وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

598: پس از اینکه سایت رهبر انقلاب جهت روشن شدن افکار عمومی و اقداماتی که آمریکائیها در حین مذاکرات گذشته با ایران در قالب یک مصاحبه با سفیر پیشین ایران در عراق آقای قمی انجام شده بود انتشار داد؛ مقامات آمریکایی دچار شور و شعف زیادی شدند و این عمل را در آستانه مذاکرات کارشناسان گروه 1+5 و ایران در استانبول ترکیه به نحو دیگری تفسیر کردند.
 

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، وب سایت شخصی رهبر معظم انقلاب هفته گذشته چندین عکس از مذاکرات سه جانبه ایران – عراق و آمریکا که در سال 2007 در بغداد انجام پذیرفت به همراه مصاحبه ای با آقای قمی سفیر پیشین ایران در عراق، منتشر کرد. (لینک مطلب)

در همین حال به گزارش سایت المانیتور پس از انتشار این گزارش روز پنجشنبه خبرنگار این سایت با رایان کروکر سفیر پیشین آمریکا در عراق مصاحبه ای انجام داد و او به خبرنگار المانیتور گفته است که انتشار این مطلب در سایت شخصی رهبر ایران برای او بسیار جالب است.

وی در ادامه می گوید: این عکسها مربوط به جلسه ای است که در سال 2007 در عراق انجام شده و او هم در مذاکرات حضور داشته است. زمانی بوده است که تازه وارد عراق شده بود و زمان ماموریت خود در عراق را سپری کرده است.

براساس این گزارش محافل آمریکائی پس از انتشار متن مصاحبه آقای قمی در سایت رهبر انقلاب اقدام به گمانه زنی کرده و این اقدام سایت رهبر انقلاب را ناشی از تمایل ایشان به انجام مذاکرات دو جانبه با آمریکا نشان دادند.

این در حالیست که متن مصاحبه و موارد بیان شده در این مصاحبه نشان دهنده پایبندی آمریکا به تعهدات قراردادی و همچنین تمایل آمریکا به موضوعات مدنظرش در مذاکرات است و عملاً نشان می دهد که هرگونه مذاکره ای با آمریکا بدون در نظر گرفتن شرایط مذاکراتی رو به شکست خواهد بود

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:آمریکا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت صهیونیستی «بالاترین» طی اخباری که از بازنشر محتوای آنها معذوریم به جایگاه و مقام حضرت مهدی(عج) توهین و جملات شرم‌آوری را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: توهین بی‌شرمانه اصلی‌ترین سایت حامی موسوی و کروبی به امام زمان(عج)

این سایت سابقه اهانت به دیگر مقدسات ایرانیان مسلمان، مخصوصا حضرت امام هادی(ع) را نیز در پرونده سیاه خود دارد.

سایت بالاترین، مهم‌ترین بازوی رسانه‌ای فتنه‌گران در اغتشاشات پس از انتخابات 88 بود که اصلاح‌طلبان تندرو، منافقین، عناصر ضدانقلاب و طرفداران جنبش سبز از طریق این سایت هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد آشوب و اغتشاش در نقاط مختلف تهران و برخی شهرهای دیگر صورت می‌دادند.

همچنین، کاربران سایت مذکور، از اصلی‌ترین طرفداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی به شمار می‌آیند که سهم بسزایی در راه‌اندازی فتنه 88 داشتند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:فتنه88,سایت صهیونیستی,بالاترین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت عصر ایران به نقل از مطبوعات کویت، نوشت: در بیانیه سفارت ایران در کویت خطاب به مطبوعات کویتی، عکس احمدی نژاد و مادر چاوز جعلی توصیف شده و عکس او را با پیرمردی به عنوان تصویر اصلی توصیف کرده است.

این در حالی است که پیرمردی که در عکس ارسالی توسط سفارت ایران مشاهده می شود محمد البرادعی مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی است و اصل تصویر نیز مربوط به دیدار قدیمی او با علی لاریجانی در تهران است.

در بیانیه سفارت ایران در کویت اعلام شده است: این عکس، تصویر اصلی از احمدی نژاد است که با دستکاری آن، عکس او در کنار مادر چاوز جعل شده است.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:احمدی نژاد,تخریب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر می‌دهند، سلطان پتروشیمی که چندی پیش با دستور قضایی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شده است، تابعیت دوگانه دارد.

خبرگزاری فارس: تابعیت دوگانه و انگلیسی سلطان پتروشیمی

بر این اساس گفته می‌شود، وی علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت انگلستان را نیز در اختیار دارد و شهروند این کشور محسوب می‌شود.تابعیت دوگانه سلطان پتروشیمی یادآور تابعیت دوگانه کانادایی محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق متواری بانک ملی و بعضی دیگر از مدیران ارشد شبکه بانکی و نفت است.یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که خاوری پس از بازداشت اولیه و آزادی موقت در جریان ماجرای فساد 3 هزار میلیاردی بانکی از کشور گریخت و در کانادا ساکن شد.تلاش‌ها برای بازگرداندن خاوری از کانادا از یک سال و نیم پیش تا کنون منجر به هیچ نتیجه‌ای نشده است.فارس در شهریور ماه سال جاری گزارشی درباره تلاش یک شبکه فساد برای قبضه کردن تجارت محصولات پتروشیمی ایران منتشر کرد. سلطان پتروشیمی اخیرا توسط یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت شده است.گفته می‌شود وی شبکه گسترده‌ای از شرکای راهبردی را به منظور سوء استفاده اقتصادی در داخل ایران و خارج از کشور در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی و به خصوص صادرات این محصولات برای خود ایجاد کرده است.به گزارش فارس تصدی مدیریت‌های ارشد توسط افرادی با تابعیت دوگانه در شبکه بانکی و صنعت نفت ایران جای پرسش و ابهامات جدی را باقی می‌گذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مفسدان اقتصادی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس، شورای روابط خارجی آمریکا در مطلبی با عنوان «جانشینی پاپ در کلیسای کاتولیک» به قلم «رابرت مک‌ماهون» می‌نویسد: استعفای ماه فوریه 2013 پاپ بندیکت شانزدهم روند جانشینی در کلیسای کاتولیک را که به قرون وسطی باز می‌گردد، بار دیگر زنده کرد. کاردینال‌هایی که در یک انجمن محرمانه گرد هم می‌آیند برغم شرایط غیرعادی کنونی به رهبر بعدی کلیسای یک میلیارد عضوی رای خواهند داد. بندیکت 85 ساله اولین پاپی است که پس از شش قرن استعفا داده و این انتقال قدرت زمانی رخ می‌دهد که کلیسا با جنجال‌های علنی بسیاری از جمله بحران سوءاستفاده جنسی از کودکان و تحقیقات درباره معاملات بانک واتیکان روبروست. انتخاب یک پاپ همچنین بحث‌های تازه‌ای را درباره به روز کردن کلیسا، چشم‌اندازهای انتخاب پاپی غیراروپایی و مسائل مورد اختلاف مانند انتصاب کشیش‌های زن و کنترل زاد و ولد را ایجاد می‌کند که پاپ جدید باید به آنها رسیدگی نماید. در عین حال، کلیسای تحت نظارت پاپ بعدی با چالش‌هایی درباره آزادی مذهبی کاتولیک‌ها در آسیا و کشورهای مسلمان روبرو خواهد شد.

