وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خلیج فارس و مترادف‌های آن در سایر زبان‌ها، اصیل‌ترین نام و نامی است بر جای مانده از کهن‌ترین منابع، که از سده‌های پیش از میلاد بطور مستمر در همه زبان‌ها و ادبیات جهانی استفاده شده‌است و با پارس - فارس- ایران وعجم- نام‌های ایران - و معادل‌های آن در سایر زبان‌ها گره خورده‌است .[۱] .[۲]

جملات بالا برگرفته از سایت ویکیپدیا می باشد


و سخنی با شیوخ بی درد و بد بخت و نوکر حاشیه خلیج فارس وآن این که شیوخ عرب حاکم بر جنوب خلیج فارس ! یادتان باشد که "شیر نشسته ، از کفتار ایستاده بلند تر و قدرتمند تراست." ، حد و شأن خود را بدانید و این مساله ساده را بفهمید که در پس امروز ، فردایی هم هست ؛ همه پل های پشت سرتان را خراب نکنید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چي شده كه اين روزها دغدغه و آرزوي خيلي ها نه همه شده داشتن حيوانات يا بازيگر و هنر پيشه شدن ويا داشتن

عكس فلان هنرپيشه بد حجاب و مورد دار .كسي كه مرام و كردارش اين روزها شده نقل محافل و آنقدر سخيف

وگستاخانه رفتار ميكنند كه انگار نه انگار كه در كشوري زندگي مي كنند كه اكثريت آن مسلمانند. وقاحت را به حدي مير

سانند كه خود را تا حد نازلترين موجودات و كثيفترين آنها تنزل ميدهند . كه بايد بگويم ترسم كه به كعبه نرسي اي

اعرابي  اين ره كه تو مي روي به تركستان است.

آخه ايگوانا و آفتاب پرست و مار و سگ هم شد مونس

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها از گوشه و کنارمملکت و دنیا عکسها و خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه فلان بازیگر کشف حجاب کرده

یا در پارتی مختلط دستگیر شده یا فیلم غیر اخلاقی او در آمده سوال این است که چرا در مملکت ما باید عده ای از

سرمایه و امکانات ما سوء استفاده کرده و زمانی که باید بازدهی فرهنگی هنری داشته باشند عملا در صف دشمنان

قسم خورده این مرز و بوم  خنجر از رو بسته هر جولانی که دلشان میخواهد بدهند تیترهایی که امروز در اینترنت و

جاها و محافل می بینی و می شنوی دل هر ایرانی غیرتمندی را بدرد می آورد.

جا دارد یادی کنم از یکی از بازیگران بی حاشیه سینمای ایران سر کار خانم فریماه فرجامی که عمر خود را در جهت

اعتلای سینمای ایران صرف کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

م

'کاکا'، فوتبالیست برزیلی تیم رئال‌مادرید که در مسجد مخصوص گردشگران 'دوبی' حضور یافته بود گفت: اسلام دین بخشش و مهربانی است و من با مشاهده 'حسن رفتار' مسلمانان، بیشتر درباره این دین مطالعه خواهم کرد.

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/



روزنامه "النهار" لبنان نوشت: همسر کاکا که پوشش اسلامی داشت، او را در این سفر همراهی می‌کرد. وی به همراه همسرش برای گذراندن تعطیلات به دوبی سفر کرده بود.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

ازدواج مثبت ترین اتفاق زندگی است که گاهی وقت ها به خاطر اشتباهات به ظاهر کوچک به تعویق می افتد و شانس ازدواج را کاهش می دهد. اگر فکر می کنید کم کم دارید به جمع دختران مجرد سخت گیر می پیوندید، این مطلب را بخوانید تا متوجه اشتباهات ناخواسته خود شوید.
 
