وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

توهین بهاره رهنما و هتک حرمت بهاره رهنما به زن و دختر چادری که در نمایش تئاتر دیگری به کارگردانی بهاره رهنما به چادر یک دختر شرکت کننده و بیننده تئاتر اعتراض کرد.

در اجرای یکشنبه شب تئاتر «دیگری»، بهاره رهنما، بازیگر متوسط تلویزیونی در حین اجرا نسبت به حضور یک دختر محجبه با پوشش چادر در سالن اعتراض کرد.

 

بهاره رهنما، پس از مشاهده حضور یک دانشجوی رشته عکاسی که با مجوز مسئولین تماشاخانه ایرانشهر (با مدیریت مجید رجبی معمار) در اواسط اجرا نسبت به این موضوع معترض شد و با بیان این که «چه کسی اجازه داده این دختر چادری بیاد اینجا» خواهان اخراج او از سالن شد.

حالا سوال این است اینگونه دوزستانی که روزی با استفاده از ظرفیت تلویزیون و با پوشش به نان و نوا و نامی رسیده اند ،آنها را چه می شود که به یکباره به مقدسات و چادر حمله می کنند

از خدا نمیخواهیم سرنوشت اردک بد ترکیب (مسیح علینژاد)اسطوره بیحیایی و بی عفتی در لندن نصیب او(بهاره رهنما)گردد.چرا که حیف است.حیف.حیف خانم رهنما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1396برچسب:توهین,مقدسات,هنرمندان ضد دین و بی هویت,بیحیا,چادر,بی عصمتی,بهاره رهنما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، قانون مالیات بر ارزش افزوده از نیمه دوم سال 89 به صنف طلا و جواهر ابلاغ و از اعضای این صنف خواسته شد که جهت ثبت نام اقدام نمایند. اما عدم وجود کارشناسی های مناسب موجب شده تا این قانون مشکلات فراوانی را برای این صنف به وجود آورد تا جایی که تعدادی از ظلا فروشان عطای این شغل را به لقایش بفروشند و به سراغ فعالیت های دیگری روند.

از ابتدا سازمان امور مالیاتی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای طلافروشان تعیین نمود اما مسئله ای که موجب اعتراضات طلافروشان را فراهم آورد. آنها معتقد بودند نبایست این 9 درصد بر کل طلا محاسبه شود بلکه بایست تنها بر اجرت آن تعلق گیرد چراکه طلا یک کالای مصرفی نیست و تنها چیزی که در طلا، هنگام فروش از بین می‌رود اجرت ساخت آن بوده و بنابراین مالیات بر ارزش افزوده باید از اجرت ساخت محاسبه و اخذ شود.

در اکثر کشورهای دنیا نیزمالیات بر ارزش افزوده به صورت صفر درصد محاسبه می شود و مالیات تنها بر اجرت طلا محاسبه می شود. البته در بهمن 95 لایحه ای به مجلس داده شد که بر اساس آن مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد رسیده است اما همچنان این مالیات بر کل طلا و نه بر اجرت آن تعلق می گیرد.

وضعیت نا به سامان مالیات در صنف طلا فروشی و نیندیشیدن تدبیر مناسب توسط دولت باعث شده است که حدود 5000 نفر مغازه و یا کارگاه خود را تعطیل کنند و از طرفی ادامه این وضع منجر به رونق واردات طلاهای ایتالیایی و ترکیه و کاهش کیفیت طلای ساخت ایران شده است و همچنین منجر به بیکاری بسیاری از کارگران مشغول در کارگاه های طلا سازی شده است.

با این وجود به نظر می رسد باید با تعامل مجلس و دولت با صنف طلافروشان این قضیه به گونه ای که به نفع کالا و کارگران ایرانی فیصله پیدا کند تا بیش از این شاهد تعطیلی کارگاه ها و مغازه های طلا سازی و طلا فروشی نباشیم هرچند که انتطار از دولت و وزیر مسن صنعت ، معدن و تجارت برای رونق به کسب و کار شاید انتظار بیهوده ای باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1396برچسب:مالیات ، مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات غیر کارشناسی ، صنف طلا و جواهر ، بیکاری ، بی تدبیری ، دولت ، مجلس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی-رجانیوز: در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
 در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
به گزارش رجانیوز وی که در جمع مردمی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) صحبت می کرد به تشریح مبسوط  قضایای برجام، تعهدات مخفیانه دولت درFATF  و همچنین سند SDN ( پیوست در قطعنامه 2231 ) و ارتباط آن با سردار قاسم سلیمانی پرداخت.
 