خبرگزاری فارس: از روند انتخاب پاپ جدید تا پولشویی و سوءاستفاده جنسی در کلیسا
بقیه در ادامه مطلب........................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مسیحیت,پاپ,فساد,جنسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارس- می‌گوید بچه می‌خواهیم چه کار؟! همین سگ کوچولو جای بچه را برای‌مان پر کرده. هم می‌فهمد، هم گریه می‌کند و هم خودش را در بغل جا می‌کند. نگران آینده و تربیتش هم نیستیم که برود معتاد شود.
اینجا خیابان شانزه‌لیزه یا هاید پارک لندن نیست. باغ وحش حیوانات هم نیست. کافی است عصر روز تعطیل در یکی از خیابان‌های معروف شمال تهران پشت چراغ قرمز گیر کنی. کم کم متوجه می‌شوی که تو جزو معدود افرادی هستی که جای یک سگ «گوگولی مگولی» با موی پریشان و به اصطلاح از آن اشمیتزهای مو بلند در کنارت خالی است.

 پارک... در ایرانشهر یکی از پاتوق‌هاست. با غروب خورشید سر و کله آنهایی که سگ‌هایشان را برای هواخوری می‌آورند پیدا می‌شود. یکی از مدل موی جدید برای «پاپی» کوچولویش می‌گوید. دیگری، از اینکه «پا کوتاه» علاقه‌ای به خوردن پای مرغ پخته نشان نمی‌دهد و عاشق استیک است.جوان 22 ساله‌ای سگ قهوه‌ای رنگ را در آغوش گرفته و مدام از نحوه غذا خوردنش صحبت می‌کند.او ‌می‌گوید آرایشگر است و 2 شیفت کار می‌کند و ماهانه حدود 2 میلیون تومان درآمد دارد.بهزاد خاطرنشان می‌کند که «ببری» فقط گوشت و فیله پخته می‌خورد و ماهانه بیش از یک میلیون تومان برای این سگ هزینه می‌کند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:بی حیایی,بی غیرتی,تبلیغات ضد دینی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از تعطیلی انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران در تهران به خاطر فعالیت های خارج از ضابطه و قانون و مقررات وزارت کار، که نه تنها انتخابات طبق ضوابط و با حضور حد نصاب اعضای انجمن امکان پذیر نمی شد، بلکه برخی اعضای انجمن و هیات مدیره در ارتباط با رسانه های خارجی، نهادهای بین المللی مسئله دار و.... در جهت سیاه نمایی اوضاع کشور تلاش داشتند و تعدادی از آنها بازداشت و تعدادی نیز به خارج کشور گریختند و در رسانه های برانداز و مخالف نظام از جمله بی بی سی، صدای آمریکا، رادیوفردا و.... کار کنند، انجمنی با عنوان انجمن بین المللی روزنامه نگاران ایران تشکیل شد.


نوشابه امیری و هوشنگ اسدی

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:ضدانقلاب فراری,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، سردار کریم بهرامی معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در منطقه شمالغرب بود که از اولین روزهای انقلاب عمر خود را در جبهه‌های همین منطقه گذراند.

خبرگزاری فارس: تعهد «جلال طالبانی» به سپاه/ حاج‌احمد می‌گفت باید کار ضدانقلاب را یکسره کنیم

او هرچند مدتی را هم به جبهه های جنوب رفت و در عملیات خیبر و بعد از آن، یک سالی را در تیپ بیت المقدس به عنوان یک نیروی پدافندی مشغول شد، اما بعد این مدت کوتاه، مجددا به منطقه شمالغرب (استان‌های آذربایجان غربی و کردستان) برگشت و تا زمان شهادت در این منطقه ماند.

این سردار رشید سپاه اسلام سرانجام در تاریخ چهارم شهریور ماه سال جاری در سانحه سقوط یک فروند بالگرد قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه در منطقه سردشت، به یاران شهیدش پیوست.

آنچه در زیر می خوانید آخرین گفتگوی انجام شده با سردار کریم بهرامی معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که درخصوص اقدامات سپاه در سالهای اخیر برای مقابله با گروهک های تروریستی و پژاک در شمالغرب صورت گرفت.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «ایهود باراک» شب گذشته در نشست «آیپک» (امور عمومی آمریکا و اسرائیل) از دولت آمریکا خواست «چارچوب امنیت منطقه‌ای» در خاورمیانه ایجاد شود که کشورهای این منطقه را در برابر چالش‌های مشترکی چون ترور، امنیت مرزها و دفاع موشکی متحد کند. باراک در صحبت‌های خود ایران را هم به عنوان یکی از چالش‌هایی مطرح کرد که کشورهای خاورمیانه باید علیه آن متحد شوند.

خبرگزاری فارس: باراک: خاورمیانه باید علیه ایران متحد شود/ باید تا رود اردن حضور نظامی داشته باشیم

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی که یک بار از سمت خود استعفا داده و حالا هم با پایان دوره کابینه سی و دوم باید رسما از سمت خود کنار رود، در این نشست به موضوع صلح با فلسطینی‌ها نیز اشاره کرد و گفت اسرائیل باید «راهکاری جسورانه برای صلح» مطرح کند که به راهکاری دائم بیانجامد و یا اینکه حداقل به امضای «موافقتنامه‌ موقت اما مناسبی» منجر شود. وی همچنین گفت که اسرائیل ناگزیر است که راهکار دو دولتی را بپذیرد.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:صهیونیست,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس که تا همین چند وقت پیش عالی‌ترین مقام کلیسای کاتولیک بریتانیا بود به «رفتارهای نامناسب جنسی» خود که پیشتر او را به استعفا واداشته بود، اعتراف کرد.

