وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598، حسین مرعشی که پیش از این تاکید کرده بود "اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متأثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست!" تکرار توهین به بخشی از مردم توسط مرعشیبه منظور تصحیح سخنان خود و متوقف کردن حجم انتقادات به اظهاراتش، گفتگویی با یک خبرگزاری دوم‌خردادی انجام داده و گفته است: "صحبت من ناظر به آینده بود و تصورم بر این بود که بعد از تجربه زیان‌باری که در عرصه‌های مختلف در دولت‌های نهم و دهم پیش آمد و بعد از جسارت‌های دولتمردان دولت‌های نهم و دهم  نسبت به مقام‌های بزرگ نظام٬ جامعه ما باید از این تجربه آموخته باشد که دیگر چنین فضایی در کشور تکرار نشود."هرچند حسین مرعشی پس از مواجهه با اعتراضات و انتقادات، در گفت‌وگوی خود سعی کرده اظهارات سابق خود را به نوعی اصلاح کند، با این حال آنچه از این گفت‌وگو نیز برمی‌آید، نه تنها اصلاحی بر سخنان سابق نیست بلکه اولاً تاکیدی مجدد بر همان اظهارات و ثانیاً نسخه‌پیچی برای مردم ایران در آینده است.آنگونه که مرعشی اظهارنظر کرده، اگر بخشی از مردم در "آینده" از روی کار آمدن دولتهایی شبیه به نهم و دهم نهراسند، همچنان مشمول همان اهانت سابق(بی‌شرف!) خواهند شد.به این ترتیب، اساساً حسین مرعشی هیچ تغییری در اظهارات خود نداده و بر همان نظر سابقش تاکید کرده است.از گفتگوی امروز حسین مرعشی اینگونه به نظر می‌رسد که وی گمان می‌کند منتقدانش سخنان وی را توهینی به رای‌دهندگان به محموداحمدی نژاد در سالهای ۸۴ و ۸۸ برداشت کرده‌اند، حال آنکه شخصیت‌هایی که طی روزهای گذشته در نقد این اظهارات مرعشی گفته و نوشته‌اند، نه بر این مبنا، بلکه بر همان مبنایی که مرعشی امروز نیز بر آن تاکید کرده به سخنان وی اعتراض کرده‌اند.به گفته منتقدان، اگر چه ممکن است طیف مهمی از مردم خواهان رای مجدد به فردی همچون محمود احمدی‌نژاد نباشند، با این حال حتی اگر یک نفر با دیدگاه فردی همچون مرعشی موافقت نداشته باشد، لزوماً مستحق اهانت‌های سخیفی همچون "بی‌شرف" نیست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:فتنه 88,مرعشی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار قربانیان حمله تروریست‌های موسوم به «جیش الفتح» و «جبهه النصره» در فوعه به 53 کشته و 120 زخمی رسید.خبرگزاری فارس: شهادت «لانا» در آغوش مادر؛ روایت مظلومیت فوعه در سوریه +تصاویر

روز دوشنبه (دیروز) گروهک‌های تروریستی معارض دولت سوریه منطقه بنش در جنوب فوعه را بمباران کردند که در پی آن یکی از نیروهای کمیته‌های مردمی کشته شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:حقوق بشر,سوریه,مظلوم,کودک,مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ششمین روز متوالی اهانت صهیونیست  ها به مسجد الاقصی صبح امروز نظامیان صهیونیستی در حمایت از شهرک نشینیانی که وارد مسجدالاقصی شده بودند با فلسطینی های نگهبان مسجدالاقصی درگیر شدند و آنها را زخمی کردند.خبرگزاری فارس: ششمین روز مقاومت فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی + تصاویر

این درحالی بود که شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای که بامداد امروز به وقت نیویورک منتشر شده است، خواستار خویشتنداری طرفین درگیر در مسجدالاقصی شده است.

شورای امنیت در این بیانیه ورود غیر قانونی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و حمله به نماز گزاران فلسطینی را که طی آن صدها نفر زخمی شدند محکوم نکرد.