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رونوشت: کانال تلگرامی خاطرات یک مهندس @daghdaghe_yek_mohandes نوشت:

 واکنش‌های احتمالی به ماجرای #گاز_مجانی :

 نوبخت: اگر من بودم توصیه می‌کردم مانند IPC مهر محرمانه بخورد

 عراقچی: صادرات #گاز_مجانی هم جریمه‌ی کرسنت هست و هم نیست

 ترکان: وقتی حتی نمی‌توانیم #آبگوشت_بزباش درست کنیم، این که تعجبی ندارد

 کواکبیان: در فصل گرما، مایه‌ی گرما به نیازمند گرما داده شد

 سیف: ما #تقریبا_هیچ پولی نگرفتیم

 وزیر فرهنگ: اگر به من می‌گفتند، خودم برایشان گاز می‌فرستادم

 #جهانگیری : کشور مظلوم ترکیه بابت فساد آبرومندانه‌ی #کرسنت از ما #گاز_مجانی گرفته و ما فقط ۱۸میلیارد دلار جریمه شدیم ، همین❗️

 خاطرات حاج‌آقا
The rememberance is loading. Please wait!

 #ظریف : #گاز_مجانی مخالف روح کرسنت نیست!

 #حسین_فریدون : ...

 #روحانی : این‌ها همه تهمت است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1396برچسب: روحانی,کرسنت,گاز,مفت,ترکیه,اردوغان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کتاب درسی

پس از ماجرای حذف مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی این بار موضوع استفاده از تصاویر معنادار در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه ششم سوالات و شائبه‌های متعددی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» با هدف افزایش قدرت تحلیل، برنامه‌ریزی و نگاه تحلیلی به پشت پرده رسانه‌ها از سال 95 به عنوان کتابی مستقل به مجموع دروس

دانش‌آموزان اضافه شد و براین اساس دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه درس تفکر و سواد رسانه‌ای را مطالعه می‌کنند.

 

عکس مستهجن در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1396برچسب:سند2030,خیانت,امضاء,یونسکو,آموزش و پرورش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است. 
 در این نامه آمده است: 
تو را دخترم نمیخوانم ، 
چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی . 
تو را دخترم نمی نامم 
چرا که هویت آریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی 
تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی ، 
فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم ، 
از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری ، 
بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی ، 
دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند ، 
فرزند ، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی ، 
کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد . 
کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ، 
که فقط یک پدرو خرد کردی . 
با من چه کردی 
ای غریبه …!' 
منبع: انتخاب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:گلشیفته فراهانی,برهنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتن

سلام خدمت تمامی مخاطبان وبلاگ عمامه های انگلیسی که در این یکی دو ماهی که وبلگ تاسیس شد ، با نظراتشون ما را دل گرم کردند.

به تازگی جمعی از طلاب شهر مقدس قم و ادمین های پیج منتقدان صادق شیرازی در فیسبوک ، سایتی را راه اندازی کردند که لازم دیدم به شما معرفی کنم.

این اولین سایتی هست که به صورت تخصصی پیرامون این جریان مرموز فعالیت می کنه ، سایت فِتَن (فتنه ها) قراره که افشاگری های جدیدی در این باره انجام بده.

از اونجایی همکاری با مدیران این سایت را لازم میدانستم ، پنل سامانه پیام کوتاه وبلاگ عمامه های انگلیسی را در اختیارشون قرار دادم ، برای همین دوستانی که در پنل عمامه های انگلیسی ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام دوباره در سایت فتن ندارند.

دوستانی که در زمینه امنیت سایت تخصص دارند حتما با مدیران این سایت تماس بگیرند 

همچنین طراحان پوستر های گرافیکی هم میتونن با این سایت در ارتباط باشند

دیگه توضیح بیشتر نمیدم ، خودتون مشاهده کنیدwww.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!
خبرگزاری فارس: ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!