اشتباه شماره 1: ملاک های خود را با شرایط دیگران تعیین می کنند
تعجب نکنید هنوز هم بسیارند دخترانی که ملاک ها و معیارهای خود را برای ازدواج از روی چشم و هم چشمی و برای تایید دیگران انتخاب می کنند . به عنوان مثال چنین می گویند: “وای ببین دختران فامیل با چه شرایطی و چه سطح سوادی چه ازدواج هایی کرده اند، آن وقت من با یک شخص کم سواد تر از خودم ازدواج کنم؟ این طوری همیشه احساس حقارت می کنم. مگه من چی کم دارم؟”‌
 
نه تنها دختران بلکه همه جوان ها باید بدانند که هر کس باید به فراخور حال خود معیارهایش را برگزیند. مقایسه خود با دیگران و تعیین ملاک ها باعث می شود تا شما را از واقع بینی دور کند و نتوانید در شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
 
اشتباه شماره 2: تجارب خود از افراد را تعمیم می دهند
برخی از دختر ها سعی می کنند دور کلیه خصوصیات رفتاری یک فرد نابهنجار در زندگیشان خطی بکشند و در مواجهه با هر یک از این ویژگی ها در فرد دیگر، نگاهی غیر اصولی به او خود داشته باشند . به عنوان مثال اگر مردی بد اخلاق همراه با اعتقادات دینی را در زندگی اطرافیان خود مشاهده کرده اند و شاهد آسیب های وارده از او به همسرش بوده اند ،تلاش میکنند خواستگاری هر شخص با اعتقادات دینی را رد کنند و به او با نگرشی منفی بنگرند. در حالی که نابهنجاری اخلاقی فرد ربطی رفتارهای دینی او ندارد. اگر چه فرد دیندار باید در کلیه منش های خود اصول دینی را رعایت کند و اخلاق یکی از شاخه های اصلی دین است، اما نداشتن اخلاق مناسب در شخصی مذهبی نشان از زیر سئوال بردن اعتقادات دینی نیست.
 
بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم که دختران جوان منتظرند مرد مناسب از آنها خواستگاری کند. اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، آنها پا به فرار می‌گذارند و از او دور می‌شوند. به خودتان اجازه بدهید زمینه را برای آشنایی و شناخت برای ازدواج موفق فراهم کنید. این همان چیزی است که برای رهایی از تنهایی و ناراحتی به دنبال آن بودید
 
اشتباه شماره 3: مردان مناسب را نادیده می‌گیرند
وقتی یک دختر مجرد باور می‌‌کند که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد، همه چیز پیرامونش روی این موضوع صحه می‌گذارد. ما به همه کسانی که فکر می‌کنند همه مردان خوب ازدواج کرده‌اند پیشنهاد می‌کنم که این احساس را کنار بگذارند و به جای آن، به شادی، خوشبختی و تمایلشان توجه کنند. امید همیشه منشا تلاش و موفقیت است . پس بنا را بر این نگذارید که با ناامیدی آینده خود را بیهوده و یکنواخت تصور کنید.
 
اشتباه شماره 4: آنها پا به فرار می‌گذارند
بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم که دختران جوان منتظرند مرد مناسب از آنها خواستگاری کند. اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، آنها پا به فرار می‌گذارند و از او دور می‌شوند. به خودتان اجازه بدهید زمینه را برای آشنایی و شناخت برای ازدواج موفق فراهم کنید. این همان چیزی است که برای رهایی از تنهایی و ناراحتی به دنبال آن بودید.

اشتباه شماره5: اجازه می‌دهند که کار حسابی مشغولشان کند
دختران زیادی را می بینید که به شدت در کارشان غرق شده اند و موفقیت در کار را در اولویت همه مسایل دیگر زندگی می دانند. با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با آنها بسته است، چرا که تمام زندگی شان در کار خلاصه می شود. بعضی دختران فکر می‌کنند اگر مردی به آنها علاقه‌مند شده‌ اند، حتما مشکلی در آنها وجود دارد. این افکار باعث می‌شود که مردهای مناسب زیادی را از دست بدهند، قبل از اینکه حتی یک‌بار به آنها فرصت داده باشند تا به خواستگاری بیاید.

اشتباه شماره 6: تجربه را به بدبینی تبدیل می کنند
برخی دختران تجارب خود را از ازدواج و زندگی دیگران به نوعی بدبینی و احتیاط فوق العاده و غیر ضروری تبدیل می کنند و در انتخاب و ارزیابی طرف مقابل دچار سخت گیری و وسواس می شوند . درست است که کسب تجربه لازم و ضروری است اما قرار نیست به خاطر شنیدن وقایع آزارنده از اطراف دچار استرس در انتخاب باشیم. تیزبینی و زیرکی متعادل برای یک انتخاب مناسب کافی است. لازم نیست از ابتدا با منفی اندیشی مثل یک کارآگاه عمل کنیم.
 