در این بیانیه که به امضای 15 عضو دائم شورای امنیت رسیده است، در خصوص تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی شده است و از طرفین خواستار خویشتنداری و پرهیز از اقدامات تحریک آمیز و پایبندی به موضوع تاریخی(مسجدالاقصی) از لحاظ رفتاری و گفتاری شدند.

شورای امنیت از طرفین خواست تا نبست به قوانین بین المللی و حقوق بشر باشند و از  طرف های درگیر خواستار همکاری جهت آرام کردن اوضاع در امکان مقدس قدس شد.

بقیه در  ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 شهريور 1394برچسب:اشغالگر,صهیونیست,قیام,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حوزه احزاب خبرگزاری فارس - امین صبحی: در عالم خبر و رسانه هیچ شنیده‌ای با قطعیت به تایید نمی‌رسد اما شنیده‌ها درباره ایشان درصدی با واقعیت تفاوت نداشت این تاکید و تصدیق نتیجه دیداری بود که چند سال پیش در جریان تهیه ویژه‌نامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برایمان محرز شد.خبرگزاری فارس: مردی که انقلابی بود و انقلابی ماند/خاک پای امام (ره) را در کفنم بگذارید+فیلم آخرین اظهار نظر رسمی

برخلاف موقعیت مکانی منزلش، با خانه‌ای ساده و دور از تکلف روبرو شدیم که با استقبال و مهمان نوازی خاکی اما ویژه‌‌ای همراه بود، استقبالی که بیانگر روح ساده و بی‌آلایش مردی بود که در راه ترویج شعائر اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و در گفتارشان برخی جنبه‌‌های ناپیدایشان برای ما هویدا شد.

البته بماند که خبرنگار به واسطه حرفه‌ای که دارد چیزهایی را می‌بیند و می‌شوند که گاهی به دلایلی از ذکر آنها معذور و به محرمانه ماندن آن جزئیات مصر است.

یاد و نام امام خمینی (ره) در تمام جملاتشان تکرار می‌شود و امام روح‌الله را نعمتی می‌دانستند که نصیب مردم شد و معتقد بودند که الحمدالله مردم نیز قدردان این نعمت بودند.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 شهريور 1394برچسب:انقلابی,خزعلی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، حساسیت رخدادهای جنگ تحمیلی و بیش از همه، بحران‌های داخلی که یکی پس از دیگری همه نیروهای دولت و ملت را صرف مبارزه با معارضان انقلاب می‌کرد، فرصتی برای دید و بازدیدهای بین‌المللی باقی نگذاشته بود.

در این شرایط، نخستین سفر خارجی یک رئیس‌جمهور در تاریخ ایران، زمانی رقم خورد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت کشورمان، به دعوت «حافظ اسد» رییس جمهور فقید سوریه، راهی «دمشق» شدند. این سفر که در پانزدهم شهریور ۱۳۶۳ آغاز و به مدت هفت روز ادامه پیدا کرد، آغاز یک دور سفر منطقه‌ای بود که افزون بر سوریه، کشورهای لیبی و الجزایر را نیز در بر می‌گرفت. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هیات همراه ایشان در جریان این سفرها، به مذاکره و گفتگو با سران کشورهای مذکور پرداختند. علاوه بر اهداف دوجانبه سیاسی و نظامی، هدف اصلی این مذاکرات، منزوی‌تر کردن رژیم صهیونیستی و مقابله با روند سازش در میان کشورهای عربی بود.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 شهريور 1394برچسب:رهبر فرزانه انقلاب,امام خامنه ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی اولین نفری بود که دست به افشاگری علیه دولت فرانسه به خاطر انتقال بیماری ایدز به خون های ایرانیان زد.

به گزارش پایگاه 598، "هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت شوخی نمی کنند. بی خاصیت را کسی نمی بیند تا با آن شوخی کنند. تو را می بینند. از تو جریان می سازند. حاشیه برایت می سازند. شایعه می سازند. شبهه درست می کنند."

