وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

**شایعه**

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند زنان نظامی رژیم صهیونیستی پیراهن‌هایی با عکس محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشور پوشیده‌اند با این عنوان که: «دختران جوان در یونیفورم ارتش اسرائیل تی‌شرت‌هایی با عکس محمود احمدی نژاد پوشیدند تا نشان دهند هر چند دو دولت دشمن دیرینه باشند اما مردم معمولی کشورها می‌توانند با چنین حرکاتی روابط کشورها را سامان دهند».

**واقعیت**

تصاویر و ادعای فوق صحت ندارد و جعلی است. تصاویر اصلی نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:تصویر جعلی,شایعه,احمدی نژاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری مقابل همشهری‌اش سپاهان در ضربات پنالتی همانند سال گذشته به فینال رقابت های جام حذفی صعود کرد.

مهدی رجب زاده کاپیتان کهنه کار ذوب آهن اصفهان پس از این دیدار در پست اینستاگرامش به سپاهانی ها خسته نباشید گفت و نوشت:

«با نام و یاد خداوند، سلام... تا افتخاری دیگر، یک یا حسین (ع)دیگر . .
این برد دلچسب و رفتن به فینال حذفی مبارک همه ذوب آهنی ها سراسر کشور. یه خسته نباشید هم میگم به بازیکنان و مجموعه محترم باشگاه سپاهان اصفهان.
التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 آذر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همسر شیخ علی سلمان دبیر کل جمیت وفاق بحرین اعلام کرد که دخترشان به سبب بازداشت پدرش نمی تواند تابعیت بحرینی بگیرد!.

به گزارش پایگاه 598، "علیاء رضی" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر نوشت: امروز تولد یک سالگی دخترم ساره است در حالی که از پدرش دور می باشد و به سبب بازداشت پدر از اخذ تابعیت بحرینی نیز محروم مانده است.

دختر شیخ سلمان از تابعیت بحرینی محروم شد! +عکس


به نوشته "رای الیوم"، رضی افزود: وضعیت دخترم ساره مانند وضعیت بسیاری از کودکان است که بدون ارتکاب هیچ جرم و گناهی، از حق تابعیت بحرینی محروم مانده اند، در حالی که به موجب تمام پیمانهای بین المللی حق برخورداری از تابعیت امری تضمین شده است و محروم کردن کودکان ما از آن غیرقابل توجیه است و یک تخلف و جنایت به شمار می آید.
همسر شیخ علی سلمان فهرستی از نام نوزادانی را منتشر کرد که به سبب لغو تابعیت پدرانشان به دلایل سیاسی، از اخذ تابعیت بحرینی محروم مانده اند.
همچنین مرکز نظارت حقوق بشر بحرین از مقامات آل خلیفه خواست تا کودکان بازداشت شده بحرینی که تعداد آنها تاکنون به 347 نفر رسیده است را آزاد کند؛ این مرکز همچنین از رژیم آل خلیفه خواست تا به کودکانی بحرینی که سلب تابعیت شده اند و یا پس از صدور احکام قضایی علیه پدرانشان از تابعیت بحرینی محروم مانده اند، تابعیت بحرینی داده شود.

منبع: العالم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:بازداشت شیخ سلمان,بحرین,مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رخدادهای 23 آبان 1361

چکیدهخبرگزاری فارس: حمله مهاجرانی به ملی گرایان

  • آیت الله خامنه ای رئیس جمهور در دیدار مسئولین نهاد نهضت سواد آموزی : بایستی این لکه ننگی که سلطه های بی رحم و جبار روزگار برای انسان ها به وجود آورده اند را زدوده و پاک نماید . 
  • آیت الله خامنه ای در پیامی به مناسبت اولین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی : او مجموعه ای از معارف و فرهنگ اسلام بود؛ فقیه بود؛ حکیم بود؛ آگاه از اندوخته های فلسفی شرق و غرب بود.
  • طی قطعنامه ای که از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی به کنفرانس خبرگزاری های ناوابسته در تونس ارائه شدآمریکا و صهیونیزم جهانی محکوم شدند.
  • عطاء الله مهاجرانی نماینده مجلس شورای اسلامی : ننگ و حسرت بر کسانی که زیباترین حماسه های عالم در خاک خودشان و به دست فرزندان همین امت نقش می شود و چشم بر این حماسه آفرینی ها فرو بسته اند.
  • بقیه در ادامه مطلب..............................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، مهمترین محورهای سخنان استاد حسن رحیم پور اذغدی عضو شورای انقلاب فرهنگی در نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

 - برخی بزرگان دوران انقلاب خودشان عوض شده اند می گویند دشمن عوض شده است.رحیم‌پور ازغدی: طرفداران رابطه با آمریکا، امام(ره) را افراطی می‌دانند

- انتظار نداریم که بعد از 3 دهه اینها سخنان امام را تحریم کنند.