اشتباه شماره 7: آنها باور کرده‌اند که زمان مناسب برای آنها تمام شده است
دختران زیادی هستندک به دلیل بالا رفتن سنشان باور دارند که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن از آنها گذشته است . درست است که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن، پیش‌بینی شده است، اما در قرن بیست و یکم زندگی ما کمتر قابل پیش‌بینی است، که البته این نکته مثبتی است.
 

دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می‌اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ‌وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم. ما هر لحظه در مناسب‌ترین زمان زندگی خود هستیم. بله، درست است که بیولوژی بدن همیشه ما را همراهی نمی‌کند، اما اگر شما واقعاً می‌خواهید صاحب خانواده شوید و بدن شما دیگر این اجازه را به شما نمی‌دهد که بچه‌های خودتان را داشته باشید، به این معنا نیست که این خواسته شما برآورده‌شدنی نیست. می‌توانید با پذیرفتن سرپرستی یک کودک، تشکیل خانواده‌ دهید.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ند کلیپ شاد دینی از نزار قطری برای بچه ها


یک نمونه از برنامه هایی که واقعا تحسین بسیاری رو برانگیخته مجموعه کلیپهای آموزشی اسلامی موسسه أطفال الشیعة است که با کارگردانی نزار القطری مداح معروف عرب ساخته شده است. سازندگان این مجموعه سعی کرده اند که از این طریق مفاهیم پاک اسلام و خصوصا آنچه که مربوط به کودکان هست رو به آنها یاد بدهند. به همه ی شما توصیه میکنم که این فیلمها رو دانلود بکنید چون هم برای بزرگسالها جذاب است و هم برای بچه ها. حتی کسانی که زبان عربی هم بلد نیستند شیفته ی این جذابیت و آهنگ زیبای این مجموعه کلیپ شده اند. 

1

برای گل زندگیت نمیخوای سه کلیپ جالب دانلود کنید؟:!

کلیپ شماره 1(قطار سریع/مسافرت بچه ها به اماکن مقدسه اسلامی به صورت انیمیشن و با آهنگ بسیار شاد)22.89 مگابایت

کلیپ شماره 2(اولهم محمد آخرهم محمد/سرود شاد نزار القطری به همراه بچه ها در مورد چهارده معصوم،این یکی دل دختر کوچولو داداشمو برده و روزی چند بار نگاش میکنه)31 مگابایت

کلیپ شماره 3(یومیات فرح و مرح/کارهای روزانه دو شخصیت عروسکی این مجموعه که به صورت نصایح یک پدر برای بچه هاش و به صورت آهنگ واره) 26 مگابایت

.::اینهم نسخه فشرده شده : دریافت همه سرودها با 13 مگابایت حجم::.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی بود ، یکی نبود. آن یکی که وجود داشت ، چه کسی بود؟ همان خدا بود وغیر از خدا هیچکس نبود. این قصه را جدی بگیرید که غیر از خدا هیچ کس نیست .

 

ابن جوزی در کتاب مدهش می نویسد: مردی از پرهیزگاران وارد مصر شد.
آهنگری را دید که آهن تافته را با دست از کوره بیرون می آورد و حرارت آن به دست او هیچ تأثیری ندارد. با خود گفت این شخص یکی از بزرگان و اوتاد است.
پیش رفت سلام کرده ، گفت : تو را به حق آن خدایی که در دست تو این کرامت را جاری کرده ، دعایی درباره ی من بکن . آهنگر این حرف را که شنید ، شروع به گریستن نمود .
گفت : گمانی که درباره ی من کردی، صحیح نیست من از پرهیزگاران و صالحان نیستم . پرسید : چگونه می شود با این که انجام چنین کاری جز به دست بندگان صالح خدا نیست ؟! پاسخ داد: صحیح است ولی از دست من هم سببی دارد آن مرد اصرار ورزید تا از علت امر مطلع شود . آهنگر گفت: روزی بر در همین دکان مشغول کار بودم . زنی بسیار زیبا و خوش اندام که کمتر مانند او دیده بودم ، جلو آمده اظهار فقر و تنگدستی شدیدی کرد.
من دل به رخسار او بستم و شیفته ی جمالش شده ، گفتم : اگر راضی شدی کام از تو بگیرم، هرچه احتیاج داشته باشی برمی آورم.
با حالتی که حاکی از تأثیر فوق العاده بود، گفت: ای مرد! از خدا بترس، من اهل چنین کاری نیستم .

