وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بقیه عکسها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق، كشمكش‌هاي جريان افراطي وهابيت و ليبرال‌هاي حاكم بر عربستان سعودي و افكار مربوط به هر يك از اين جريانات كه بخشي از پازل قدرت در عربستان را در اختيار دارند، باعث شده است كه تناقض‌ها و ابهامات زيادي در بسياري از جنبه‌هاي زندگي اجتماعي و فعاليت‌هاي اسلامي در عربستان ايجاد شود.

بقیه عکسهای جالب در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیوشا ضیغمی: اگر این یک مسئله شخصی بود از آن می گذشتم ولی این ها حق شوخی با خانواده های بزرگوار شهدا را نداشتند.
این هنرمند ادامه داد: ما بازیگران هر لحظه باید مراقب رفتار و حرکات خود در اجتماع باشیم و نمی دانم چرا برخی از نشریات زرد برای فروش خود دست به این کارها می زنند.
ضیغمی با بیان اینکه من انجام هرگونه اقدام توهين آميز در مزار شهدا و عکسهاي مربوط به آن را تکذیب می کنم، تصریح کرد: هر کدام از این خانواده ها چندین شهید داده و متاسفم که عده ای آمده و با حریم خصوصی ما بازی کردند و این آسیب را وارد جامعه و در اصل اینها به شهدای ما توهین کردند

سمت چپ تصویر نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب سینمای ایران  اما ایشون ادعا دارن که من نیستم و فقط با آبروی من بازی شده به کفش نیوشا ضیغمی در عکس بالا توجه کنید !!!

در این عکس هم به کفش نیوشا ضیغمی توجه کنید . قضاوت با خودتان .... این عکس مربوط به غروب فردای این همان روز( روزی که عکس اول گرفته شده ) میشه .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: یکی از شیوخ گنابادی با وجود کهولت سن در اقدامی غیراخلاقی به دختران جوان فرقه تعرض کرد.

خبرگزاری فارس: رسوایی اخلاقی یکی از شیوخ فرقه گنابادی

به گزارش خبرنگار آیین و اندیش خبرگزاری فارس، فرقه گنابادی با شعار فریبنده دستگیری از افراد جویای حقیقت، مدعی است که قطب‌هایشان مقامی نزدیک به خداوند را دارند و بی‌شک ایشان را مصون از خطا و اشتباه می‌دانند. از این روست که افراد فرقه تمام دستورات قطب را مو به مو اجرا می‌کنند و برای او مقام مصونیت قائل هستند.

و حالا یکی از شیوخ فرقه گنابادی ساکن شهرستان گراش استان فارس، مصون بودن از هر گونه خطا و اشتباه را معنی کرد و هر چه را که اقطاب و گذشتگانش رشته بودند، پنبه کرد. این شیخ گنابادی با وجود کهولت سن به دختران جوان فرقه تعرض و دست‌درازی کرد که البته با این عملش برملا شد و خانواده‌ها شکایاتشان را نزد قطب فرقه بردند.

بعد از شکایات خانواده‌ها و آشکارشدن حرکات غیر اخلاقیش، این شیخ فرقه ناچار به اعتراف شد. این اعتراف بنای منحرف را تطهیر نمی‌کند اما حداقل مصون بودن قطب از گناه و خطا را نفی می‌کند.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقباً اعلام می‌شود.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری شبکه وهابی وصال در اظهاراتی که در راستای سیاست های شبکه های وهابی مبنی بر محبت به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) برای فریب اذهان عمومی مسلمانان صورت می گیرد گفت: «ما همه پیروان حضرت علی (ع) هستیم، نه ما بلکه همه پیرو ایشان هستند.»
وی در ادامه افزود : «هرکس پیرو علی(ع) نباشد مسلمان نیست.»
گفتنی است فرقه ضاله وهابیت که از سوی جامعه و علمای اهل تسنن نیز مطرود می باشد برای جلب اذهان مسلمانان دست به هر اقدامی می زند تا در میان مسلمانان مقبولیت پیدا کنند.
این فرقه این بار با رویکردی کاملا متفاوت با گذشته، از در دوستی با شیعیان در آمده و خود را محّب اهل بیت (ع) معرفی می کند تا خود را در جمع مسلمانان وارد کرده و اذهان شیعیان را به خود جلب نماید.
این در حالی است که علمای وهابی با صدور فتوای حلال بودن خون شیعیان، باعث کشته شدن هزاران شیعه در سراسر دنیا بخصوص پاکستان و عراق شده به گونه ای که شیعیان جهان و حتی اهل تسنن از وهابیون تبری جسته و آنها را غیر مسلمان می دانند.
با این حال این فرقه ضاله که با مقاومت مسلمانان جهان مواجه شده است با ترفند هایی چون ابراز محبت به اهل بیت (علیهم السلام) و ادعای وحدت بین مسلمین سعی دارد که توجه مسلمانان را به خود جلب کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                                                                                          پس از رسيدن يک تماس تلفنی برای يک عمل جراحی اورژانسی، پزشک با عجله راهی بيمارستا...ن شد. او پس از اينکه جواب تلفن را داد، بلافاصله لباسهايش را عوض کرد و مستقيم وارد بخش جراحی شد.