مظفر با ذکر خاطرات جالبی از هیأت دولت دوم خرداد گفت: پرسیدم آقای خاتمی! دارید چه کار می‌کنید؟ جواب داد: داریم وارد دستور کار می‌شویم. گفتم: مگر شما خبر ندارید دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ دارند پاسگاه‌ها را می‌گیرند، گفت: می‌گویی چه کار کنیم؟ به ما چه؟ ما که موافق نیستیم. گفتم: آخر عکس شما را بالای سرشان گرفته‌اند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

گروه تئاتر و موسیقی، با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس گرایی» است.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:شاهین نجفی ، ازدواج شاهین نجفی ، همجنسگرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقدمه
به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد . این کلیپ 5 بهمن روی سایتش قرار گرفته است . در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، دین را باعث نابودی مردم دانسته است که این دین به گونه ای تصویر شده است که جز محدودیت و شکنجه چیزی عاید افراد نمی کند ! در این ویدیو کلیپ ، بهرام رادان علاوه بر توهین به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین کرده است . در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم .

[تصویر: a8114_1.jpg]
بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده وبلاگ حکمت ما نوشت:  
این مقاله تقدیم می شود به بخشی از زنان جامعه خودمان، که بی حجاب هستند و آن را حقی برای خویش می دانند، و به آن اسم آزادی و حقوق شخصی می دهند؛ البته با احترام به کسانی که حجاب را بر خود وظیفه ای می دانند از طرف خداوند بزرگ و مهربان، و کسب اجازه از آنها که سلیقه شخصی شان، شده است خواست خدای مهربان...
 با تیپ زنان بی حجاب که برخورد کرده باشید، و یا با آقایان محترمشان که قبلاً در مورد نوع اخلاقیاتشان در قبال ناموسشان مقاله ای نوشته بودم، خواهید فهمید که این نوع بنی بشر حرفش این است که : شما به سلیقه انسان ها چه کار دارید؟ آیا زن نمی تواند کوچکترین حقی داشته باشد در انتخاب نوع لباس و نوع آرایشش ؟ و البته هر کس با این نوع نظرات آنها مخالف باشد، و سعی در بیشتر پوشیدگی دختران و زنان جامعه کند، دیکتاتور، خشک مقدس، اُمُل و عقب افتاده لقب می گیرد !!!


بقیه د رادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بولتن نیوز: گلشیفته تغییر نام داد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.takfata@gmai.comوainparast@chmail.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آویگدور لیبرمن در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وی به این دلیل که «فشار اقتصادی وارده به مردم اروپا را نادیده گرفته» و «با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی درخواست اسراییل برای تشدید تحریم علیه ایران را پذیرفته» تشکر فراوان کرده است.
 

ایران هسته ای- اطلاعات دریافتی «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با نگارش نامه ای محرمانه خطاب به کاترین اشتون، از وی به خاطر اعمال تحریم های جدید علیه ایران تشکر کرده است.

بر مبنای این اطلاعات، آویگدور لیبرمن در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وی به این دلیل که «فشار اقتصادی وارده به مردم اروپا را نادیده گرفته» و «با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی درخواست اسراییل برای تشدید تحریم علیه ایران را پذیرفته» تشکر فراوان کرده است.

منابع دیپلماتیک به «ایران هسته ای» گفتند تاریخ این نامه 16 اکتبر 2012 (سه شنبه، 25 مهر 1391) بوده است.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه 23 مهر 1391 (14 اکتبر) تحریم های جدید علیه ایران اعمال کرد که کارشناسان عقیده دارند بیش از آنکه ایران را هدف گرفته باشد، زندگی مردم اروپا در آستانه فصل سرما را هدف گرفته است.

از جمله تحریم های اعمال شده در این تاریخ، تحریم واردات گاز از ایران است که هر چه بیشتر سرنوشت اروپا را به تصمیمات روسیه وابسته می کند.

این در حالی است که اروپا هم اکنون گازی از ایران وارد نمی کند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: بانک «نت‌وست» انگلیس اعلام کرده است که تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده «جیمی سویل»، توزیع املاک بازمانده از او میان ورثه متوقف شده است.

 

خبرگزاری فارس: املاک مجری فاسد بی‌بی‌سی مصادره شد/ 300 شکایت تعرض جنسی از «سویل»

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه

اسکای‌نیوز، املاک بازمانده از «جیمی سویل» در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه وی، مصادره شد.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به وبسایت روشنگری به نقل از  گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عرب تایمز، اردنی‌ها و به خصوص ساکنان مناطق مرزی سوریه، به شدت از افزایش ناامنی‌ها و مشکلات اخلاقی در این مناطق، پس از احداث اردوگاهی برای پناهجویان سوری ناراضی هستند.