 گفتم : در این صورت برخیز و دنبال کار خود برو.
برخاست و رفت. طولی نکشید دو مرتبه بازگشت و گفت: همان قدر بدان ، تنگدستی طاقت فرسا مرا وادار کرد به خواسته ی تو پاسخ دهم.
من دکان را بستم با او به خانه رفتم . وقتی وارد اتاق شدیم ، در را قفل کردم. پرسید: چرا قفل می کنی؟ اینجا کسی نیست . گفتم : می ترسم یک نفر اطلاع پیدا کند و باعث رسوایی شود. در این هنگام زن چون برگ بید به لرزه افتاد قطرات اشک چون ژاله از دیده می بارید، گفت: پس چرا از خدا نمی ترسی؟!! پرسیدم : تو از چه می ترسی که این قدر به لرزه افتاده ای ؟!!!
گفت : هم اکنون خدا شاهد و ناظر ما است .چگونه نترسم ؟!! با قیافه ای بسیار تضرع آمیز گفت: ای مرد! اگر مرا واگذاری، به عهده می گیرم خداوند پیکر تو را به آتش دنیا و آخرت نسوزاند. دانه های اشک او با التماس عجیبش در من تأثیر به سزایی کرد، از تصمیم خود منصرف شدم احتیاجاتش را برآوردم . با شادی و سرور زیادی به منزل خود برگشت .
همان شب در خواب دیدم بانویی بزرگوار که تاجی از یاقوت برسر داشت، به من فرمود: یا هذا ! جزاک الله عنا خیرا (خدا پاداش نیکویی به تو عنایت کند) پرسیدم : شما کیستید؟ گفت:من مادر همان دخترکم که نیازمندی او را به سوی تو کشانید ولی از ترس خدا رهایش کردی اینک از خداوند می خواهم که در آتش دنیا و آخرت تو را نسوزاند
پرسیدم : آن زن از کدام خانواده بود؟ گفت : از بستگان رسول خدا . سپاس و شکر فراوانی کردم به همین جهت حرارت آتش در من اثر
ندارد

برای خواندن داستان سگ باحیا وانسان بی حیا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

خاستگاه اصلی هنر هفتم غرب است، شاید به همین دلیل سینما از سالها پیش در خدمت منافع غرب بویژع صهیونیسم بین الملل قرار گرفته و هر کشور و مردمانی را که مخالفت این نحله باشد، شخصیت سیاه و زشت فیلم های خود جا می زند.
اسلام و به طور ویژه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام از زمانی که خود را از زیر خیمه استکبار بیرون کشید و عَلم استقلال و عدالتخواهی را بالا برد، جدا از جنگ فیزیکی و سخت صهیونیسم، هدف سینمای غرب و به عنوان مشخص هالیوود هم قرار گرفت و همگان شاهد بوده اند که تاکنون دهها فیلم و سریال با میلیون ها دلار هزینه علیه ایران اسلامی ساخته و اغلب به صورت رایگان در سطح جهانی توزیع شده است. اگرچه متولی اصلی برخی از این فیلم ها هالیوود نبوده اما حمایت ویژه آمریکا از آنان بر ناظران روشن بوده است.

به گزارش جهان، در همین راستا می توان به شش فیلم ضد ایرانی اشاره کرد که اطلاعات سطحی کارگردان و نویسنده درباره جامعه ایران و تحریف واقعیات ویژگی مشترک همه آنهاست.

1:سیصد2:شرایط3:سنگسارثریا4:اسکندر5:کشتی گیر6:بدون دخترم هرگز

شش فیلم ضد ایرانی را بشناسید ! + تصاویر www.ghafase.blogsky.com

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پلورالیسم و اومانیسم در «مشایی» موج می‌زند/ منحرف از اسلام نمی‌تواند مجری نظام اسلامی باشد

 

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان با ارائه استدلال‌های عقلی و براهین قرآنی و نقلی، «مشایی» را به نگاه‌های پلورالیستی- اومانیستی که به گفته وی خاستگاه فراماسونری دارد، متهم کرد و گفت: شورای نگهبان نمی‌تواند اجازه دهد یک منحرف با فکر فاسد مجری نظام اسلامی باشد.