- عده ای برخی دلخوری های خود بر سر امام و خون شهدا خالی می کنند.

- برخی گمان می کنند درگیری ما با آمریکا مثل درگیری شوریوی با آمریکا بر سر دنیاست لذا می گویند بیایید کاری کنیم که دو طرف برد داشته باشند.

- سران شوروی به غربی های میگفتند دیگر از ما نترسید ما عوض شده ایم.

-  شوروی به هوای حل مشکلات اقتصادی به سمت غرب رفت، سرانشان گفتند ما عقلای قوم هستیم و به جای افراطیون آمده‌ایم و می‌خواهیم کاری کنیم که غرب از ما نترسد.

- برخی میگویند ما میخواهیم اسلام هراسی را در دنیا از بین ببریم، در صورتی که امام میگویند ملت ها از ما نمی ترسند آنها همراه ما هستند، ولی آمریکا و صهیونیسم باید از اسلام بترسند.

- امام می فرمایند: آمریکا بالذات تروریست است.

- شمایی که در سخنان امام تشکیک میکنید با وصیتنامه امام چه می کنید.

- وصیتنامه امام اول برای رئیس جمهور، رئیس مجمع تشخیص، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه است و بعد برای مردم.

- امام می گویند برخی روحانیون 40 سال رویشان کار شده مقدس مابی میکند تا یک وقتی ضربه اش را بزند.

- امام روی وزارت خارجه و وزارت ارشاد انگشت گذاشته و میگویند مواظب باشید که دشمن در اینها نفوذ نکند.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز (شنبه) در حالی آغاز به کار کرده است که بخش عمده‌ای از مطرح‌ترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات نرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو نیز با «اعتراض سکوت» در نمایشگاه حاضر شده است تا شاید از این طریق صدای رسانه‌های منتقد را به گوش مسئولین دولت یازدهم برساند.

بر همین اساس خبرگزاری دانشجو با ارسال نامه‌ای صریح به رئیس دولت یازدهم دلایل این اقدام خود را شرح داده است.

متن نامه خبرگزاری دانشجو به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

مدت دو سال است که منتقدین شما از رسانه‌ها گرفته تا کارشناسان و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی، زیر شدیدترین فشارها در راستای ایجاد تک‌صدایی در کشور هستند. در این مدت تقریبا ماهی نبوده که سخن از ایجاد محدودیت و دادگاهی کردن رسانه‌‌ها در میان نباشد.

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» مصاحبه‌ای را با شیرین عبادی، از حامیان مشهور فتنه 88 منتشر ساخته است.خبرگزاری فارس: از توقف برنامه هسته‌ای ایران خشنودم/تا باد و نور خورشید هست، نیازی به انرژی هسته‌ای نداریم/برای داعش کتاب ارسال کنیم

عبادی که البته در اواسط دهه 80 به طرز عجیبی برنده جایزه صلح حقوق بشر نیز شد در این گفت‌وگو اظهار داشت: «من مخالف سیاست‌های هسته‌ای ایران هستم زیرا برنامه‌ای پرهزینه است. در ایران نور خورشید زیادی وجود دارد و ما می‌توانستیم از انرژی باد استفاده کنیم اما این سرمایه‌گذاری را نکردیم بنابر این نیازی به برنامه هسته‌ای نداشتیم. البته من از توافق هسته‌ای و این‌که حداقل بخشی از برنامه هسته‌ای ایران متوقف شد، خشنودم.»

