وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دیدار روز چهارشنبه گذشته دانشجویان و دانش آموزان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از جمله دیگر مواضع قاطع و صریحی است که خواهد توانست معادلات آتی جامعه سیاسی ما را دچار تحول نماید. اینکه رهبری انقلاب اسلامی شاخص تعیین فرمودند و گفتند که « از امروز تا روز انتخابات هرکسی احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است»

به یقین تاثیرات قابل ملاحظه ای در آینده خواهد گذاشت و رفوزه شدگان در این ورطه همچون مساله« فتنه» نخواهند توانست از زیر بار آن شانه خالی کنند.

از این بابت است که همگان باید هوشیار باشند و به جای آنکه بعدها همچون برخی از ساکتین فتنه88 به توجیه رفتارهای سابق خود مشغول شوند از هم اینک گامها را محکم برداشته و مواظب امتحانات سخت مقابل باشند.

این شاخص البته نباید همچنین موجب یقه گیری، مچ گیری و دعوای دوباره ای شود که این دیگری را متهم به عدم رعایت خطوط قرمز رهبری و دیگری نیز اولی را به خیانت متهم نموده و باردیگر صحنه را به هم ریزند.

اما به راستی چه پیام های عمده دیگری در لا به لای بیانات اخیر رهبری می توان جستجو کرد و چرا رهبری در این مقطع اینچنین موضعی قاطع اتخاذ فرمودند؟

به نظر می رسد از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی – که البته با شواهد و اخبار متقن و نیز تجربه های گذشته نیز کاملا هماهنگی دارد-  این احتمال وجود دارد که بستر مهیا کننده فتنه آینده در میان اختلافات سران قوا قدرت بروز و ظهور یابد و اگر روسای هر سه قوه به این مهم توجه نکنند،  نطفه فتنه بعدی ماهها پیش از انتخابات در این مجرا باز تولید خواهد شد. چنانچه کف و سوت بیگانگان و ارائه تحلیل های مورد پسند آنها از قضایای اخیر نیز نشانه های این تحلیل را عیان می سازد.

این خیانت در جایی رخ می نمایاند که در صورت اختلاف افکنی میان قوا توسط مسئولین و عالی رتبگان یا هواداران آنها ، مساله اصلی که هجوم براندازانه فتنه گران دندان تیز کرده علیه ملت ایران است نادیده انگاشته شده و خطر عظیم آنان به زاویه کشیده می شود. فتنه گرانی که می دانیم مترصد فرصت اند تا کار ناتمام و شکست خورده خود در سال 88 را با آهنگی جدید تر علیه نظام و مردم به کار بندند.

اما علاوه بر این مقام معظم رهبری سابق بر این با توجه به تحولات اخیر در سطح جهان و بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی مقطع حال حاضر را «پیچ مهم تاریخی» تعریف فرموده و به همگان هشدار داده بودند که نسبت به این موقعیت بزرگ تمام همت خود را بکار گیرند. این به مانند آن دونده سریع و چالاکی است که با سختی های فراوان و متعدد در طول دوران تمرین و همچنین گذراندن دوره های آموزشی و ... به وسط میدان آمده حتی اغلب موانع و پیچ ها را پشت سر گذاشته و تنها گردنه آخر باقی مانده است. در اینصورت اگر کسی ذهن دونده را به جای تمرکز بر تنظیم سرعت و دقت به مسائل جزیی و پیش پا افتاده متمایل نماید به یقین خیانت بزرگ را مرتکب شده و رقیبان خواهند توانست از دونده چابک پیشی بگیرند.

همچنین در زمانی که عمده ذهنیت مردم را مسائل و مشکلات پیش آمده در زمینه اقتصادی پر کرده است و در حالی که دشمن بر انتقام خواهی از ایستادگی و پایمردی مردم در زمینه های سیاسی بر مساله اقتصاد آنان تمرکز نموده است و در حالی که توان بالقوه ما برای فائق آمدن بر مشکلات وجود دارد، به یقین انحراف افکار عمومی از این مهم خیانتی جبران ناپذیر به ملت و صاحبان انقلاب اسلامی است. مسئولان باید توجه خود را به ادامه خدمات اجرائی، تقنین و قضائی متمرکز کنند و هیچکس نباید ذهن آنها را از این خدمات مهم منصرف کند.

علاوه بر آنچه ذکر شد بایستی متذکر شویم که گرچه عمده نهی رهبری بر علنی نساختن اختلافات بود اما بایستی بدانیم که روسای هر سه قوه که به صورت علی السویه مخاطب چنین نهی رهبری قرار گرفتند نباید رفتارهای ظاهری شان با رفتارهای باطنی و در پس پرده شان تفاوتی داشته باشد. مردم قضاوت خواهند که مسئولان کشور چگونه اوامر رهبری را اطاعت خواهند کرد. امید آنکه همدلی ها استمرار یابد، دشمنان مأیوس شوند و تصویر مردم از حاکمیت اصولگرایان خوش و پسندیده بماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com