 

خبرگزاری فارس: پلورالیسم و اومانیسم در «مشایی» موج می‌زند/ منحرف از اسلام نمی‌تواند مجری نظام اسلامی باشد

اصل مصاحبه و خبر در ادامه مطلب.......................

 



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 فروردين 92برچسب:مشایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  موسسه راهبردی دیده‌بان، مدتی است که رسانه‌های جریان فتنه و ضد انقلاب به بهانه دروغین اعتصاب غذای مهدی خزعلی تلاش می‌کنند تا موج رسانه‌ای و جنگ روانی را علیه نظام اسلامی ترتیب دهند. در همین راستا سایت‌های کلمه (ارگان حلقه پاریس)، جرس (ارگان حلقه ماسونی لندن)، ندای سبز آزادی (حنیف مزروعی) و روزآنلاین (ارگان سازمان جاسوسی هلند) و غیره شروع به خبر سازی و دروغ پراکنی علیه جمهوری اسلامی کردند که پس از 90! روز اعتصاب غذای خزعلی ضربان قلبش کاهش یافته است. 

اما در مقابل یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین با انتشار مطلبی در این سایت به دروغ بودن اظهارات رسانه‌های جریان فتنه و ضد انقلاب اشاره کرده و کم شدن ضربان قلب خزعلی را به تمسخر گرفته است. این کاربر بالاترین با اشاره به دروغ شاخ‌دار رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کاهش ضربان قلب خزعلی به آن‌ها یادآور می‌شود که مردم را جیگر (یکی از شخصیت‌های کلاه قرمزی) فرض نکنند و هر انسان عاقلی متوجه می‌شودکه کسی که 3 ماه اعتصاب غذا مرده باشد فقط ضربان قلبش کم نمی‌شود. وی در این‌باره در بالاترین اینچنین می‌نویسد:« آیا عاقلی باور می‌کند ۳ ماه غذا نخورده فقط ضربان قلبش کم شده؟؟»

ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که ذیل این مطلب در بالاترین کامنت‌های جالبی از سوی برخی مخاطبان این سایت منتشر شده که در نوع خود جالب و قابل تامل است. برای مثال فردی در ذیل این مطلب به اعتصاب غذای مصدق بعد از کودتای 28 مرداد اشاره می‌کند که مشکلی برایش پیش نیامد و خبر از پنهانی خوردنش در زندان می‌داده است. فرد دیگری اینچنین در ذیل این مطلب کامنت گذاشته است:« اون وسطا يواشكى ميخورده ، شما مطمئن باش ، شك نكن». مخاطب دیگری با اشاره به دروغ گویی‌های رسانه های فتنه و ضد انقلاب اینچنین می‌نویسد:« اعتصاب غذاى خشك يعنى بدون آب و غذا و در چنين شرايطى شخص بنابر شرايط بدنى‌اش بر اصل وزن و سلامتى بين چهار تا شش رو بيشتر نمى‌تواند زنده بماند. مسئله در اينجا دروغگويى است و اين كه آقاى خزعلى با سن و وزنى كه دارد بنابر علم پزشكى نمى‌تواند پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذاى تر زنده بماند. حمايت از حقوق زندانى سياسى باعث آن نمي‌شود كه هر دروغى را قبول كرد. مطمئن باشيد كه آقاى خزعلى صحيح و سالم از زندان بيرون مى‌آيند و فتواى شركت درانتخابات را مي‌دهند. از من به شما نصيحت نگران آقاى دكتر نباشيد.»

مهدی خزعلی و احمد منتظری

مهدی خزعلی در کنار احمد منتظری در سرای اهل قلم

این افشاگری بالاترین درحالی صورت گرفت که چند روز پیش از این رسانه‌های ضد انقلاب تلاش کردند تا با خبر سازی برای اعتصاب غذای دروایش گنابادی در زندان موج جدید جنگ روانی علیه نظام باز تولید کنند، اما پس از پخش فیلم عذا خوردن آنان در زندان و رسوایی و مفتضح شدن بیش از پیش ضد انقلاب و رسانه‌هایش سعی نمودند تا با پاشیدن خاک به سمت خورشید از تابیدن نور آن جلوگیری کنند.