عبادی در ادامه با تمرکز بر امور حقوق بشر ایران گفت: «من هنوز نگرانم زیرا در هنگامه توافق‌های تجاری، حقوق بشر فراموش می‌شود و رییس جمهور جدید نیز تاثیری در بهتر شدن اوضاع حقوق بشر ایران نداشته است. بعد از برجام حتی وضعیت حقوق بشر بدتر شده است. ایران در این زمینه در حال نمایش قدرت است.

وی در ادامه ضمن اذعان به اصلاح طلب‌تر بودن «محمد خاتمی» رییس جمهور پیشین ایران به نسبت «حسن روحانی» رییس جمهور فعلی مدعی شد با انتخاب روحانی نیز اقدامی جهت اصلاح حقوق بشر در ایران رخ نداده است.

عبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر توقعش از آمریکا و دیگر کشورها در قبال ایران با صدور هشدار و البته در اقدامی تصنعی با حمایت از مردم ایران با کنایه گفت، باید افرادی که حقوق بشر را در ایران (مقامات نظام) نقض می‌کنند، تحریم شوند.

فعال فتنه 88 در ادامه در زمینه داعش نیز گفت که بهتر است به جای بمباران مواضع داعش برای آن‌ها کتاب ارسال کرد زیرا داعش از جهل مردم مسلمان استفاده می‌کند. اگر بدین نحوه با داعش جنگیده شود، این نبرد بدون نتیجه تا 50 سال طول می‌کشد.

عبادی در خاتمه با بیان این‌که به ایران باز نخواهد گشت ،گفت: «من در خارج می‌توانم صدای اعتراضم را بیان کنم تا همه جا شنیده شود.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد.

موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، ذهن‌ها را یاد گاف «عمیر بیرتز» وزیر جنگ اسرائیل در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد که وی نیز با دوربینی درپوش دار در حال رصد مواضع ارتش صهیونیستی بود که باعث طنزپردازی رسانه‌ها شد و آن‌ها نوشتند که وزیر جنگ در تاریکی می‌بیند!.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، به نقل از منابع خبری، «حسین ابریشمچی» شکنجه گر معروف منافقین در حمله شب گذشته به اردوگاه این گروهک تروریستی در بغداد به درک واصل شد.

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلي جنايت عمليات مهندسی این فرقه تروریستی بود كه ٦ نفر را با شكنجه به طرز فجيعي به شهادت رساند.

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آبان 1394برچسب:منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، موفقیت‌های چشمگیر نیروهای داوطلب مردمی در کنار نیروهای امنیتی و عشایر عراق، عرصه را روز به روز بر تروریست‌های تکفیری تنگ‌تر می‌کند به طوری که بسیاری از آنها به حربه‌ها و ترفندهای مختلفی برای نجات جان خود و فرار از مقابل نیروهای مردمی و امنیتی عراق رو می‌آورند.

یکی از این شیوه‌ها پوشیدن لباس زنانه برای در امان ماندن از آتش سنگین نیروهای مردمی و امنیتی است که تاکنون شمار قابل توجهی از تکفیری‌ها در پوشش زنانه به دام افتاده‌اند.

فراریک داعشی دیگربا پوشش زنانه+عکس

خبرگزاری ملی عراق به تازگی از دستگیری یکی از تروریست‌های داعشی در پوشش زنانه در پل بزیبز خبر داده است.

بر  اساس این گزارش، یک یگان از نیروهای داوطلب مردمی توانستند شامگاه چهارشنبه یکی از تروریست‌های داعشی را در حال تلاش برای فرار از شهر الرمادی و ورود به بغداد از طریق پل بزیبز در حالی که لباس زنانه به تن داشت، دستگیر کنند.

منبع: تسنیم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آبان 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد.

موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، ذهن‌ها را یاد گاف «عمیر بیرتز» وزیر جنگ اسرائیل در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد که وی نیز با دوربینی درپوش دار در حال رصد مواضع ارتش صهیونیستی بود که باعث طنزپردازی رسانه‌ها شد و آن‌ها نوشتند که وزیر جنگ در تاریکی می‌بیند!.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 آبان 1394برچسب:صهیونیست,نتانیاهو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، چندی پیش اسراء عابد زن جوان فلسطینی با حجاب خود در برابر سربازان جنایتکار و تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی ایستاد و آنان به وی در حالی که فریاد الله اکبر سر می‌داد شلیک کردند.