کاردینال «کیث او برایان» البته در زمان استعفایش در 25 فوریه سال جاری (برابر با 7 اسفند) هر گونه رفتار نامناسب جنسی را رد کرده و ادعا کرده بود از مدتها پیش استعفایش را تقدیم پاپ کرده بود که حالا پذیرفته شده است.

خبرگزاری فارس: اعتراف عالی‌ترین مقام کلیسای بریتانیا به انحرافات جنسی خود

البته آقای او برایان درباره زمان تقدیم استعفایش راست می‌گفت. او حدود یک ماه پیش از آنکه  استعفایش پذیرفته شود، یعنی درست در زمانی که هفته نامه «آبزرور» گزارش داده بود 4 کشیش دیگر او برایان را به داشتن گرایش‌های جنسی نامناسب به آنها متهم کرده بودند استعفایش را تقدیم پاپ بندیکت شانزدهم کرده بود.

با این حال، بیانیه‌ای که او امروز صادر کرده نشان می‌دهد کاردینال اعظم بریتانیا در روایت تمام ماجرا صادق نبوده است. کاردینال او برایان روز یکشنبه در بیانیه‌ای تصریح کرده است: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و اعتراف کنم زمانهایی بوده است که رفتارهای جنسی من استانداردهایی پایین‌تر از آنچه از یک کشیش، اسقف و کاردینال انتظار می‌رود، داشته‌اند.»

وی در این بیانیه می‌افزاید: «از کسانی که موجب آزار آنها شده‌ام معذرت خواسته و طلب بخشش دارم. من از کلیسای کاتولیک و مردم اسکاتلند هم عذرخواهی می‌کنم.»

آقای او برایان گفته قصد دارد باقی عمرش را در بازنشستگی سپری خواهد کرد و نقشی در زندگی کلیسای کاتولیک اسکاتلند نخواهد داشت.

انتظار می‌رود این اعتراف عالی‌ترین مقام کلیسای کاتولیک بریتانیا به بحران‌هایی که پیشتر بر سر استعفای او ایجاد شده بود، دامن بزند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:کلیسا,فساد,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، مراسم هشتاد و پنجمین دوره از جوایز اسکار دقایقی پیش پایان یافت.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا، بود.

خبرگزاری فارس: همسر رییس‌جمهور آمریکا برنده ‌شدن «آرگو» را از کاخ سفید اعلام کرد

جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز و ضد ایرانی «آرگو» اعطاء شد.

جالب آنکه معمولا اسامی برندگان اسکار را اهالی سینمای هالیوود اعلام می‌کنند.

«میشل اوباما» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم ضد ایرانی «آرگو» را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و «جک نیکلسون»، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به «بن افلک» اعطاء کرد.

فیلم ضد ایرانی «آرگو» روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی  و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران به دست «تونی مندز»، مامور سازمان سیا، است.

این فیلم محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,ضدانقلاب فراری,آمریکا,دشمنان ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی مرادی در حاشیه برپایی نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین در دانشگاه آزاد لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان معنای واقعی کلمه دگردیسی فرقه تروریستی را تغییر ماهیت فرقه دانست و اظهار کرد: این فرقه ملی‌مذهبی ابتدا با شعارهای بسیار فریبنده آزادی، استقلال و مبارزه با امپریالیسم آغاز شد که گمان می‌رفت برای آزادی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه این فرقه برای فریب دادن جوانان و مردم با اعتقاد به دین مبین اسلام و پرچم و شعار امام حسین (ع) فعالیت می‌کرد، افزود: با این کلمات زیبا جوان‌های زیادی از مملکت فریب خوردند که بنده نمونه بارز این مدعا هستم.

عضو جدا شده از فرقه منافقین با تصریح بر اینکه پس از انقلاب اسلامی ظرفیت انقلابی در جامعه آزاد شده بود، خاطرنشان کرد: با اعتقاد راسخی که به آزادی داشتیم، بسیاری از ما جوانان به این فرقه علاقه‌مند شدیم.

 

خبرگزاری فارس: رجوی اطلاعات هسته‌ای ایران را به واشنگتن داد / استراتژی «مریم» برای جذب افسران آمریکایی

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:رجوی,منافقین,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شيخ احمد الاسير که گویی خود را بیش از حد "جدی" گرفته، در سخنانی عجیب مدعي شده كه نيروهاي جنبش حزب الله لبنان در يكي از آپارتمان هاي نزديك مسجد مستقر شده اند و به طور مداوم فعاليت هاي وي را زير نظر دارند(!)

حضور مسلحانۀ شیخ سلفی لبنانی و همقطارانش در خیابان های صیدا، بار دیگر ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را به واکنش واداشت و برای چند ساعت، فضای شهر صیدا را "امنیتی" کرد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، " احمد الاسير" شيخ تندروی سلفي و امام جماعت مسجد "بلال بن رباح" در شرق صيدا، دیروز جمعه به سبب آنچه وي از آن به عنوان "اقدامات تنش زاي جنبش حزب الله لبنان" ياد كرد، با ده ها نفر از طرفداران و محافظان مسلح خود اطراف مسجد موضع گرفت و حزب الله لبنان را به "تلاش براي نظارت بر تحركات خود و طرفدارانش" متهم كرد.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:سلفی,وهابیت,مزدوران آمریکاوصهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد، وزارت امور خارجه آمریکا حمله به اردوگاه حریه (آزادی یا لیبرتی)، محل استقرار اعضای گروهک تروریستی منافقین در عراق را حمله تروریستی خواند و از دولت عراق خواست که تحقیقاتی تمام و کمال درباره این حمله انجام دهد. 

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:منافقین,آمریکا,رجوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از مشرق، در این رای گیری بیشترین آرا به ترتیب متعلق به افراد ذیل بوده است:

1- علیرضا بهشتی 2- بیژن زنگنه 3- حبیب الله بیطرف 4- محمد صدر 5- مصطفی محقق داماد 6- اسحاق جهانگیری 7- محمد رضا عارف.

اعضای مجمع روحانیون تاکید بیشتری بر کاندیداتوری محقق داماد دارند اما اعضای حزب کارگزاران معتقد به معرفی کاندیدا از شورای مرکزی کارگزاران هستند. با توجه به بیماری محمد علی نجفی، برای وی رای گیری انجام نشد و حسن روحانی هم از لیست شورای اصلاحات کنار گذاشته شد.

در همین حال، خبرها حاکیست سعید حجاریان به صف حامیان کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پیوسته است. وی جلسات متعددی با اصلاح طلبان داشته تا آنها را برای دعوت و حمایت از نامزدی هاشمی متقاعد کند.