بقیه عکس  و مطلب در ادامه .........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:همجنس باز,شبکه من و تو,حمله به نجف زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، الهام چرخنده بازیگر کشورمان تصویری از خود و فرزندانش را در حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) منتشر کرد.وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «چه توفیقی بالاتر از این که در مغرب دحو الارض امسال با دو میوه زندگی به پابوس حرم عشق و معرفت بری..امروز برام از چند جهت خاطره و شکرانه شد .اول اینکه سید ارسطو اولین بارش بود حضور در این زیارت ..دوم ؛ وضو گرفتن را از برادرش یاد گرفت .سوم ؛ دو رکعت نماز کنار قد بلندو رعناش ایستادم و گفتم و خواند .چهارم ؛بماند !پنجم ؛ یاد همه شما بودیم .........خدایا شکرت که راه کربلا رو یادم دادی ..

خدایا شکرت که شاه عبدالعظیم تو تهران هست و کافیه هر وقت اراده کنیم بیایم و نفس چاق کنیم و حال عوض ..خدایا شکرت که دو پسر دادی تا سایه باشن و سنگر و شاید عصا ..خدایا شکرت که توفیق دادی امروز باز هم بندگی کنم .خدایا ؛من کم بندگی میکنم ، شما زیادم ببین ..خدایا ، بپسند از من و ما همین مقدار حضور ناچیز را ..یا علی»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:الهام چرخنده,بانو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، تصورش هم برای برخی جالب است؛ در یک سوئیت در زندان اوین نشسته و به سقف خیره شده باشی که ناگهان نگهبانان هم سلولی جدیدت را می آورند.درخواست «دوم» رحیمی از مهدی هاشمی چه بود؟

البته شاید برای خیلی‌ها قابل هضم نباشد که این دو زندانی از دیدار یکدیگر خوشحال شوند؛ اما محمد رضا رحیمی و مهدی هاشمی برخلاف همه تصورها از دیدار و هم‌سلولی بودن با یکدیگر حداقل ناراحت نبودند.

بیشتر از 20 روز پیش مهدی هاشمی راهی زندان اوین شد تا دوران محکومیت خود را بگذراند؛ خیلی ها دوست داشتند بدانند اولین شب و روز آقازاده جنجالی در اوین چگونه خواهد گذشت.

فاطمه هاشمی اولین خبر از درون اوین و آنچه بر مهدی هاشمی در شب اول گذشت را به روزنامه شرق گزارش داد.

تیتر روزنامه شرق در نوع خودش جالب بود «شب نشینی در اوین»؛ این تیتر به همراه کاریکاتوری خندان از رحیمی و مهدی هاشمی، در نوع خود جالب توجه بود.

روزنامه شرق در گزارش خود از قول فاطمه هاشمی از درخواست‌های محمد رضا رحیمی از مهدی هاشمی خبر داده بود؛ درخواستی که تنها یکی از آنها یعنی درخواست برای بازنشستگی از سوی فاطمه هاشمی برای مخاطبان شرق علنی شده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:مهدی هاشمی,روزنامه,رحیمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، از همان آغاز گفتگوهای هسته ای در دولت یازدهم، اکثریت کنگره ی امریکا که حزب مخالف دولت را تشکیل می دادند، نسبت به پذیرش توافق هسته ای با ایران به مخالفت برخاستند. آنان اصلی ترین علل مخالفت خود را، اولا به خطر افتادن امنیت رژیم صهیونیستی و ثانیا عدم توازن داده ها و ستانده ها عنوان می کردند. سناتورهای مخالف توافق با ایران، مدعی هستند برجام نمی تواند ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد.

اما با اندکی تأمل در مفاد توافق و چگونگی اجرای آن، لغو و بیهودگی تمامی این بهانه ها محرز می شد. اولا توافق ایران با امریکا به عنوان اصلی ترین حامی و متحد رژیم صهیونیستی قطعا بهانه ی احتمالی جنگ را از ایران به عنوان آغاز کننده ی خصومت- خواهد گرفت. در ضمن هر انسان منصفی که مفاد توافق را مطالعه کند، متوجه می شود که امریکایی ها بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را داشته اند از توافق به دست آورده اند (به امتیازات 25، 20، 15 و 10 ساله ای که ایران در موارد مختلف به امریکا داده توجه کنید). در نهایت، امریکایی ها بارها اعتراف کرده اند که می دانند ایران هیچگاه دنبال ساخت سلاح اتمی نبوده است.