فیلم منتشر شده از این واقعه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد این زن جوان فلسطینی بدون دفاع در محاصره سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در کمال خونسردی مورد هدف نظامیان رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.خبرگزاری فارس: شوک جهانی از شلیک مستقیم به حجاب/ «اسراء عابد» قربانی سبک جدید اعدام+تصاویر و فیلم

بعد از این واقعه اسراء عابد به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت در حفظ حجاب در افکار عمومی جهان مطرح و در هفته گذشته فیلم، تصاویر و مطالب مرتبط با وی به عنوان یکی از مطالب مهم در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب.....................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 مهر 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمایندگان دانشجویان بورسیه در نشست خبری خبرگزاری فارس، با تشریح تخلفات وزارت علوم در پرونده ۳ هزار دانشجوی بورسیه اعلام کردند مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی پرونده بورسیه‌ها را با انسداد حقوقی مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه 598، نشست بررسی پرونده سه هزار دانشجوی بورسیه با حضور نمایندگان این دانشجویان و رسانه‌های گروهی در خبرگزاری فارس، برگزار شد.

در این نشست سید مجتبی حسینی، فیاض محمدباقری و محمد میرزاوند از دانشجویان بورسیه پاسخگوی خبرنگاران بودند.

در آغاز این نشست سیدمجتبی حسینی با اشاره به گذشت بیش از 17 ماه از بحث پرونده سه هزار دانشجوی بورسیه در معرفی خود گفت: من بورسیه دولت جمهوری اسلامی ایران هستم نه بورسیه دولت محمود احمدی‌نژاد یا حسن روحانی.

همچنین فیاض محمدباقری بحث پرونده بورسیه‌ها را به غبار ظلم تشبیه کرد که بر چهره دانشجویان بورسیه نشسته است و میرزاوند نیز از رسانه‌ها خواست تا بی‌ عدالتی در حق دانشجویان بورسیه را به حق‌طلبی تبدیل کنند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:بورسیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اویس، پس از منتشر شدن خبر شهادت سردار حسین همدانی بهترین فرصت برای تروریست های تکفیری و همفکرانشان بود تا عقده و بغض خویش از مردی که سالها آنان و هم پیمانانشان را به بلای عظیم دچار کرده بود نشان دهند. از همین رو تروریست های تکفیری و وهابی ها با راه اندازی هشتگی مخصوص تلاش کردند با هتاکی های متعدد بغض خویش را خالی کنند. یک هرزه بحرینی که به عنوان روزنامه نگار حامی دولت دیکتاتور این کشور فعال است در توییت های متعددی با منتشر کردن تصاویر گریه خانواده سردار همدانی اعلام کرده سوریه مقبره مجوس (شیعیان) است و خداوند هر چه بیشتر به این گریه ها بیفزاید

۱

*به دلیل هتاکی های خارج از ادب وهابی ها از نشر سایر  هتاکی ها معذوریم*

البته این توهین ها نسخه وطنی هم داشت که متاسفانه هنوز با برخورد لازم و مقتدرانه مسئولین امر روبرو نشده است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:شهید همدانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از چهارشنبه گذشته 9 معلم ایرانی که در مدارس ایرانی در امارات تدریس می‌کردند به دلیل نداشتن ویزای العین بازداشت شدند.خبرگزاری فارس: احضار ۱۳ معلم خانم ایرانی به دادگاه در امارات

یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار فارس گفت: 13 معلم خانم ایرانی نیز در امارات به دادگاه احضار شدند و امکان بازداشت آنها وجود دارد.

وی تصریح کرد: 9 نفر از معلمان مرد ایرانی شاغل در مدارس ایرانیان امارات به جرم «اقامت و کار غیر قانونی در العین» در مدرسه و با وضعیت نامطلوبی بازداشت شده‌اند.

این مقام مطلع با بیان اینکه این رخداد ناگوار تابه حال سابقه نداشته است، اظهار داشت: طبق قوانین کشور امارات باید برای اقامت و کار در هر یک از نواحی این کشور مجوز داشت و معلمان بازداشت شده تنها ویزای دوبی را داشتند.

