وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گاهی اوقات فیلم هایی ساخته می شود که پربیننده هم هستند ولی فقط بخاطر بر خی جلوه هایش مورد دید تماشاگرها هستند و مضمون آموزنده ای ندارد و حتی جذابیتهای آن سطحی و پیش پا افتاده است و قطعا چنین فیلم هایی بدرد مخاطب هم نمی خورد و در حد سرگرم کردن و یک مشغولیت مقطعی است و یک اثر بلند مدت نیست و تنها یک اثر عاطفی کوتاه مدت است.

 

هادی مقدم دوست اظهار داشت: گاهی اوقات فیلم هایی ساخته می شود که پربیننده هم هستند ولی فقط بخاطر بر خی جلوه هایش مورد دید تماشاگرها هستند و مضمون آموزنده ای ندارد و حتی جذابیتهای آن سطحی و پیش پا افتاده است و قطعا چنین فیلم هایی بدرد مخاطب هم نمی خورد و در حد سرگرم کردن و یک مشغولیت مقطعی است و یک اثر بلند مدت نیست و تنها یک اثر عاطفی کوتاه مدت است .

به گزارش سرویس رسانه و سینمای بی باک ، هم اکنون شاهد فیلمهای بی رمقی هستیم که به هیچ وجه نماینده فرهنگ مردم ایران زمین نیست و برخی از این فیلمها هیچ کدام از قشرهای جامعه را نمایندگی نمی کنند . فیلمهای بی هدف و عقب تر از مردم و در عین حال پر مدعا و کم فروش که برای صرف گرفتن جایزه در جشنوارهای خارجی و بعضا ضد ایرانی ساخته می شوند و رسالت اصلی خود ، دردهای مردم را به فراموشی سپرده اند .

هادی مقدم دوست، کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای ایران درباره اینکه کارگردانها تا چه حد در فیلم ها عقاید و نظرات شخصی خود را عنوان می کنند به خبرنگار بی باک گفت: اگر آن نظر شخصی که فیلم ساز در فیلم خود آن را عنوان می کند و به نمایش در می آورد مشکل مخاطب را حل کند می تواند درست باشد اما اگر اینکار را نکند و هیچ سودی برای مخاطب نداشته باشد اصلا درست نیست.

وی در ادامه افزود : شرط درست و غلط بودن دخیل کردن نظر خود در فیلم این است که فیلم بدرد مخاطب می خورد یا نه . وقتی فیلم ساز یک نظر می دهد و به مخاطب کمک می کند این فیلم خوبی است.


مقدم دوست گفت : برای اینکه بدانیم این فیلمی که کارگردان می خواهد بسازد تا چه حدی درست است باید بیائیم و دقیق در مورد آن صحبت و بررسی کنیم و با یک فرمول کلی نمی شود فهمید که این نظر درست است بدرد مردم میخورد یا نه بلکه باید با آن لحظه و شرایط جامعه آن را سنجید .

نویسنده فیلم بی پولی همچنین اظهار داشت: گاهی اوقات فیلم هایی ساخته می شود که پربیننده هم هستند ولی فقط بخاطر بر خی جلوه هایش مورد دید تماشاگرها هستند و مضمون آموزنده ای ندارد و حتی جذابیتهای آن سطحی و پیش پا افتاده است و قطعا چنین فیلم هایی بدرد مخاطب هم نمی خورد و در حد سرگرم کردن و یک مشغولیت مقطعی است و یک اثر بلند مدت نیست و تنها یک اثر عاطفی کوتاه مدت است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com