وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

"صراط" - از دیدگاه رژیم صهیونیستی برپايى دولت اسرائيل، نتيجه منطقى ظلم بر يهوديان در هولوكاست است. تعجب آور است كه آنها مى خواهند به واسطه وقوع «آشويتس» و كوره هاى آدم سوزى خيالى که به هولوکاست مشهور است، برای خود در نقطه ای دور از مکان مورد ادعایشان برای وقوع این اتفاق دولتی مستقل تشکیل بدهند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط در راستای تبليغات پيوسته، فراگير و توقف‌ناپذير سازمان‌هاي يهودي وكانون‌هاي صهيوني برای زنده نگه داشتن دروغ بزرگ هولوکاست، هفته گذشته رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی میزبان برگزاری مراسمی با عنوان "خانم های بازمانده از هلوکاست!" یا "جشن زندگی" بود. این جشن که 300 زن در آن شرکت داشتند در نهایت 14 نفر آنها را به مرحله ی فینال رساند . برگزاری جشن زندگی در بین صهیونیست ها مورد اختلاف نظر قرار گرفت. برخی از افراد معتقد بودند که این جشن می تواند رسوایی برای رژیم منحوس صهیونیستی به وجود بیاورد . عده ای دیگر این جشن را جشن زندگی می دانند.

به گزارش صراط، کولت آویتال که رئیس گروه زنان بازمانده از هولوکاست است در این باره به آسوشیتد پرس گفت: من طرفدار پربار کردن و تعالی زندگی هستم اما معتقدم این نمایش به نفع ما نیست چرا که نشان دادن بازماندگان هولوکاست با این ظاهر و لباس زیبا چیزی جز مشغول شدن آن ها به زندگی روزانه را به ذهن متبادر نمی کند.

شیمون سباگ اما در این باره به آسوشیتد پرس گفت: برندگان این مسابقه براساس تجربیات شخصی شان در بازسازی زندگی خود پس از جنگ انتخاب شده اند. وی در ادامه افزود ظاهر شرکت کنندگان تنها بخش کوچکی از این رقابت است و بسیاری از شرکت کنندگان در اصل با شرکت در این رقابت بر خوب بودن این ایده صحه گذاشتند.

این رقابت ها در شهر حیفا با حدود 600 تماشاچی برگزار شد. در این مراسم برخی از اعضای ارشد رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند که از جمله ی آنان موشه کاهلون و یوسی پلد بود که خود وی یکی از بازماندگان هولوکاست به شمار می آید.

در این مراسم همزمان با اجرای موسیقی زنان بازمانده از هولوکاست با لبخندی درخشان از روی فرش قرمز عبور می کردند و برای حضار با خوشحالی دست تکان می دادند. سپس تجربیات خود از جنگ جهانی دوم را برای شرکت کنندگان بازگو می کردند. استر لیبر یکی از شرکت کنندگان که 74 سال سن دارد در باره این مراسم گفت: من با افتخار می خواهم به دنیا نشان بدهم که هیتلر می خواست که ما نابود شویم اما ما هنوز زنده ایم و در حال لذت بردن از زندگی !

حمایت یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی از این مراسم نیز باعث بیشتر شدن بحث و جدل در این باره شده است. آویتال در یک اشاره ی انتقادی  گفت که این شرکت با سوء استفاده از بازماندگان هولوکاست! به تبلیغ محصولات آرایشی خود پرداخته است. وی در این اشاره به آسوشیتد پرس گفت: چرا یک مسابقه ی زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی باید بتواند نشان دهنده ی شجاعت این افراد باشد و اینکه این افراد توانسته اند از آن مهلکه جان سالم به در برند؟ لیلی هابر که ریاست یک سازمان کمک رسانی به بازماندگان هولوکاست را برعهده دارد در این باره گفت: به نظر من برگزاری این مراسم خیلی دردناک است.
بخشی از تصاویر این مراسم در حیفا را در زیر مشاهده می کنید :













اینک با مشاهده تصاویر زیر به خوبی مشخص خواهد شد انگیزه رژیم صهیونیستی از مطرح کردن واقعه هلوکاست و برگزاری جشن و پایکوبی به مناسبت زنده ماندن چیست!

تصاویر هولوکاست واقعی که توسط ارتش شیطان صفت اسرائیل در سرزمین های اشغالی رخ داده است را در زیر مشاهده نمائید .









نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com