وی افزود: در صورت بازداشت معلمان خانم، فرزندان آنها شرایط نامطلوبی در یک کشور غریب پیدا خواهند کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:شیوخ زنباره و بی غیرت خلیج فارس و امارات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، در پی حملات سعودی‌ها به یمن، زندگی برای مردم بسیار سخت و بحرانی شده و کمبود آب آشامیدنی سالم به یکی از مشکلات مهم مردم تبدیل شده است.

تصاویر منتشر شده در سایت‌های خبری نشان می‌دهد که جمعیت زیادی از یمنی‌ها برای به دست آوردن مقدار کمی آب به اماکن توزیع آن هجوم می‌آورند. تصویر صدها گالن خالی آب که در صفی طولانی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند به تصویر عادی این روزهای یمن تبدیل شده است.

سایت خبری "یمن پرس" با انتشار عکسی دراین‌باره نوشت، یک کودک یمنی به دلیل نداشتن پول برای خرید آب سالم، آب‌هایی را که در کف خیابان در مسیر عبور لوله جمع شده است، می‌نوشد.

انتشار عکس این کودک در شبکه‌های اجتماعی موجب اعتراض گسترده فعالان به اوضاع بحرانی یمن شده است.

مصطفی المساری فعال یمنی، تعز را به غزه یمن تشبیه کرد با این تفاوت که غزه فلسطین یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد و تعز بیش از 3 میلیون نفر و اینکه غزه توسط صهیونیست‌ها محاصره شده است؛ اما تعز در محاصره کسانی قرار دارد که خود را مسلمانان می‌دانند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یمن ,مظلوم,سعودی حیوان,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از العالم، عصام احمیدان الحسنی، برجسته ترین شخصیت شیعه مراکش و رییس تشکل "الخط الرسالي" به بهانه عملیات هوایی روسیه در سوریه مورد حمله رسانه ای گسترده "بنیادگرایان" و تکفیری ها قرار گرفت.
حمله رسانه ای به شیعیان مغرب آنجا به اوج خود رسید که تشکل تکفیری موسوم به "ائتلاف مسلمانان برای دفاع از صحابه" که از حمایت مالی و رسانه ای عربستان برخوردار و مقر آن در قاهره است، در پایگاه اینترنتی خود شیعیان مراکش را "مزدور" نامید. "
 
مراکش
 
جریان سلفی مراکش در پایگاه های اینترنتی خود استقبال احمیدان از عملیات هوایی روسیه در سوریه را به " شادمانی و برنامه ریزی و مشارکت در ورود قوم تاتار به سرزمین های اسلامی" تشبیه کرد.
این جریان سلفی از دخالت آمریکا و فرانسه -با حمایت عربستان- در امور سوریه سخنی نمی گوید و رفتار یک بام و دو هوای خود را که ریشه در کینه فرقه گرایانه اش دارد، به نمایش می گذارد.
این در حالی است که خود آمریکایی ها اعلام می کنند که به مواضع داعش در سوریه حمله هوایی می کنند و در این میان بسیاری از شهروندان کشته می شوند؛ اما وهابی های تکفیری هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
شایان ذکر است که عصام احمیدان الحسنی اقدام به انتشار نوشته ای از حسین الدیرانی، فعال و متفکر لبنانی، در فیسبوک کرده که از حملات هوایی روسیه ضد تروریست ها در سوریه استقبال می کند.
احمیدان همچنین در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی رسمی تشکل "الخط الرسالي" منتشر کرد، دشمنی "اسلامگراها" با روسیه را به نفع قدرت های غربی دانست. وی گفت که نمی توان نقش این قدرت ها را در حوادث داخل سوریه و در منطقه نادیده گرفت.
وی افزود: "جنبش های اسلامگرا" پشتوانه ای قوی برای پروژه امپریالیستی غرب در منطقه به شمار می روند.
این شخصیت مراکشی خاطر نشان کرد: غرب نقش بسیاری در ایجاد اختلافات فرقه ای در عراق و سوریه و مصر داشته است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:داعش ,مراکش,جنایت,وهابی,شیعیان مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هاشمی رفسنجانی در اقدامی قابل تامل درگذشت عبدالرحیم جعفری مدیر انتشارات امیرکبیر در روزگار طاغوت را تسلیت گفت.هاشمی: مسائل با عربستان قابل حل بود اما احمدی‌نژاد مانع شد

به گزارش پایگاه 598، هاشمی در پیام تسلیت خود نوشت: نام ایشان با تاسیس و راه‌اندازی انتشارات امیرکبیر که در طول پنجاه سال خدمت بیش از 2800 اثر وزین را تقدیم فرهنگ ایران کرده، جاودان خواهد بود.