بقیه در ادامه مطلب......................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:آمریکا,برجام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قرارداد تعرفه ترجیحی میان ایران و ترکیه، واردات ایران از ترکیه در چهارماهه نخست امسال را به لحاظ وزنی بیش از ۳۲ درصد افزایش داده است.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که به اذعان برخی مسوولان دولتی، توافقنامه تجارت ترجیحی میان ایران و ترکیه برای تجارت خارجی ایران سود زیادی داشته و واردات کشورمان از ترکیه طی چهارماهه نخست سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است، لیکن بررسی عمیق تر و تحلیلی اعداد و ارقام آمار منتشر شده از سوی گمرک، نتایج دیگری را نیز حاصل می کند.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:اشتغال,ترکیه,دولت یازدهم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه رئیس‌جمهور در یک برنامه تلویزیونی آمار اشتغال ایجاد شده توسط دولت در سه ماهه ابتدایی سال جاری (بهار) را 700 هزار شغل جدید عنوان کرد.دولت چگونه با 700 هزار شغل جدید مردم را سرکار گذاشت؟ + جدول آماری تعطیلی واحدهای صنعتی در سال 94 آماری که با انتقاد و تعجب کارشناسان اقتصادی همراه شد. این آمارها با توجه به رکود فعلی بازار، واقعی به نظر نمی آیند. برخی از کارشناسان معتقدند این آمارها حتی در 5 ماهه گذشته نیز محقق نشده اند و با توجه به اینکه سه ماهه ابتدایی به دلیل تعطیلات عید نوروز، جنب و جوشی در بازار کار وجود ندارد و فعل و انفعالاتی رخ نمی‌دهدآمار 700 هزار شغل به هیچ عنوان درست نیست.ایجاد اشتغال یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی در ایام انتخابات بود. یکی از مهمترین اظهار نظرهای دکتر روحانی در بدو حضور در دولت، انتقاد از دولت گذشته در زمینه اشتغال جوانان بود و مدعی شد که در دولت یازدهم، جوانان راحت تر از قبل وارد بازار کار شوند. اما با گذشت 700 روز از عمر دولت تدبیر و امید وضعیت اشتغال اوضاع به مراتب بدتری را نسبت به دولت های پیشین سپری می کند.طبق اعلام مرکز آمار تعداد شاغلان در پایان بهار 94 چیزی در حدود 21 میلیون و 860 هزار و 836 نفر بوده است. این در حالی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید این مقدار چیزی در حدود 22 میلیون و 191 هزار و 144 نفر بوده که نشان از بیکار شدن چیزی در حدود 330 هزار نفر در دولت یازدهم را دارد. با یک محاسبه ساده در خصوص میزان اشتغالزایی در دولت یازدهم می توان به دست آورد، این 330 هزار نفر بیکار شده چیزی در 6 درصد از کل افراد شاغل جامعه را تشکیل می دهد، بنابراین با توجه به جهت منفی که ایجاد شغل در دولت تدبیر و امید داشته است، وضعیت اشتغالزایی در دولت یازدهم چیزی در حدود 6.6- می باشد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:اشتغال,سرکاری,مردم,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دشمنی دولت آمریکا با ایران از همان زمانی آغاز شد که بذر اولیه انقلابی اسلامی پاشیده شده بود و این عداوت زمانی به اوج خود رسید که انقلاب مردمی ایران دیگر ثمر داده بود. از 22 بهمن 1357 تا 13 آبان 1358 تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که دولت آمریکا دریابد دریای انقلاب ایران از جنس دریاهای آرام کشورهای ریز و درشت آمریکای جنوبی یا جنوب شرق آسیا نیست. روحانی: شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در کشور ما وحدت آفرین شده استشکست در صحرای طبس، جیمی کارتر را از خواب غفلتی بیدار کرد تا دریابد ایران، ویتنام دوم نیست.هشت سال هدایت جنگی نابرابر به رهبری دولت جمهوری‌خواه رونالد ریگان علیه مردم ایران و توسط صدام، توطئه‌ای بود که به بار ننشست. حضور بوش پدر بر مسند جمهوری‌خواهان نیز تغییری در سیاست خصمانه آمریکا ایجاد نکرد.چهارشنبه 30 دی 1371 روزی است که سلطه 16 ساله جمهوری‌خواهان بر کاخ سفید پایان یافت و گام‌های بیل کلینتون در سرسراهای نماد قدرت ایالات متحده طنین‌انداز شد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سیاست آمریکا نسبت به ایران زده می‌شد. نگاه به ظاهر صلح‌طلبانه دموکرات‌ها نگاه‌ها را معطوف به تحولات منطقه‌ای می‌دانست. از آن سو فرصتی تاریخی برای دموکرات‌ها پیش آمده بود. آنان 16 سال پیش فرصتی را از دست داده بودند، فرصتی که طی آن کارتر بر سلطه نگاه نیکسون بر حکومت پایان داده بود.