افزون بر ناامنی که این مناطق را فراگرفته است، رسانه‌های مصری در این اواخر گزارشی درباره بازرگانانی منتشر کرده‌اند که اقدام به فروش دختران خردسال سوری به شیوخ سعودی و قطری می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس: فروش دختران خردسال سوری برای ازدواج با شیوخ سعودی و قطری
 
بقیه در ادامه مطلب ..............

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد داشتیم تا رسانه‌های جریان ضدانقلاب فتنه را بیشتر بشناسیم و از پشت پرده عوامل و دست اندرکاران این سایت مطالب بیشتری بدانیم. در این شماره به سایت کلمه ارگان رسمی شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید و سایت رسمی یکی از سران فتنه می‌پردازیم.

 پس از آن‌که موسوی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرد روزنامه و سایت کلمه به عنوان اولین رسانه‌های ستاد وی راه‌اندازی، و شروع به خبر پراکنی به نفع وی و تخریب کاندیدای رقیب کرد. روزهای پیش از انتخابات بخش مکتوب این به اصطلاح رسانه با عنوان کلمه سبز منتشر می‌شد.

دفتر این نشریه و سایت که در میدان هفت تیر تهران واقع بود مرکز اصلی حضور عناصر ضد انقلاب بود. این مرکز وظیفه داشت اخبار و اطلاعات خود را مستقیم برای رسانه‌های بیگانه چون VOA و بی‌بی‌سی فارسی ارسال کند. در موارد متعددی پیش از انتخابات مشاهده می‌شد که حضور و شور انتخاباتی مردم در میدان هفت تیر را فیلم‌برداری کرده و برای شبکه رسمی سازمان جاسوسی آمریکا VOA ارسال کرده و این شبکه بهره‌برداری خود را از این شور و حضور مردم برای شورش سبز پس از انتخابات می‌کرد.

حمزه غالبی در کنار موسوی

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.
يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، رسانه ها روز گذشته خبر از عضويت «نيكي كريمي» در هيئت داوران جشنواره فيلم ابوظبي دادند. جشنواره اي كه طي سال هاي اخير به جذب فيلم هاي ضد ايراني و تقدير از آن ها پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/10-2-1391/IMAGE634714050594461127.jpg

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ روزنامه "سان" دست به انتشار مصاحبه ای تکان دهنده از یک مادر انگلیسی زد که به نمایندگی از جامعه مادران این کشور، به شرح نگرانی آنها در خصوص اعتیاد فرزندانشان به فیلم های مستهجن پرداخته است.
هدف این مادر انگلیسی که دارای سه فرزند بوده و سارا نام دارد ، جلوگیری از اعتیادی است که فرزند وی و بسیاری از نوجوانان این کشور به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن پیدا کرده اند.
وی در این مصاحبه در حالی که نگرانی در نگاهش موج می زد ابراز داشت: «پسر 15 ساله من به تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن از طریق دوربین کامپیوتر (وب) معتاد شده است.»

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه مطالعات تروریسم موسسه راهبردی دیده بان - مصداقی که بنابر ادعای خود در همان دوران دارای گرایشات مذهبی بوده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه دیگر هم‌قطاران خود از آمریکا به ایران باز می‌گردد و به گروهک تروریستی منافقین می‌پیوندد.

royaei-mesdaghi-akhgar-abooei

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بحرین این روزها شاهد تحولات مهمی است.تحولاتی که تمامی دیکتاتورهای منطقه را نگران کرده است.دیکتاتوری هایی همانند عربستان و امارات را که حتی حاضر شده اند نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند و در سرکوب مردم بی گناه بحرین مشارکت کنند.این تصاویر فقط گوشه ای  از انقلاب مردم مظلوم بحرین است و در برخی از آن عمق جنایاتی که امروز در بحرین میگذرد را نشان میدهد.


بقیه عکسهای جنایات آل خلیفه و مزدوران سعودی در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک روزنامه آلمانی با تاکید بر اینکه انتشار فیلم توهین آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم سیاست خارجی آمریکا را متزلزل کرد خاطر نشان کرد که در چنین شرایطی اوباما پیشنهاد جدیدی در عرصه سیاست خارجی برای معرفی در مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