یادآور می‌شود در اوج دوران اختناق ستمشاهی و بگیر و ببند نویسندگان و ناشران آزادیخواه و مستقل، با مساعدت دربار شاه و ساواک، بزرگ‌‌ترین تراست انتشاراتی به عبدالرحیم جعفری سپرده شد تا علاوه بر حذف و بلعیدن ناشران مستقل و کوچک، یکی از محوری‌ترین نمایندگی‌های موسسه ماسونی / آمریکایی فرانکلین در ایران باشد و به‌طور گسترده‌ای دست به چاپ و نشر کتاب‌های فرمایشی محافل استعماری بزند.

در مورد ماموریت‌های موسسه فرانکلین همین بس که حتی گزارش‌های محرمانه ساواک به روشنی آن را شاخه‌ای از فراماسونری می‌داند.

بقیه در ادامه مطلب...............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:هاشمی رفسنجانی,طاغوت,تعریف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وب سایت "رجویسم" متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در گزارشی از ماهیت فکری و زوایای دیده نشده سرکردگان منافقین پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، ماهیت فکری تشکیلات‌های فرقه‌ای که البته ماهیت تروریستی نیز دارند نهایتا به افکار التقاطی و البته اجبار رهبر فرقه ختم می شود. نکته مهم در بررسی جریان های فرقه ای در این است که آنها پس از مرگ مدیر و رهبرشان هیچگاه بصورت یکپارچه در نیامده و به شاخه‌های مختلفی تقسیم می شوند چرا که سودای ریاست و قدرت در فرقه ها نکته ای قابل تاملی است.در عین حال مدیران فرقه ها همواره تلاش می کنند افرادی را در کنار خود نگه دارند که ضمن بی خطر بودن برای ایشان ،برای اهداف مد نظر مدیر دست به هر کاری بزنند،از قتل و ترور گرفته تا شکنجه و تجاوز.گروهک منافقین نیز بعنوان یک تشکیلات فرقه ای همواره از این حیث خارج نبوده و ضمن اینکه رجوی هر بلایی را که اراده می کرد بر سر اعضای گروه می آورد.مهدی ابریشمچی از جمله این افراد به حساب می اید که با پذیرش ننگ ازدواج تشکیلاتی همسرش را به رجوی تقدیم می کند و پس از آن رفتار خشونت باری را در درون سازمان به نمایش گذاشت.

در نمایش شخصیتی همچون ابریشمچی باید به پای سخنان جداشده های منافقین نشست،متن زیر به یادداشت یکی از جداشده های منافقین درباره ابریشمچی اختصاص دارد: 

کثیف ترین عضو مجاهدین خلق+عکس

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:کثیف,ابریشمچی,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هانی زاده درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب خطاب حکام سعودی و عملکرد دولت در این حوادث گفت: رهبر انقلاب همواره برای بالا بردن شان و جایگاه ملت ایران موضع گیری های کاملا شفاف و صریحی انجام می دهند و باید دولت جمهوری اسلامی ایران مخصوصا دولت یازدهم در اینگونه موارد از رهبر انقلاب و موضع گیری های ایشان الگوگیری کنند.