از دیگر سو، عبدالله نوری، دیگر فعال تندرو اصلاح طلبان در جلسه اصلاح طلبان با رد هر گونه پیش شرط برای ورود به صحنه انتخابات گفته است: "حکایت ما اصلاح طلبان حکایت دختر 14 ساله نیست ما همچون زن مطلقه سه شوهر دیده ای هستیم که ناز ما دیگر خریدار ندارد و به هر قیمت ممکن باید خود را به نظام تحمیل کنیم."


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:حجاریان,اصلاح طلبان,عبدالله نوری ,کدیور,هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری، خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*درخواست مرخصی یک ساله عسگر‌اولادی

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:طعنه کرباسچی/ جایگزین احتمالی وزیر کار/ دستگیری یک سلطنت‌طلب و,,,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ محسن مخملباف پس از ساختن فيلمي ضد اخلاقي با عنوان "سکس و فلسفه" که در آن به صراحت اخلاق جنسی را زیر سوال برده و به قول شهيد آويني خود را "مدافع ليبراليسم جنسي معرفي کرده بود، در تازه‌ترین به اصطلاح فیلم خود با عنوان "باغبان" به تبلیغ مستقیم فرقه ضاله بهائیت، پرداخته است.

مخملباف روزي در اوايل انقلاب اسلامي، با توليد فيلم‌هايي مانند "توبه نصوح"، تمام هميت خود را جهت بازگويي عقايد انقلابي به کار برده و خود را به عنوان کارگرداني انقلابي در ميان مردم و کارشناسان معرفي کرده بود به‌طوري که با تفکرات خشک خود به منتقدانش حمله مي‌کرد. مخملباف در دهه شصت در اعتراض به فيلم کمدي اجاره‌نشين‌ها قصد داشت با بستن نارنجک به خود، مهرجويي کارگردان فيلم اجاره‌نشين‌ها و خودش را منفجر کند که در نهايت به نگارش نامه تند به معاونت سينمايي وزير ارشاد راضي مي‌شود کوتاه بيايد.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:نوکری اجانب,فتنه گران,هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی طی نامه‌ای با عنوان «جفا به رهبـری و انقـلاب» به ارائه توضیحاتی در مورد اتفاقات روز یک‌شنبه مجلس پرداخت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«آقایان در یک محیط آرام مسائلی که دارند با آرامش بیان کنند. اختلافاتی که در دیدها دارند، در سلیقه‌ها دارند، اینها را با یک آرامش خاطر بیان کنند و حل و فصل کنند و راجع به مسائل کشور هم که در آنجا می‌آید، باز هم با یک محیط آرام. در محیط آرام است که عقل‌ها می‌توانند کار بکنند. آن روزی که غضب توی کار آمد، عقل کنار می‌رود.»

خبرگزاری فارس: به‌خاطر تکدر خاطر رهبری و جریحه‌دار شدن احساسات مردم طلب عفو می‌کنم
بقیه در ادامه مطب...............................


 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:مجلس,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، يكي از معضلات رايج در حوزه روابط اجتماعي عدم رعايت ضوابط و روابط خصوصي توسط زوج‌ها و گسترش نمايش روابطي است كه قاعدتا بايد در خفا صورت بگيرد.
ممکن است مخاطبين محترم نيز به دفعات شاهد زوجي كه در معابر پنجه در پنجه و يا حتي بدتر! دست درگردن يکديگر و حتي باز هم بدتر!، همديگر را در آغوش گرفته و راه مي‌روند بوده اند.زوجيني كه با استناد به نسبت زن و شوهري خود، روابط كاملا خصوصيشان را در ملاء عام به نمايش مي‌گذارند!

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بی حیایی,بی غیرتی, بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان، خبرهای رسیده از فرقه دراویش گنابادی حاکی از اختلافات شدید و درگیری های پنهان و به دور از دیدگان دراویش در مجالس فقری، بر سر قدرت و کرسی قطبیت است.

 نارضایتی شیوخ از وضع موجود در سیستم حاکم در فرقه، و دلسردی و بیداری دراویش از روند روبه جلوی سران فرقه در داخل و خارج از کشور و عدم پاسخگویی بزرگان فرقه به شبهات علمی و مستند (توسط موافقین و مخالفین)، این فرقه را با بحرانی بزرگ و سرطانی لاعلاج مواجه کرده است، که ریشه های این بحران در سرتاسر بدنه ی فرقه رسوخ کرده و مساله مهم تر اینجاست که احتمال می رود، فرجام این اختلافات و نارضایتی ها، منجر به ایجاد انشعاب و جدایی دسته ای از دراویش از بدنه ی فرقه شود.

ار طرفی دیگر زیرکی یوسف مردانی و حضور بیشتر وی در تهران برای کنترل مسائل درون فرقه به بهانه ی نبود امنیت در کرج، و تلاش های نورعلی تابنده برای تضعیف مردانی، نشانه های تشدید جنگ قدرت است.

گروه فرق و ادیان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:فرقه دراویش,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این حرکت در راستای پروژه ای است که هدف آن افزایش فشارهای حقوق بشری بین‌المللی بر ایران در استانه انتخابات برای بازکردن فضا برای برخی جریانات فتنه آفراین است که شیرین عبادی متولی آن گردیده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان, بعد از ماه ها سکوت و انفعال در اقدامی جدید، شیرین عبادی ( وکیل بهائیان و حامی رسمی جنایات رژیم صهیونیستی) بیانیه ای صادر کرده که در آن جلوگیری از اعدام چند تجزیه طلب تروریست خواسته شده‌ است.

در این بیانیه بدون اشاره به اقدامات افراد مجرم خواستار آزادی بی قید وشرط این مجرمان شده‌است. لازم به ذکر است چندی پیش نیز یکی از مرتبطین فتنه در خارج از کشور طرحی را رونمایی نمود که در آن طرح پیگیری فشارهای بین المللی حقوق بشری به عهده شیرین عبادی قرار گرفته بود. ترکیب امضا کنندگان این بیانیه نشان از اجرا شدن همان طرح با میدان داری شیرین عبادی دارد. برخی از امضا کنندگان این بیانیه از این قرار هستند:

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:شیرین عبادی,ضدانقلاب,فمینیست,بی حیایی,,تجزیه طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مفتي كل عربستان