در همین راستا یکی از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای بهار، شرق، قانون که حامی جریان فتنه نیز می‌باشند طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود به انتقاد از سایت صهیونیستی بالاترین پرداخته است. وی تلاش کرده تا بالاترین را طی سال‌های 86 تا 88 از وب‌سایت‌های جریان ساز معرفی کند. در ادامه نیز از سیر قهقرایی جریان فتنه و رسانه‌هایش نیز احساس نگرانی شدید کرده است.

لازم به ذکر است که پیش از این بالاترین اقلام حذف شده از منوی اعتصاب غذای خشک خزعلی را بادوم و پسته و آجیل عنوان کرده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 فروردين 92برچسب:منافقین , ضدانقلاب,مهدی خزعلی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این عکس، شهروند سعودی خدمتکار آسیایی خود را در کنار اسباب و لوازم در انتهای خودرو نشانده است.

سازمانهای مدافع حقوق بشر تا کنون بارها در گزارشهایی از برخوردهای خشونت آمیز و نژادپرستانه با اتباع خارجی در عربستان و نقض حقوق آنها، و بی احترامی به کارگران و به ویژه خدمتکاران زن انتقاد کرده اند.

جنجالی شدن عکس این دختر در عربستان! +عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:سعودی ,وهابیوحقوق بشر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عرب ها در هر جایی می روند گل می کارند-

1794425 راه جدید خوشگذرانی شیوخ عرب

روزنامه «Times of India»در این خصوص این گونه می نویسد که در چند سال اخیر اعراب و شیخ­ نشین­های ثروتمند حاشیه خلیج فارس، با استفاده از ثروت و دارایی کلان خود، به منظور ارضای غرایض جنسی خود، به سمت کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا از جمله هند، مالزی و اندونزی روی آورده­ اند. مسئله جالب توجه این است که علیرغم وجود مکان­های مختلف فساد در کشورهای عربی، به ویژه امارات، شیخ نشین ها با صرف پول­های کلان به اغفال دختران و زنان ساده لوح پرداخته و از آن­ها برای رسیدن به امیال کثیف خود استفاده کنند.

در سال­های اخیر، شیوخ عرب به دنبال سرمایه­ گذاری­ های کلان شرکت­های خارجی در صنعت نفت، ناگهان با ثروتی بادآورده روبرو شده و به سرعت برای ارضای تمامی امیال فروخورده خود به خرج­های بی رویه و خارج از عرف روی آوردند. اعراب پی بردند که برای حضور در عرصه جهانی و عرضه اندام باید پول خرج کنند. در نتیجه با کمک ثروت نامحدود خود به تمامی نقاط جهان هجوم برده و برای تطمیع امیال خود به تفریحات مختلف روی آوردند. خریدن ماشین­های گران قیمت، سرمایه­ گذاری در تاسیس مراکز تفریحی، خرید و فروش غیر انسانی و غیر قانونی دختران، و بسیاری دیگر از موارد، جز فعالیت­ هایی هستند که عمدتا توسط اعراب جوان به انجام می­ رسند.

با وجود تمامی تفریحات و کارهای انجام گرفته توسط این انسان­های به ظاهر متمدن، باز هم کارهای عجیبی از آن‌ها سر می‌زند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:شیوخ زنباره , شهوت پرست خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی حیایی,بی عفتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن نیوز، سال هاست كه رسانه هاي وابسته به ضدانقلاب همه روزه بخشي از اخبار خود را به نارضايتي مردم از نظام و فاصله گرفتن آنها از آرمانها و ارزش‌هاي انقلاب و امام راحل و جانشين برحقش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي اختصاص مي دهند اما همين رسانه ها بيشتر اوقات به انتشار مطالبي مي پردازند كه دقيقا در تناقض صريح با تحليل ها و اخبار منتشر شده قبل خودشان است و اگرمنصف باشيم امام سجاد"ع"به خوبي درباره اين گروه صحبت كرده اند، كه خدايا تو را شكر ميكنيم كه دشمنان ما را از احمقها آفريدي.