دکتر حسن هانی زاده کارشناس حوزه بین الملل و جهان عرب در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه 598، درباره نقش رژیم صهیونیستی و همکاری سازمان اطلاعاتی عربستان با این رژیم گفت: اتفاقی که در منا منجر به قربانی شدن صدها نفر از زائران بیت الله الحرام علی الخصوص 465 حاجی ایرانی شد نشان می دهد که یک توطئه سازمان یافته ای در پشت این حادثه قرار داشته و تجزیه و تحلیل اجساد و همچنین وضعیت منا نشان می دهد که عامل بشری در وقوع این حادثه کاملا موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:سعودی,صهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، شماری از حجاج الجزایری در مصاحبه با خبرنگار شبکه الشروق الجزایر مشاهدات خود را درباره فاجعه منا بیان کردند.Image result for ‫جنازه حجاج‬‎
یکی از حجاج الجزایری گفت ما قبل از وقوع حادثه منا رمی جمرات را انجام دادیم. رفت و آمد حجاج عادی بود. ما در مسیر برگشت به محل اقامت بودیم دیدیم که شمار بسیار زیادی از حجاح از روبه روی ما در حال برگشت هستند. دو گروه با هم برخورد کردندوی افزود: حجاج در جان دادن بودن اما هیچ کس نمی توانست برای آنها هیچ کاری انجام دهد.
من خوشبختانه به علت قامت بلندم توانستم بالاتر از بقیه قرار بگیرم و راحتر نفس بکشم. ما در میان فشار دو طرف قرار گرفتیم. اما آنهایی که زیر دست و پا قرار گرفتند همگی جان خود را از دست دادند. در حقیقت من در آخرین لحظه از مرگ نجات یافتم.یکی دیگر از حجاج الجزایری به نام منذر حسناوی گفت: علت واقعه برخورد حجاج در منا سوء مدیریت نیروهای امنیتی عربستان و بی نظمی حجاح بود. در رمی جمرات همه خوب پیش می رفتند. اما در برگشت حجاج مشکل بوجود آمد و با هم برخورد کردند. زنان و مردان مسن زیر دست و پا از بین رفتند.وی افزود: اگر مسئولان عربستان سعودی هماهنگی داشتند چنین حادثه ای رخ نمی داد. آنها نتواستند بازگشت حجاج از منا را مدیریت کنند. بیشتر جان باختگان در منطقه ای به مساحت پانزده متر مربع حضور داشتند و جان خود را از دست دادند.
کمال بن زاید یکی از حجاج الجزایری میانسال که خود را پرستار معرفی کرد، گفت: مردم در مسیر برخورد از بین رفتند. این حادثه برای من غیر قابل تصور است. جوان و پیر از بین رفتند. تعداد زخمی ها زیاد بود. همه مردم خسته بودند.
یکی از حجاج زن الجزایری که نام خود را «زبیده» و از ایالت عنابه معرفی کرد، گفت: بسیار هولناک بود. من داد زدم. از پسرانم خواستم مرا از زیر دست و پا بیرون بکشند و آنها نتوانستند. آنها دو بار من را کشیدن و من افتادم.وی افزود: برخی به من ضربه زدند و گفت بمیر. من نفسم را گرفتم و گفتم در نفس کشیدن صرفه جویی کنم. چند بار زیر پاها افتادم. یک حاجی مصری من را بیرون کشید.یکی از حجاج میانسال الجزایری گفت ما در چادر نشسته بودیم. زمانی که بیرون آمدیم فقط جنازه ها را دیدیم. همه چیز به هم ریخته بود.من رشیده زیدان از شهر عنابه الجزایر هستم. من و خواهرم برای رمی جمرات رفتیم. ناگهان شلوغ شد و زمین خوردیم و من از او خبر ندارم که زنده است یا جان باخته است.وی افزود: من بی هوش شدم. من را به خیمه آوردند. از خواهرم هیچ خبری ندارم. آنها باید به ما بگویند او کجاست، اگر جان باخته شهید است و اگر زنده است باید برگردد.وی گفت: من همه چادرها را برای پیدا کردن او گشتم. چادرهای حجاج الجزایری، مغربی و مصری را گشتم اما او را نیافتم. ما از همه می خواهیم برای پیدا کردن خواهرم به ما کمک کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:سعودی,حجاج,کشتن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخِ کوبندۀ مجری شبکه العالم به توهینِ یک استراتژیست عرب به ایران، وی را میخکوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد پیشگر" مجری شبکه العالم در یک برنامه زنده تلویزیونی از "فهد الشلیمی" استراتژیست کویتی طرفدار سعودی ها، پرسید: چرا عربستان، فیلمِ اصلی دوربین های کنترل و نظارت که از فاجعۀ منا ضبط شده است را منتشر نمی کند.

الشلیمی به جای پاسخ به سئوال مجری شبکه العالم، سعی کرد با فرافکنی، از پاسخ به سئوال مجری شانه خالی کند به همین سبب گفت: در این زمینه فیلم هایی (توسط مردم) گرفته شده و بر روی واتس آپ منتشر شده است، البته در صورتی که شما در ایران واتس آپ و تویتر داشته باشید!