مفتي كل عربستان
درحالیکه مفتی‌های وهابی به دلیل صدور فتواهای عجیب، حتی در خود عربستان دستمایه طنز و تمسخر مردم عادی شده اند؛ مفتی کل عربستان از مردم این کشور خواست از بدبینی به مفتی‌ها خودداری کرده و آنها را تخریب نکنند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "عبدالعزیز آل الشیخ" با تأکید بر اهمیت حفظ آبروی علمای وهابی گفت: اگر اعتماد به علمای خود را از دست بدهیم، به آنها بدبین شویم و به آنها تهمت بزنیم، باعث دوری مردم از آنها و گسترش جهل و باطل خواهیم شد.
وی كه رياست هيأت علماي ارشد و اداره مطالعات علمي و فتواي عربستان را نيز برعهده دارد، ادامه داد: اگر علما از صحنه (جامعه) حذف شوند، بدعت، گمراهی، خرافات و جهل گسترش می یابد.
آل الشيخ اخیرا نیز در اظهاراتی با درخواست برای حفظ آبروی مفسدان در این کشور گفته بود، شخص مفسد به دست مسئول خود مجازات خواهد شد.
وي بدون اشاره به اینکه منظورش از مفسدان در این کشور چه کسانی است، گفته بود: "راه حل، آگاه سازي مردم است .. بايد به آنها درباره فساد و پيامدهاي دنيوي و اخروي آن هشدار داد".
صدور فتواهای بسیار عجیب از سوی مفتی‌های وهابی در عربستان حتی گاهی باعث جدال مفتی ها و علما در این کشور شده است.
در یکی از این موارد، یکی از مفتی های بارز سعودی به نام "عبدالرحمن البراک" درخواست کرده بود کعبه ، مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) تخریب، و برای جداسازی زنان از مردان از نو ساخته شوند
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:مفتی وهابی,وهابیت خبیث,عربستان سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*نظر یک نامزد انتخاباتی:حجاب باید به حداقل برسد

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضدانقلاب,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:وحدت شیعه و سنی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد، تخصص روباه پیر و رسانه های متعلق به وی در خصوص تفرقه بین ادیان و مذاهب مختلف آنچنان است که در سال های اخیر شاهد بودیم آمریکایی ها در خاورمیانه و در کشورهایی همچون عراق و افغانستان هنگامی که با مشکلات عدیده از سوی ملت های این کشور ها مواجه می شوند، دست به دامن کارشناسان انگلیسی می شوند.


در هفته وحدت هستیم و شاهدیم که رسانه فارسی زبان وابسته به سرویس های جاسوسی انگلیس مدل پیچیده ای را برای حمله به وحدت مسلمانان و دیگر ادیان بر می گزیند.

نکته جالب توجه این است که پازل تشکیل یافته عناصری که به گفته های ایشان در این رسانه استناد می شود گروه هایی همچون فرقه دروایش، افراد نزدیک به وهابیت و افرادی همچون کدیور است که تفکر اسلام لیبرال در راستای خدمت به سرویس های جاسوسی غربی را یدک می کشند.

متن یکی از برنامه های اخیر بی بی سی در این راستا به شرح زیر است:

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در سال‌های اخیر پخش سریال‌هایی با مضمون «خیانت توسط زن یا شوهر به همسر» از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای رواج یافته است و هرشب خانواده‌هایی را برای تماشای این برنامه‌ها پای تلویزیون می‌نشاند.

 نگاهی به سریالهای ماهواره ای / خیانت با ظاهر دلپسند

به گزارش وبگردي 2030:
در سریال‌های خارجی پاره‌ای از مناسبات استثنایی را که در آن جوامع وجود دارد اما اصل نیست به عنوان اصل و کلیت مطرح می‌کنند که حتی نمایش آن برای کشور سازنده نیز آثار منفی دارد.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:شبکه های ماهواره ای,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها تبلیغات انتخاباتی رنگ و بوهای جالبی به خود گرفته است. انگار از دیدگاه برخی دیگر شعار عدالت رای و نانی نمی آورد از همین رو آنها سعی دارند تا بار دیگر شعارهای دوران اصلاحات را زنشده کنند. شاید باورتان نشود اما یکی از همین کاندیداها برای جلب آرای مردم از روابط دختر و پسر هم برای خود مایه گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی اول نیوز، خسرو نصیری زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران صبح یک شنبه در مجموعه سعد آباد برای انتخابات ریاست جمهوری رسما اعلام کاندیداتوری کرد و آن قد هم اعتماد به نفس دارد که هنوز هیچ نشده خودش را پیروز انتخابات میداند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور با طرح برنامه ها و شعارهایی عجیب پا به عرصه انتخابات گذاشت تا از اولین کاندیدای حاشیه ساز باشد .

نصیرزاده معتقد است که در انتخابات ریاست جمهور آینده نیروی مستقل حاض یعنی خود ایشان پیروز قطعی انتخابات خواهد بود .

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:انتخابات,فتنه,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس، عملیات کربلای پنج در میان رزمندگان سال‌های دفاع مقدس به شب‌های قدر شهرت دارد. سه راهی شهادت، سنگرهای‌نونی شکل و زمین‌هایی که بر اثر اصابت گلوله خمپاره رنگش سیاه شده بود.حال با گذشت سال‌های از آن روزهای پر افتخار خاطره زیر توسط فرمانده وقت سپاه پاسداران در زمان عملیات یعنی محسن رضایی، که پیرامون نحوه تصمیم گیری برای آغاز عملیات کربلای پنج است را برای اولین بار منتشر می‌نماییم:

 

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:هاشمی,جبهه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: علیه ولایتی و حداد عادل هم کار کنید؛صحبت‌های جالب یک متهم اقتصادی،دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری،عماد‌الدین باقی به دنبال مدل تلویزیونی ترکیه، سرقت 6 میلیاردى گواهى اسقاط خودرو،ولایتی سخنگو می‌شود،کواکبیان 5 بهمن اعلام نامزدی می‌کند و...برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر ، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

 


بقیه در ادامه مطلب...........................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:جریان انحرافی,اصلاح طلبان,فتنه,انتخابات,خاتمی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خیز احمدی‌نژاد برای رفتن به بهشت، رئیس‌جمهور ساکت فتنه باشد و طعمه دولت برای نمایندگان مجلس برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر ، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

 

*نیمه فعال شدن ستادهای انتخاباتی یک نامزد احتمالی

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:خبرگزاری فارس ,اخبار داغ,سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در دوشنبه، در طول سال‌های استقلال کشورهای آسیای مرکزی تعداد فرزندان نامشروع و انتقال زنان و دختران به کشورهای عربی افزایش چشم‌گیری داشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کشتی سفید» قرقیزستان، این مرکز تعداد فرزندان نامشروع را در سال 1989، 7/12 درصد و در حال حاضر 31 درصد اعلام کرد و افزود: این میزان در قرقیزستان و در کشورهای دیگر منطقه نیز افزایشی قابل توجه داشته است.