به گزارش بولتن نیوز، در جديدترين رصد اخبار اين رسانه ها پايگاه خبري ضدانقلاب ديگربان با انتشار مطلبي با تيتر (كدام آيت الله رساله عمليه دارند) به معرفي علما و مراجع تقليد پرداخته است.

نويسنده اين وب سايت در مورد مقام معظم رهبري اينچين مي گويد: اما علي خامنه‌اي با وجودي كه ايشان رسانه عمليه به معناي مرسوم تاليف نكرده اند اما دو جلد استفتائات دارند و مقلدين وي معمولا به آن دو جلد مراجعه مي كنند و به جرات مي توان گفت كه قاطبه (اكثريت) قشر مذهبي و روشنفكر ايران با وجود مشكلات و اوضاع نا به سامان كنوني جمهوري اسلامي ايران از وي تقليد مي كنند و وي جزء كساني است كه جامعه مدرسين درسال 1376ايشان را به عنوان مرجع تقليد معرفي كرد و اين درحاليست كه اگربه آرشيو اخباراين وب سايت مراجعه كنيم پر از اخبار و تحليل هاي گوناگون در مورد نارضايتي و پشت كردن مردم به نظام ومقام معظم رهبري است.

اين نوشتاركوتاه كه برگرفته از اخبار خود اين رسانه هاست كذب بودن اخبار و سخنان آنها را به اثبات مي رساند و نشان مي دهد كه مردم در هرشرايطي به نظام و آرمانهاي انقلاب و امام و رهبري وفادار هستند و حاضرند جانشان را در اين راه فداكنند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:رهبر فرزانه انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در شرایطی که برخی جریانات داخلی و همراهان رسانه‌ای خارجی آنها به بهانه شرایط خاص بین‌المللی، در ماه‌های اخیر و به بهانه‌های مختلف از جمله سالگرد پذیرش قطعنامه، موضوع رابطه با امریکا و مباحث هسته‌ای، از «واقع‌گرایی» به عنوان راه‌کار اصلی عبور از بحران یاد کرده و با تبلیغات مفصل رویکردهای فعلی را فاقد «واقع‌نگری» لازم برشمرده‌اند، بازخوانی بخشی از وقایع سال‌های نه چندان دور در عرصه سیاست خارجی و موضوع پرونده هسته‌ای، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ایشان با کارگزاران نظام، روشن کرد که منظور از «واقع‌بینی» در ادبیات این جریانات سیاسی ـ رسانه‌ای، «واقعیت‌پنداری» تهدیداتی است که دشمنان به برای امتیازگیری به عنوان واقعیات موجود به نمایش درمی‌آورده‌اند. هرچند بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب «واقعیت‌پنداری» این تهدیدات توسط برخی مسئولین وقت، یکی از بزرگترین عقب‌نشینی‌ها در عرصه سیاست خارجی را رقم زد.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید
 

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این گروه شیطانی که از سال 86 فعالیت خود را در یکی از شهرستان‌های کشور آغاز و در ادامه به کانال زنی با تهران پرداخته بود بیشترین حمایت خود را از طریق برخی عوامل در شمال کشور عراق دریافت می‌کردند.
 
برپایه این خبر یکی از منابع درآمدی این گروه خالکوبی نماد‌های شیطان بر روی بدن دیگران بوده است.
 
گفتنی است برخی از عوامل هادی این جریان با اطلاع کافی و تحقیق لازم درباره دین اسلام و مذهب شیعه به طور هدفمند لیدری در سایه این گروه را به عهده داشتند و با ایجاد شبهه برای جوانان آنها را به شیطان پرستی دعوت می‌کردند.
 
یکی از این شبهات که پیش از این از سوی این گروه شیطانی مطرح می‌شد و در حال حاضر شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب همانند "من و تو صدای آمریکا و بی.بی.سی" برآن تاکید دارند، زیر سوال بردن فرهنگ روزه‌داری است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منبع :جهان امروز

تابلوی فرهنگی شما " لاله" نیست بلکه " ننه سکینه " است،شنیده شدن صدای کارگزاران از جلسه احمدی نژاد، اگر حجاب و اقتصاد مهم نیست دفاع از اطرافیان مهمتر است، مجموعه ای از نظرات و سخنان دانشجویان خطاب به احمدی نژاد در جلسه افطاری روز پنجشنبه بود.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب امروز نماز جمعه تهران در خطبه دوم با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه اقتصادی حماسه سیاسی» و همچنین محورهای سخنرانی ایشان در صحن مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) گفت: سال جاری سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی است و این نامگذاری از چند جنبه حائز توجه است. نکته اول در خصوص سخنان مقام معظم رهبری و این نامگذاری در سال جدید این است که دشمن از دو راه برای ضربه زدن به ما وارد شده است.