16 اردیبهشت 1374 برابر با 6مه 1995، بیل کلینتون زیر برگه‌ای را امضا کرد و عنوان قانون داماتو را روی خود دید. طبق آن موارد زیر مورد تحریم آمریکا قرار گرفت:

1- محرومیت از کمک بانک صادرات - واردات؛

بقیه رد ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:تاریخ,بازخوانی,مرگ بر آمریکا,روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت قلمکده نوشت: در منطقه لادان اصفهان همه حسن جنتی را می شناسند و رویش حساس هستند. آنقدر حساس که جوانی که خانه جنتی را نشانمان داد قبلش آهسته گفت: من خانه را نشان می دهم و فرار می کنم بقیه اش با خودتان! یک خانه آجرنمای دوطبقه که یک طرفش هنوز نماکاری نشده منزل اوست. خبرگزاری فارس: آقازادگی نکردم/ پیامک‌هایی که درباره پدر می‌سازند را شنیده‌ام/ طول عمر در خانواده ما ارثی استنجاری جنتی با خانه اش اما دو تا کوچه بیشتر فاصله ندارد. یکی دوباری رفتیم درب مغازه ، بسته بود.از روی شماره تلفنی که داشتیم و البته روی دیوار گچی مغازه هم با ماژیک درشت حک شده بود زنگ زدیم. قم بود رفته بود نجاری، قرار ما شد یک هفته بعد که از قم آمد. اولش برای مصاحبه مردد بود، این را از لحن صحبت کردنش می شود فهمید. به هر ترفندی بود راضیش کردیم دو سه تا عکس ازش بگیریم. باهاش درب مغازه قرار گذاشتیم و همان جا مصاحبه انجام شد.قد و قیافه و حتی لحن صدای پسر، همانند پدر است، گویا احمد جنتی 30سال جوان تر شده است. حسن آقا سرزنده و قبراق کار می کند، از پدر با نام «حاج آقا» و از برادر با نام «علی آقا» یاد می کند و می گوید این روزها سالگرد دایی حاج آقا است که در 95 سالگی فوت کرده.وانت آبی رنگش را نشان می دهد و می گوید این وانت را تازه خریده ام وانت قبلیم را دزدیدند زمانی که چند روزی برای کار تهران رفته بودم. حسن جنتی ساده و صمیمی حرف می زند. آنقدر صمیمی که تمایلی به ورود به سوالات چالشی ندارد. برای همین سوالات ما از قبیل رابطه جنتیِ پدر با جنتیِ وزیر ، نظرش در مورد رفع فیلترینگ فیس بوک ، عملکرد دولت قبل و دولت جدید و… را تقریبا بی پاسخ می گذارد.متن زیر گفت و گوی قلمکده با فرزند آیت الله جنتی است: 

یک هفته ای هست مغازه تان بسته است.