مجری شبکه العالم با فراستی مثال زدنی گفت: ... نه تنها واتس آپ، بلکه تکنولوژی هسته ای هم داریم..!

استراتژیست عرب، که در مقابل این پاسخِ دندان شکن درمانده شده بود، به ناچار و به تکرار گفت: بله خوب است.. خوب است..!

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1744133#sthash.oV9JZZTr.dpuf
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:پاسخ دندانشکن,عرب,استراتژیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

با وقوع فاجعه اخیر «منا» و روبرو شدن خانواده‌های داغدار زائران با شوک شدید روحی، به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه‌ می‌شود در ارسال مطالب مرتبط با این موضوع دقت بیشتری کنند.

**شایعه**

اخیراً تصویری که با استناد به آن ادعا می‌شود اجساد فوت‌شدگان حادثه اخیر منا از سوی آل سعود توسط ماشین‌های سنگین جمع‌آوری شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

**واقعیت**

تصویر فوق به حادثه اخیر روز پنج‌شنبه منا مربوط نمی‌شود و متعلق است به کشته شدن 251 نفر و مجروح شدن 244 تن به دلیل ازدحام جمعیت در حادثه رمی جمرات سال 1383؛ در ادامه تصاویری از این فاجعه انسانی که یازده سال پیش اتفاق افتاده است را مشاهده می‌کنید:

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:آل سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس - حمیدرضا تاجی: فاجعه تلخ و مرگبار «منا»ی امسال بیش از هزار و سیصد زائر بیت الله الحرام را به کام مرگ کشید که البته در این میان قریب به 130 نفر از هموطنان کشورمان راهی سفر ابدی شدند.

هم‌وطنان و پیشاپیش آن ها هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران کشورمان این اتفاق ناگوار را تسلیت گفتند و برای خانواده آنان صبر را از خداوند منان خواستار شدند.

تصاویری از صفحه اینستاگرام چهره ها و مسئولان کشورمان را که این حادثه تلخ صفحاتش را سیاه‌پوش کرده را مشاهده می‌کنید:

امین حیایی، بازیگر: تسلیت عرض مى کنم خدمت همه عزاداران و خدا به خانواده هاشون صبر بده ،ماهم در غم خانواده این عزیزان شریک هستیم

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 مهر 1394برچسب:آس سعود خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر واحد خلق پول توسط بانک مرکزی به واسط ضریبی به نام ضریب فزاینده، ۵ تا ۶ برابر می‌شود و حجم نقدینگی موجود در اقتصاد را به سرعت بالا می‌برد. تنها یکی از آثار این فرآیند بروز تورم در اقتصاد است. این روند در دولت فعلی کار را به جایی رسانده که به نظر می‌رسد کار از کنترل دولت خارج شده است و در طول کمتر از دو سال حجم پول و به تبع آن نقدینگی خلق شده در این دولت معادل کل ۴ سال دولت دهم است.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، خلق پول به زبان ساده یعنی در ازای یک گرم طلایی که موجود است؛ به جای هزار تومان ده یا صد هزارتومان پول چاپ کنیم. یا به عبارتی دیگر در ازای ۱۰۰هزار تومان (به عنوان مثال) پول چاپ شده، ۹۹ هزارتومان آن هیچ پشتوانه‌ای در بانک مرکزی ندارد! این فاجعه‌ایست که در لفافه توضیحات شیک و علمی آن را از مردم پنهان داشته‌اند.

روند خلق پول و خلق نقدینگی در دولت‌های مختلف همواره به دلیل عدم هماهنگی هزینه‌ها و درآمدها، به طرز سریعی در حال افزایش بوده است. در سال‌های اخیر به دلیل کسری بودجه‌ی مضاعف در دولت‌های دهم و یازدهم، خلق پول توسط بانک مرکزی راه آسان اما پرضرری بوده که دولت‌ها انتخاب کرده‌اند و نتیجه‌ی آن افزایش بی حد و حصر نقدینگی در اقتصاد است.



(نمودار خلق پول بدون پشتوانه و خلق نقدینگی در دولت های پس از انقلاب)

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:پول بدون پشتوانه,دولت یازدهم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com