خبرگزاری فارس: عدم حضور در پای صندوق رای بی‌تقوایی سیاسی است

وی افزود: راه اول این است که مردم را از کارهای اساسی و مسائل مهم دور کرده و آنها را درگیر مسئله تحریم‌ها، تهدیدها و سایر مسائل غیرمهم نگه دارد.

خطیب دوم نماز جمعه تهران ادامه داد: هدف دوم دشمن آن است که زیبایی‌های این نظام آن صنعت، آن تکنولوژی و آن دانشگاه‌ها و حماسه‌های این ملت را مکتوم کند و بگوید که چه کاری انجام شده است.

آیت‌الله کاشانی ادامه داد: برخی نیز متاسفانه در داخل این سخنان را باور می‌کنند و تسلیم فشارهای دشمن می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:انتخابات,نخبگان,نماز جمعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه افزود: «اعتبار موسسه خبری بی بی سی انگلیس زیر سئوال رفته است. مجموعه ای از اشتباهات حرفه ای و رسوایی های اخلاقی اعتبار این موسسه را به لرزه در آورده است» .
واحد تحقیقات داخلی بی بی سی در گزارشی درباره چهار سال گذشته اعلام کرده است شماری از کارمندان به ارتکاب جرائمی مانند سرقت،کلاهبرداری و تعرض جنسی مظنون هستند و هر سال پانصد مورد سرقت، کلاهبرداری و تعرض جنسی در این شبکه رخ داده است و بسیاری از موارد خلاف نیز به پلیس اطلاع داده نمی شود .
روزنامه دیلی میل که این پرونده را باز کرده است به تجاوز جنسی ، رفتارهای ناشایست و مصرف مواد مخدر در بی بی سی اشاره کرد و نوشت شماری از کارمندان بی بی سی مرتکب این تخلفات شده‌اند .  دیلی میل افزود سرقت دستگاههای تلویزیون ، رادیو ، تلفنهای همراه ، ماشینهای حساب و به هدر دادن میلیونها پوند در دفاتر بی بی سی در سراسر انگلیس شیوع یافته است.  علاوه بر این یکی از کارمندان بی بی سی به تجاوز جنسی به یک دختر خردسال به هنگام مأموریت متهم شده است.
فرهنگ طفره روی بی بی سی از تحقیقات در خصوص جرائم صورت گرفته توسط کارمندانش و بستن بسیاری از پرونده هایش بدون پیگرد متخلفان ، پرسشهای زیادی را مطرح کرده و باعث نگرانی شدید از بابت رفتارهای مجرمانه در داخل بی بی سی شده است. دست یابی مجدد به اعتماد از دست رفته در بین مردم انگلیس به بزرگترین چالشهای بی بی سی تبدیل شده است چرا که انگلیسی ها از آنچه در بی بی سی صورت می گیرد شوکه شده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی بی سی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این ویدئو شاهد اعمال غیر انسانی شیوخ وهابی امارات خواهیم بود . آنها برده داری در این عصر را به گونه ای بدتر از زمان جاهلیت ادامه می دهند و از این راه ثروت هنگفتی فراهم کرده اند. ******منبع : www.alvahhabi.blogfa.com

کلیپ این توحش حیوانات در قالب انسان یعنی شیوخ زنباره و حیوان امارات رو در سایت آپارات می تونید مشاهده نمائید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:وهابی ,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بی بی سی فارسی زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد.

 ”زهرا امیرابراهیمی” بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر آغاز کرده است.

 بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف “نرگس”، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد. امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده بود

 امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند.»

  •  

نویسنده: ׀ تاریخ: شنبه 1 فروردين 0برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 164 165 166 167 168 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com