مصاحبه در ادامه مطلب...............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:آیت الله جنتی,شورای نگهبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ توجه مردم به بنرها و بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر خود نشاندهنده اهمیت تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی است، که می‌تواند نقش مهمی در رساندن پیام‌های مختلف آموزشی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد؛ اخیراً یک بیلبورد با پیامی سیاسی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

بیلبوردی که مکار بودن انگلیس را با نماد روباه ترسیم و دشمنی جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های استکباری انگلیس را با جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر: «دولت انگلیس خبیث با ملت ایران دشمنی می‌کند و یکی از دشمنان سنتی و قدیمی ایران است» گوشزد کرده است.

مورد توجه قرار گرفتن نصب بیلبورد فوق در میدان فردوسی به دلیل همزمانی آن با بازگشایی سفارت انگلیس و فاصله مکانی آن با سفارتخانه فوق است؛ سفارت انگلیس در خیابان فردوسی واقع شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخیراً تصویری که حاوی یک پرسش اساسی در خصوص ماهیت گروهک‌های تروریستی در منطقه است از سوی مسلمانان کشورهای مختلف و کمپین‌های حامی آزادسازی قدس در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

اقدامی که مورد استقبال کاربران کشورهای مختلف قرار گرفت؛ مسلمانان با طرح پرسشی مبنی بر اینکه «چرا القاعده و داعش هرگز به جنگ با اسرائیل نمی‌روند؟» قصد دارند از یک سو بر این نکته تأکید کنند که داعش و القاعده تنها به دلیل اینکه شعارهای اسلامی سر می‌دهند نماینده اسلام نیستند همچنین رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حمایت‌کنندگان اصلی این گروه‌های تروریستی است.

بیشتر استقبال کنندگان از این پرسش با درج عناوینی از قبیل: «ISIS is Israel & USA » و « ISIS is a Mossad/CIA/MI-6 construct» داعش را دست‌ نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و گروهک‌هایی که به واسطه پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا تأسیس، مسلح و پشتیبانی می‌شوند عنوان کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:وهابی,جنایت,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران در اعتراض به برخی مفاد و تهدیدات توافق هسته‌ای و نیز بازگشایی مجدد سفارت انگلیس روز گذشته مقابل مجلس تجمع کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:توافق هسته ای,بوس بوس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در پستی جدید به سخنان اخیر ایشان اشاره کرده است و در پستی مبنی بر توصیه به حجاج نوشت:
مبادا حجاج محترم فرصت بی‌نظیر تنفس در شهر معطّر پیامبر و حضور عبادی و شوق‌آور درمکه ‌ی معظّمه و خانه‌ی خدا را با کار بسیار غلط گشت و گذار در بازار و خرید کالا از دست بدهند و حسرت استفاده نکردن کامل از فرصت بی‌نظیر و نشاط آور حضور در مسجد‌الحرام و مسجدالنبی را برای همه‌ی عمر بر دل خود بگذارند.

کمپین سوغات عربستانی نخریم در فضای مجازی+تصاویر

بقیه عکسها در ادامه مطلب................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:سوغات,سعودی نخریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دولت یازدهم در ابتدای کار اعتقادی به تولید ریفرمیت (ماده اولیه بنزین) نداشت اما بر اساس خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی وزارت نفت، علی محمد بساق زاده مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی پتروشیمی، با اشاره به تولید روزانه ۶ هزار تن ریفرمیت در مجتمع‌های پتروشیمی نوری و بندر امام گفته است: هم اکنون همه این محصول به مشتریان خارجی فروخته می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بنزین از مهمترین و ضروری ترین کالاهای مصرفی کشورمان است که فرایند تولید و الایندگی ان در سال های گذشته بحث های زیادی در کشورمان بوجود اورده است. یک از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی دور شدن از واردات بی رویه و بالا بردن کیفیت تولید داخل به منظور خودکفایی است. در حقیقت اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و شرایط آرمانی، تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است، برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:بنزین,وابستگی,رانت,دلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصا و ماشین مدل بالا هر دو وسیله‌اند. معلوم نیست، کدامیک ما را به مقصد می‌رساند! برای کلمه "کنتراست" معادل جامعی در زبان فارسی پیدا نکرده‌ام.کلماتی چون "تضاد" و "تقابل" حق مطلب را ادا نمی‌کند.مثل کلمه‌ی "کمیسیون" در مجلس که هنوز در فرهنگستان زبان، معادل آن را پیدا نکرده‌اند!
 