 

خبرگزاری فارس: فروش زنان آسیای‌مرکزی به عرب‌ها

این مرکز اعلام کرد که بحران اقتصادی و تضعیف روابط خانوادگی در ازبکستان باعث شده که برخی تجارت زنان و دختران را به کشورهای عربی منبع درآمد قرار داده و در واقع نان فاجعه را می‌خورند.

در تاجیکستان زنان به خاطر اینکه در آینده وارد یک شغل دولتی با دستمزد پایین شوند این راه را برای تأمین هزینه تحصیلی انتخاب کرده و فکر عواقب فرزند نامشروع را نمی‌کنند.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:شیوخ زنباره و بی درد خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسفند 90 می‌توانست بسیاری از معادلات را عوض کند؛ هم معادلات آنها که سخن از بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و انتخابات‌های پس از خرداد 88 می‌راندند، هم دلسوزانی که نگران عدم حضور مردم در اولین انتخابات پس از اتفاقات 88 بودند.

** «سیلی سخت» مردم و خواب آشفته بدخواهان نظام

عناصر ضدانقلاب و معاندین نظام مانند همه انتخابات‌های گذشته، «انتخابات اسفند» را نیز تحریم کردند؛ برخی اصلاح‌طلبان حضور پر شور مردم در انتخابات را منوط به حضور خود پنداشتند و قیمت این حضور را اعلام کردند که کسی خریدار نبود؛ اصلاح‌طلبان تندرو نیز که پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری با عنوان «فتنه‌گر» در میان مردم شناخته می‌شدند، هم‌نوا با معاندین نظام کمر به تحریم «نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی» بستند.

خبرگزاری فارس: خاتمی چگونه از «براندازی، انکار و تردید» به شعار «انتخابات آزاد» رسید

بقیه در ادامه مطلب..............................

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:خاتمی ,اصلاحگران,فتنه گران,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مانیا اکبری که از سازندگان فیلم های بی محتوا و سبک در عرصه هنر است، در مصاحبه ها و معرکه گیری بی بی سی فارسی مطالبي را بیان کرد که به لحاظ بی تناسبی و ضد و نقیض گویی، موجب شگفتی مجری فرسوده بی بی سی "عنایت فانی" نیز شد و دائما با چالش های وی مواجه شد. 


بنابراین گزارش، این خانم خود شیفته که علاقه زيادي دارد كه خود را حائز معلومات زيادي نشان دهد، در سخنان خود مثال هایی زد که موجب خنده و مضحکه شد. وی جمله ای را به کار برد و ضرب المثلی خود ساخته را ابداع کرد که نشانگر بی سوادی و پرت گویی او بود.
مانیا اکبری پیرامون فرارش از ایران و پناه بردن به انگلیس آن است که گندم در شمال ایران برنج می شود و در جنوب ایران می خشکد و من آمده ام غرب که برنج شوم!
اين در حالي است كه ظاهرا خانم پرفسور مانیا، هنوز نمي‌داند که بذر گندم با بذر برنج تفاوت داشته و بذر گندم در هر زمینی کاشته شود گندم شده و حتی اگر در بهترین منطقه آب و هوایی هم این امر رخ دهد هیچگاه بذر گندم به برنج تبدیل نخواهد شد.

اكبري که ادعای همجنس گرایی دارد و اين رفتار ضد انساني را در فیلم های سخیف و بی محتوای خود نيز تبلیغ می کند، مدعی شده تا زمانی که نتواند فیلم های خود را در ایران نشان دهد، به كشور باز نخواهد گشت.

گفته می شود نامبرده دچار بیماری لاعلاج اچ آی وی (ایدز) شده است.

منبع: صراط

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:هنرمند ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عبدالعزیز آل الشیخ"، از علمای وهابی سعودی خواست که مردم را به حمایت مالی از گروه های مسلح در سوریه ترغیب کنند .

مفتی کل عربستان سعودی خواستار حمایت مالی از گروه های مسلح در سوریه شد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، "عبدالعزیز آل الشیخ"، از علمای وهابی سعودی خواست که مردم را به حمایت مالی از گروه های مسلح در سوریه ترغیب کنند .

روزنامه " مدینه " به نقل از مفتی اعظم عربستان نوشت : "دعا برای گروه های مسلح و حمایت مالی از این گروه ها بهترین کار است".

بقیه در ادامه مطلب........................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:وهابیت,عربستان,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زندگی مشترک در قالبی غیر از ازدواج، سبکی از زندگی نیست که اکثریت مردم ایران آن را بپسندند، ولی در برنامه گذشته "نوبت شما" در تلویزیون فارسی بی بی سی، این گونه به مخاطب وانمود شد که اکثریت مردم ایران با این روش موافق اند.
به گزارش بی باک به نقل از صراط، تلویزیون BBC فاسی در برنامه نوبت شما سعی داشت با طرح موضوع سبک زندگی زناشویی، قالبی غیر از قالب ازدواج را مورد قبول ایرانیان برای یک زندگی مشترک معرفی کند.

با وجود توجه ویژه خانواده های ایرانی به ازدواج، اما شبکه بی بی سی فقط اجازه داد 2 نفر از 12 نفر مخاطب تلفنی، نظری بر خلاف نظر برنامه بیان کنند تا به مخاطب این گونه القا کند که اکثریت ایرانیان، به این سبک زندگی اشتیاق دارند.

نفیسه کوهنورد در برنامه نوبت شما با موضوع سبک زندگی زناشویی

این در حالی است که مسئولان بی بی سی و برنامه نوبت شما بارها اعلام کرده اند، که در برنامه نوبت شما، سعی دارند که تمام نظرات را به صورت بی طرفانه به بحث و نظر بگذارند ولی در همین برنامه، این ادعا نقض شد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:بی بی سی,انگلیس, بی حیلیی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر ، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند. 

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که اولین بسته، امروز فراروی شماست.

*دولت پایدار ویترین جدید دولت در آستانه انتخابات

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:قاچاق کالا و ارز,قاچاق طلا برای ارز/دست رد خاتمی به حجاریان/دستگیری 9 جاسوس موساد/گوشی‌های 2میلیونی برای یک وزارتخانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، سایت رویداد نوشت: یک عضو بلند پایه سابق در سازمان تروریستی منافقین که هم اکنون از این گروهک جدا شده است، در اعترافاتی تکان دهنده ابعاد تازه ای از جنایت های ضد بشری فرقه منافقین را افشا کرد.


