وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بایستی از همسر آقای رئیس جهور سوال کرد که کجای سیره حکومتی امیر مومنان- حضرت علی (علیه السلام) دیده اید که زنان دولتی در چنین مجلسی و با این کیفیت دور هم جمع شوند و اینچنین جشن بگیرند؟ کدام قسمت مشکلات اقتصادی و فرهنگی و رفاهی کشور را مورد توجه قرار دادید که اینچنین فاصله حکومتی و طبقاتی را به رخ مردم کشیدید؟

مصداق نامه معروف و مهم حضرت علی ( علیه السلام) به عثمان بن حنیف دقیقا همین جلسات است که عثمان را مورد عتاب ق ار می دهند که چرا در مجلس اعیانی حضور داشته ایی که مردم عادی اجازه حضور نداشته اند!

از رفتارهای اجتماعی و نوع رعایت حجاب سرکار خانم عربی (همسر محترم آقای روحانی) چنین استنباط می شود که ایشان کاملا مقید به اصول اسلامی هستند و آموزه های اسلامی را به طور کامل دریافت کرده و عمل میکنند، پس چه شده است که تن به برپایی چنین جشنی با چنین کیفیتی داده اند؟! فلذا قویا آرزو می کنیم شاهد تکذیب این موضوع از سوی ایشان باشیم.

ای کاش تکذیب شود که این جشن صرفا برای یک قشر خاص اجتماعی و سیاسی بوده و مردم عادی اجازه ورود نداشته اند.

ای کاش تکذیب شود که نزدیکان ریاست جمهوری اسلامی ایران - تنها کشور شیعی مذهب جهان - در شب ولادت الگوی زنان - حضرت زهرا(علیها سلام)- جشنی گرفته اند که رقص و موسیقی از اجزای آن بوده است.

ای کاش تکذیب شود که درست در زمانی که دولت و مجلس و صداوسیما و همه و همه تبلیغ می کنند که مردم از دریافت یارانه شان انصراف دهند، جشنی اینچنینی در کاخ سعد آباد برپاشده است.

ای کاش این خبر تکذیب شود تا کودکی که در بین پارک ها و مقواها شب را به صبح می رساند خیالش راحت باشد که عنان کشورش به دست کسانی است که دلسوزش هستند و فقط به فکر حل مشکلات اقتصادی و تحصیلی وی می باشند.

ای کاش این خبر تکذیب شود تا خیالمان راحت شود که انقلاب اسلامی و مشی اجتماعی و حکومتی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، سفره ی اشرافیت گرایی و ایجاد فاصله طبقاتی را برچیده اند.

ای کاش این خبر تکذیب شود تا مطمئن شویم که مسئولین دولتی که بارأی مردم عادی به دولت رسید، خود را تافته جدا بافته نمی دانند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:جشن,رئیس جمهور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com