رهبری به ما توصیه می‌فرمودند تا زنده‌اید برای آخرت خود آذوقه فراهم کنید. بعد از مرگ دیگران هر چه همت کنند، "چیزکی"! برای شمامی فرستند! (نقل به مضمون)
اگر پدر و مادر در قید حیات‌اند، خدمت‌شان کنید. ذخیره‌ی آخرت خودتان!
اگر نیستند، شب جمعه ٢ رکعت نماز، ویژه آنان سفارش شده؛
در رکعت اول بعد از حمد ١٠ بار:
رَبِّ اغفِرلی و لِوالِدَی وَ لِلمُؤمنینَ یَومُ یَقُومُ الحِسابُ
در رکعت دوم بعد از حمد، ١٠ بار:
رَبِّ اغفِرلی و لِوالِدَی وَ لِمَن دَخَلَ بَیتی مُؤمِناً وَ لِلمُؤمِنینَ وَ المُومِناتِ
و بعد از سلام، ١٠ بار:
رَبِّ ارحَمهٌما کَما رَبَّیانی صَغیراِّ ... دعای خیرشان پشت و پناه‌تان.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:ضرغامی,توصیه رهبر,پدر و مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، فضای سیاسی کشور این روزها بیش از گذشته متأثر از فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی انتخابات آتی ریاست جمهوری است. در این راستا اگر تجزیه‌وتحلیلی از سخنان دولتمردان داشته باشیم به‌وضوح درمی‌یابیم که بخش اعظمی از سخنانی که ایراد می‌شود، منشأ انتخاباتی دارد.
سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره وظیفه شورای نگهبان که آن را نظارتی خواند نه اجرایی بخشی از همین نگاه و رویکرد انتخاباتی دولتمردان است؛ موضوعی که واکنش برخی از سیاسیون را نیز در پی داشت[1].
در این راستا اما برخی از اعضای دولت هستند که سوای کار دولتی به کار حزبی و جناحی نیز مشغول‌اند و کاری دوگانه انجام می‌دهند؛ تا جایی که گاه امور حزبی بر افعال دولتی آن‌ها می‌چربد.

پاستور نشینانی که مأمور نفوذی جناح خود هستندبه‌طور مشخص افعال برخی از دولتمردان که به جناح اصلاح‌طلب تعلق دارند دارای شائبه جناحی است. این افراد به طریقی عمل می‌کنند که رویکرد انتخاباتی و جناحی‌شان حفظ شود و این نوع وفاداری برای تأمین منافع جناحی اصلاح‌طلبان و احزاب حامی دولت بسیار قابل‌تأمل است؛ به عوان مثال خانم شهیندخت مولاوردی که مرکز امور زنان ریاست جمهوری را بر عهده دارد، روز پنج‌شنبه در همایش حزب اتحاد ملت یا به تعبیر دیگر حامیان فتنه 88 شرکت کرد.

در این میان به بررسی عملکرد دو تن از زنان و همچنین دو تن از رجالی که مثلا در دولت یازدهم، هستند اما رویکرد جناحی در افعال آنان مشهود است، می‌پردازیم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:مشارکت,حزب,فتنه,منحل,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«اسم رمز فتنه جدید» عنوانی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی به سخن اخیر عفت مرعشی در واکنش به حکم مهدی هاشمی داده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی پس از اجرای حکم فرزندش مهدی هاشمی گفت: «انقلاب علیه شاه از اوین شروع شد و زندان‌ها و فشارها عامل مهمی در شکل گیری انقلاب بود و حالا نیز به همین شکل است».