زهرا سادات میر باقری که در اشرف با گروهک یاد شده ارتباط داشته است، می گوید: رجوی از زنان داخل اردوگاه، سوء ‌استفاده جنسی می‌کرد و لیستی وجود دارد که اسامی 100 دختر جوان و زن، در آن ذکر شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند تا از سوی رجوی مورد تجاوز قرار گیرند.
این عمل های جراحی در واقع بیرون آوردن رحم‌های، دختران و زنان جوان بود. اقدام فوق بدون اطلاع قربانیان جنسی صورت می‌گرفت و به آنها گفته می‌شد که عمل جراحی مذکور به دلیل بیماری کم‌خونی آنها یا مشکلات کلیوی صورت می‌گیرد؛ اما واقعیت غیر از این بود و رحم‌های این زنان بیرون آورده می‌شد تا پس از تجاوز، مشکلاتی مانند بارداری برای آنها پیش نیاید.
برخی از این دختران و حتی زنان شوهردار به بهانه جلسات ایدئولوژیکی، انقلابی و …از انظار مردان به دور هستند و در این جلسات هم حضور ندارند؛ و در واقع به منظور داشتن یک خلوت با رئیس سازمان غایب هستند. این زنان حتی هدایایی از سوی رئیس سازمان دریافت می‌کنند که به دست مریم رجوی به این زنان اهدا می‌شود و شامل عطر و لباس‌های زیر است.
ما تصور می‌کردیم این امور، مربوط به ایدئولوژی سازمان می‌شد که آن را نمی‌فهمیدیم. همچنین زنان عالی رتبه‌ای در سازمان می‌دیدیم که متاهل بودند؛ اما در عین حال با رئیس سازمان رابطه جنسی داشتند به همین دلیل نیز برخلاف میل قلبی خود، به این زنان اقتدا می‌کردیم. مسعود به این دختران می‌گفت؛ که رابطه جنسی زنان با او از نماز شب هم واجب‌تر است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:رجوی و فرقه اش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مارک کوربیون می گوید: در ابتدا مردم ایران در مورد کارفور صحبت می کردند اما اکنون در مورد هایپراستار. مردم در حال پذیرش نام هایپراستار هستند. می توان گفت بسیار موفق بوده ایم. فروشگاه ما بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به طور متوسط 15.000مشتری در هر روز، و زمان اوج کاری 100،000 بازدید کننده.

گروه فرهنگی مشرق - یکی از برنامه‌ها و نقشه‌های دشمن در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی همین ترویج مصرف‌گرایی در میان مردم جامعه است. توسعه‌ اقتصادی بر مبنای سرمایه‌داری مصرفی، نسخه‌ای است که غرب برای اقتصاد خود پیچیده است و برای اینکه بتواند کشورهای در حال توسعه را نیز به صورت بازاری برای مازاد محصولات تولیدی خود درآورد و آنان را به خرید این کالاها تشویق کند، چاره‌ای نمی‌بیند جز آنکه مصرف‌گرایی را به صورت ارزش برای آنان درآورد و آنجایی که میل و هوس آدمی تحریک شود، دیگر جای مقاومت و ایستادگی نخواهد بود و بدین ترتیب این کشورها نیز دچار نوعی سرمایه‌داری مصرفی غیر از سرمایه‌داری تولیدی خواهند شد.

 

اینجا هایپراستار در پايتخت جمهوري اسلامي ايران است!

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سید باقر حسینی دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با بی باک اظهار داشت: آنچه تا به حال از سازمان ملل دیده شده است بدست می آید که هر جنایتی که در جهت منافع آمریکا باشد یک عمل کاملا پذیرفته شده و پسندیده در راستای حقوق بشر است، فرقی نمی کند که قتل عام زنان و کودکان باشد و یا جنایاتی که توسط تروریستها در سوریه و یا جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و یا در هر کجای دنیا باشد. اما اگر ملتی برای دفاع از حقوق قانونی خود کاری انجام دهد که مطابق میل آمریکا نباشد اینجا این کار قانونی یک عمل ضد بشری محسوب می شود و بلافاصله قطعنامه ها و بیانیه ها در محکومیت آن صادر می شود. جنایت های زیادی را در دنیا شاهد بودیم که صدای اعتراض آمریکا در نیامد به خاطر اینکه به منافعش لطمه ای وارد نمی شده و یا توسط مزدوران خود آمریکا انجام می شده است.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:مدعیان حقوق بشر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جشنواره ی عمار را به حق می توان امتداد تفکر شهید آوینی در حوزه ی فرهنگ کشور نامید. تفکر ناب انقلابی که البته اگر در کل ایران هم خریدار نداشت..

سرویس دین و اندیشه بی باک؛ محمد امین ستاریان: جشنواره ی عمار را به حق می توان امتداد تفکر شهید آوینی در حوزه ی فرهنگ کشور نامید. تفکر ناب انقلابی که البته اگر در کل ایران هم خریدار نداشت، حملاتی که از سوی اصحاب فتنه به متصدیان و بانیان آن می شود، خود گواه روشن حقانیت این روش و این مسلک در فضای فرهنگی کشور است.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:عمار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه فارس،‌ از آنجایی که تأسیس هر فرقه و مسلکی در بستر تاریخ تحت تأثیر عوامل بی‌شماری قرار دارد، پیدایش بهائیت نیز در قرن 13 هجری و در دوره قاجاریه نیز حاصل شرایطی بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عوامل اقتصادی، سیاسی، فکری و فرهنگی جامعه آن زمان ایران اشاره کرد.

*نگاهی به تاریخ تشکیل فرقه بهائیت

در دوران حکومت فتحعلی شاه یکی از فرقه‌های انحرافی شیعه به نام «شیخیه» به رهبری شیخ احمد احسائی اعلام وجود کرد، با این حال هنگامی که احسائی تفکرات باطل خود را اعلام کرد، با واکنش شدید علما و مراجع وقت کشور و و همچنین عتبات عالیات در عراق مواجه شد. وی درباره وجود مقدس امام عصر(عج) می‌گوید: «امام زمان(عج) در جهانی دیگر به نام هور قلیایی هست و چون جسم عنصری (خاکی) او از بین رفته، امکان رجعت با جسم عنصری را ندارد، لذا در کالبد شخص دیگری ظهور پیدا می‏کند!»

خبرگزاری فارس: کارکرد «ماکت» نزد بهائی‌ها/ ناگفته‌هایی از «قابلمه‌پارتی» بهائیت در ایران

بقیه در ادامه مطلب.....................