به گزارش انعکاس، روزنامه آلمانی “فرانکفورتر روند شای” در تحلیلی نوشت: انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) سیاست خارجی آمریکا را به لرزه درآورد.البته اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد و ابتکار جدیدی در زمینه سیاست خارجی معرفی نخواهد کرد، وی دغدغه ها و نگرانیهای دیگری دارد.
“تامی ویتور” سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که این مشخص است که ایالات متحده امروز در موضع قدرتمندتری نسبت به ابتدای حکومت اوباما قرار دارد. “ویتور” هیچ صحبتی از فشارهایی که تحت حکومت اوباما به ایالات متحده وارد شده و اعتراضات خشمگینانه جهان اسلام در توهین به انتشار فیلم موهن آمریکایی نمی کند. وی تنها گفت که اوباما مجددا این فیلم را محکوم کرده اما همچنین تصریح کرد که کسانی که در جریان اعتراضات به  منافع آمریکا آسیب رسانده اند باید مورد بازخواست قرار گیرند.
به هرحال درست شش هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۶ نوامبر، این رخدادی بود که جمهوریخواهان و نامزد ریاست جمهوری این حزب سریعا از آن بهره برداری کردند تا ضعف رهبری آمریکا در عرصه سیاست خارجی را مورد انتقاد قرار دهند.
در ادامه این مطلب آمده است : عموم مردم آمریکا در هفته های گذشته شاهد کاهش نفوذ آمریکا در حوادث بین المللی بوده اند. در افغانستان اخیرا درگیریهایی بین نیروهای افغان و نظامیان ناتو ایجاد شده است. آمریکا در سوریه هم کمتر تاثیرگذار بوده است. دیپلماتها در نیویورک این گونه ابراز عقیده می کنند که از نشست شورای امنیت سازمان ملل در روز چهارشنبه که به ریاست وزیر امور خارجه آلمان برگزار می شود انتظار موفقیتی ندارند.
از طرفی مناقشات و اختلاف نظرهای بین اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران ضعفها و محدودیت های سیاست خارجی آمریکا را نشان می دهد. نتانیاهو که ظاهرا از دوستان صمیمی رامنی جمهوریخواه محسوب می شود بر این عقیده است که به اندازه کافی توسط اوباما حمایت نمی شود و تهدید به حمله نظامی علیه ایران می کند.
در بخش پایانی این مطب آمده است: مسئله ایران و سوریه ،مجمع عمومی سازمان ملل امسال را در برابر این تهدید قرار داده است که یک مسئله سنتی که در دیدارهای گذشته به آن پرداخته می شد یعنی مناقشات بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان به حاشیه رانده شود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

چند روز قبل اهنگي در فضاي مجازي به نام thirteen eight(سيزده هشت) از محسن نامجو پخش شد كه با ريتمي به نام ريتم (لنگ) مي باشد.و مضمون ان توهين به اقا امام زمان (ع) مي باشد .با توجه به فتوا ي ايت الله گلپايگاني در مورد شاهين نجفي بايد فرجامي همچون نجفي براي نامجو در نظر گرفت

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

انعکاس: در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی است که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست ۹شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را می بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت می پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور می شود.

در خانه های تیمی نیز بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند.

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را می بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا می کنند، شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد می رسانند و دوباره به کار خود ادامه می دهند.

تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی می شوند.

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید تن می فروشند تا زندگی کنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری تحلیلی زنان‌پرس ـ مجید ایران‌شاهی: «گزارش تصویری از بدحجابی در تهران»، «گسترش بی حجابی در قم + تصاویر»، «استخرهای مختلط در تهران + تصاویر» ، «گلشیفته فراهانی برهنه شد + عکس» ، «مردی در آمریکا به ۳۰۰ زن تجاوز کرد + تصاویر» و مواردی مشابه تیترهایی اغواکننده است که در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر می‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که حزب حاکم در رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر و با هدف گرفتن امتیاز از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری، با هیاهوی بسیار مسئله حمله نظامی به ایران را بارها و بارها در رسانه‌ها تکرار کرده بود، برگزاری موفق نشست تهران موجب شد، مقامات غربی نسبت به این موضع به سران رژیم صهیونیستی هشدار دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران ، این عکس ها، مدت کوتاهی پس از حضور این عضو جوان خاندان سلطنتی به نمایندگی از ملکه در اختتامیه بازی‌های المپیک و به فاصله پنج ماه از سفر دوره ای وی به چند کشور مشترک‌المنافع به نمایندگی از مادربزرگش (در شصتمین سال آغاز سلطنت او) منتشر شده است.
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی
 

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.

 

 

خبرگزاری فارس: حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com