این گفته همسر هاشمی رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و این پرسش در اذهان عمومی مطرح شد: «یعنی باز بریزن تو خیابون؟»،‌ «فتنه جدیدی در راه است!».

کاربران شبکه‌های اجتماعی این گفته عفت مرعشی را اسم رمز فتنه جدید تعبیر کردند.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:فتنه88,جدید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.

در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
 
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
 
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
 
منبع: مشرق
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:داعشی,زنان داعشی,جنایت,وهاابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی: توافق هسته‌ای اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران در مقابل سایر گروه‌های سیاسی قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه 598، گوشه پرده بالا رفت و دم خروس بیرون آمد! پشت‌پرده حرص و ولع برخی سیاسیون در حمایت از توافق هسته‌ای فاش شد. هنوز در حالی که سرنوشت توافق مشخص نشده و نه در ایران و نه در آمریکا این توافق به قانون تبدیل نشده، عده‌ای آنقدر هول شده‌اند که پشت‌پرده توافق سیاسی را لو دادند! و رسما اعلام کردند این توافق، باعث قدرت گرفتن جریان مخالف در ایران می‌شود!

به گزارش «وطن امروز»، معصومه ابتکار، معاون حسن روحانی و رئیس سازمان محیط‌زیست که طی ۲ سال اخیر به دلیل ناتوانی در پرداختن به مسائل این سازمان مورد انتقاد حتی رسانه‌های همسو با دولت نیز قرار گرفته است، به عنوان نماینده یک جریان سیاسی مطرود در کشور یعنی جریان اصلاح‌طلبی، مقابل دوربین شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی قرار گرفت و درباره اثرات داخلی توافق هسته‌ای گفته است « این توافق اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران درمقابل سایر گروه‌های سیاسی قرار می‌دهد».

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:توافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، عزت الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی تصویری از پشت صحنه برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» را منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

«این عکس از پشت صحنه برنامه شاد و مفرح "فیتیله، جمعه تعطیله" به دستم رسید.

می‌دانم خودشان راضی نیستند ولی وظیفه دانستم با درج این پست بگویم که پشت صحنه هنرمندان همه ى آن چیزی نیست که در اینستاگرام می‌بینید یا به آن‌ها نسبت می‌دهند»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:فتیله,عموها,خلوت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر سران فتنه به خواست شیطان بزرگ در سال 1388 به تقاضای «چاک شامر» سناتور یهودی آمریکا پاسخ مکتوب دادند، «مایکل لدین» مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و دستیار «رامسفلد» وزیر دفاع اسبق آمریکا، بدون خواست و اطلاع سران فتنه، در سال 2015 (چند روز پیش) با یادداشتی در نشریه «فوربس» از آنچه که سران فتنه از آن وحشت داشتند، یعنی ارتباط پنهان با آمریکا پرده برداشت. در پرده‌برداری مایکل لدین آمده است، رابط آمریکا با فتنه‌گران، چاک شامر بود که این مأموریت را وزارت خارجه آمریکا به وی محول کرد. خبرگزاری فارس: رونمایی از لهجه آمریکایی فتنهمأموریت اصلی وی این بود که از فتنه‌گران بپرسد، آمریکا در این ماجرا (فتنه) باید چه کارهایی بکند و باید از چه کارهایی اجتناب کند. به گفته لدین، در پاسخ فتنه‌گران چهره خشنی از ایران ارائه و تأکید شده بود، حکومت قابل اصلاح نیست، اما نیروهای حامی تغییر در داخل، قوی هستند و به‌خوبی هدایت می‌شوند. سران فتنه در این نامه به دولت آمریکا پیام دادند، تغییر در ایران را تشویق و حمایت و از توافق هسته‌ای با تهران پرهیز کنید؛ زیرا اگر توافق کنید، مجبورید در برابر رویکردهای داخلی و خارجی تهران سکوت کنید.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com