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:فرقه ضاله بهائیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «اشرف نیوز»، «زهرا سادات میرباقری» از رهبران جدا شده گروهک منافقین اعلام کرد که اطلاعاتی درباره سوء‌استفاده جنسی «مسعود رجوی» سرکرده منافقین از زنان حاضر در اردوگاه اشرف در دست دارد.

وی افزود: رجوی از زنان داخل اردوگاه، سوء‌استفاده جنسی می‌کرد و لیستی وجود دارد که اسامی 100 دختر جوان و زن، در آن ذکر شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند تا از سوی رجوی مورد تجاوز قرار گیرند.

خبرگزاری فارس: جزئیات سوء‌استفاده جنسی سرکرده منافقین از زنان در اشرف
بقیه در ادامه مطلب...............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:فرقه رجوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نظام مقدس ما فراز و نشیبهابپی زیادی را پشت سر گذاشته است .خطرات زیادی را و تهدیدهای فراوانی را به فرصت

تبدیل کرده است و در این میان دولتهای مختلفی از طیفها و گروهها با سلیقه های مختلف بر سر کار آمده اند که اگر منصفانه بخواهیم قضاوت کنیمهمه آنها کشتی پر تلاطم  این انقلاب را با دشواریهای زیاد به پیش برده اند و در این میان

کشتی بان اصلی آن ولی فقیه خطرات متعددی را به جان خریده و تمام این دولتها هر کجا به مشکلی برخوردند برای

حل آن از ولی فقیه مایه گذاشته اند.

بعضی از این دولتها نقاط قوتشان بیشتر بعضی نقاط ضعفشان بیشتر بوده است اما آنچه که معلوم است دست خدا

که بلای همه دستها مشیتش براین است تا این نظام مقدس را سالم به انقلاب جهانی منجی متصل نماید.آنچه باید

مدنظر قرار بگیرد این است که همه ما دست به دست هم .گوش به فرمان ولی امرمان امام خامنه ای و با تاسی از آیه

« واعتصموا به حبل الله و لا تفرقوا« با چنگ و دندان از دستاوردهای آن محافظت نماییم و نه از تهدیدها بهراسیم و نه از

تحریم ها و همه را به فرصتهای طلایی تبدیل نماییم. وروسیاهی را برای زغال باقی گذاریم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:جمهوری اسلامی,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس بین الملل بی باک؛ صابر دین پرست: نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­کنند. زنان یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.
سایت times of Israel گزارش داد، زنان سیاه­ پوست اتوپیایی قربانی نژادپرستی صهیونیست ها شده­ اند. این زنان در مصاحبه با برنامه­ سازی مستند، راز جنایت انجام گرفته در حق خود را افشا کردند. این زنان اعلام کردند که از طریق  نمایندگان کمیته  توزیع مشترک (JDK) و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مجبور به تزریق داروی ضدباروری دپو-پرورا شده ­اند.


بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک منبع آگاه از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و نیز بازداشت حدود 30 نفر از عوامل و همکاران آن استودیوهای غیرقانونی پرده برداشت...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، این منبع آگاه افزود: شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت ایجاد شده بود که با دریافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده‌لوح، به تامین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته بودند، شناسایی و منهدم گردید.


بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:صدای شیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از مشرق؛ در هفته‌های اخیر، خبرهای جسته و گریخته فراوانی از عطاءالله مهاجرانی شنیده و خوانده شد. از جشن تولدی که با حضور عناصر ضد انقلاب و البته شخص مهاجرانی در دانشگاه سواز لندن برگزار شد تا دعوت شاه سعودی از مهمان ایرانی الجنادریه یعنی مهاجرانی برای عضویت در یک مرکز وابسته به شاه سعودی در وین.

مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و مشهور به "زینت‌الوزرای دولت خاتمی" است.

او کسی است که هنگام حضور در ایران گفته بود در بچگی شیر خر! می‌خورده است و این جمله باعث مشهور شدن بیشتر وی در محافل طنز سیاسی شد.

مهاجرانی همچنین بعدها و پس از خروج از کشور و به رسانه‌های خارجی اعلام کرد که دیگر به کشتن سلمان رشدی اعتقادی ندارد و این در حالی است که "لندن" را هم وطن خود می‌داند.

آنچه که در ادامه می‌خوانید گزارشی است از عطاءالله مهاجرانی و اخباری که در پیرامون او وجود دارد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:مهاجرانی,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس نقد رسانه 598/ در دورانی به سر می بریم که قدرت رسانه ای مطلب قابل انکاری نیست. اما گاهی این قدرت این توهم را برای برنامه سازان رسانه ها به وجود می آورد که می شود به راحتی هر واقعیت تاریخی را با بیان قسمتی از آن و کمی تغییرات در آمار مربوطه تحریف کرده و یک خیانت بزرگ تاریخی را به سادگی به یک افتخار تبدیل کرد.

از جمله شبکه ی ماهواره ای "من و تو" که بارها ارادت خود را به خاندان سلطنتی اثبات کرده به تازگی با ساخت یک به اصطلاح مستند به بازگویی جشن های 2500 ساله در سال 1350 پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب ,بهایت خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرآنلاین، دیپلمات و مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان در کنفرانس روابط ایران و شورای همکاریهای خلیج فارس و در واکنش به اظهارات ضد ایرانی یک مقام اماراتی گفت: سخنان شما کاملاً شبیه سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است. زمانی که انقلاب اسلامی ایران رخ داد و انقلاب ما چند ماهه بود، یک کشور عربی صدام حسین، به ایران تجاوز کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس 100میلیارد دلار به وی کمک کردند.

در این کنفرانس یکی از سخنرانان اماراتی در سخنانی تحریک آمیز و مداخله جویانه ایران را عامل بی ثباتی و مقصر اصلی تخریب روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد. او ایران را متهم به جنگ طلبی و دخالت در امور داخلی ، توسعه طلبی و اشغالگری نمود و گفت تا زمانیکه 1سانتی متراز خاک کشورهای عربی (منظور جزایر سه گانه) در اختیار و اشغال کشور خارجی ( منظور ایران ) باشد ، ما رابطه خوب نخواهیم داشت.
موسویان در پاسخ به سخنان توهین آمیز این مقام اماراتی گفت : سخنان شما کاملاً شبیه سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است. زمانی که انقلاب اسلامی ایران رخ داد و انقلاب ما چند ماهه بود، یک کشور عربی صدام حسین، به ایران تجاوز کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس 100میلیارد دلار به وی کمک کردند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:جزایر ایرانی سه گانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com