او پدر پسر را ديد که در راهرو می رفت و می آمد و منتظر دکتر بود. به محض ديدن دکتر، پدر داد زد: چرا اينقدر طول کشيد تا بيايی؟ مگر نميدانی زندگی پسر من در خطر است؟ مگر تو احساس مسئوليت نداری؟

پزشک لبخندی زد و گفت: "متأسفم، من در بیمارستان نبودم و پس از دريافت تماس تلفنی، هرچه سريعتر خودم را رساندم و اکنون، اميدوارم شما آرام باشيد تا من بتوانم کارم را انجام دهم ,,,

پدر با عصبانيت گفت:"آرام باشم؟! اگر پسر خودت همين حالا توی همين اتاق بود آيا تو ميتوانستی آرام بگيری؟ اگر پسر خودت همين حالا ميمرد چکار ميکردی؟
پزشک دوباره لبخندی زد و پاسخ داد: "من جوابی را که در کتاب مقدس انجيل گفته شده ميگويم" از خاک آمده ايم و به خاک باز می گرديم ,,, شفادهنده يکی از اسمهای خداوند است ,,, پزشک نميتواند عمر را افزايش دهد ,,, برو و برای پسرت از خدا شفا بخواه ,,, ما بهترين کارمان را انجام می دهيم به لطف و منت خدا ,,,

پدر زمزمه کرد: (نصيحت کردن ديگران وقتی خودمان در شرايط آنان نيستيم آسان است ),,,

عمل جراحی چند ساعت طول کشيد و بعد پزشک از اتاق عمل با خوشحالی بيرون آمد ,,, خدا را شکر! پسر شما نجات پیدا کرد ,,,

و بدون اينکه منتظر جواب پدر شود، با عجله و در حاليکه بيمارستان را ترک می کرد گفت : اگر شما سؤالی داريد، از پرستار بپرسيد ,,,

پدر با ديدن پرستاری که چند لحظه پس از ترک پزشک ديد گفت: "چرا او اينقدر متکبر است؟ نمی توانست چند دقيقه صبر کند تا من در مورد وضعيت پسرم ازش سؤال کنم؟
پرستار درحاليکه اشک از چشمانش جاری بود پاسخ داد : پسرش ديروز در يک حادثه ی رانندگی مرد ,,, وقتی ما با او برای عمل جراحی پسر تو تماس گرفتيم، او در مراسم تدفين بود ,,, و اکنون که او جان پسر تو را نجات داد با عجله اينجا را ترک کرد تا مراسم خاکسپاری پسرش را به اتمام برساند."

نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                                                                       علامت تک چشم در بالای {الله اکبر}                                                                                                                                                                                                              نماد تک چشم در فیلم ارباب حلقه ها   
                                             بقیه در ادامه مطلب........


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                                                                                          شرکت معروف آمریکایی Apple سازنده گوشی های آیفون و آی پد و کامپیوترهای خانگی و قابل حمل است، اقدام به ساخت فروشگاهی به شکل کعبه در خیابان پنجم نیویورک کرده است.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، معماری و اندازه این فروشگاه مطابق با کعبه بوده و از آن شبیه سازی شده است.
سخنگوی شرکت اپل درباره این فروشگاه گفته: تنها تفاوت آن با کعبه درب وردی این مکعب شیشه ای است که همانند کعبه ساخته نشده است.
این شرکت آمریکایی برای جلب مشتری اقدام به سرو مشروبات الکلی در این مکان کرده است و چون این معماری هر فردی را به یاد ساختمان کعبه و مسلمانان می اندازد تصویری بدی را در ذهن تداعی می کند                                                 برای دیدن بیشتر به ادامه مطلب بروید.....


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

موضوع مطلب : بلاگفا, دوست یا دشمن ؟! - بلاگفا مخالف وبلاگ های ارزشی !

سلام به تمام وبلاگ نویسان و فعالان ارزشی در سطح سایبری .

وظیفه دونستم که اینو خودم بنویسم و دوستان فعال دیگه رو هم مطلع بسازم، زمانی که وبلاگ جوینده کلیپ را در بلاگفا ساختم بعد از مدتی چندی از دوستان گفتن بلاگفا مشکل داره و یه جورای کاسه ای زیر نیم کاسشه ماهم توجه آنچنانی نکردیم و گذشت تا این که تو اینترنت دنبال یک موضوعی در رابطه با فراماسونی و صهیونیسم بودم که آرم سایت بلاگفا رو با آرم پرچم آمریکا و علامت اسرائیل دیدم که برام جالب شد و رفتم دنبالش و به اینجا ختم شد که از بلاگفا وبلاگ رو به سرویس جدید انتقال دادم .

در این رابطه خواستم خودم مستند کوتاهی بسازم که اگه فرصتی شد حتما این کارو میکنم قبل از اون مطالبی رو که بعضی هم رزم های دیگه در این راستا نوشتن رو براتون جمع آوری کردم و در اختیارتون میزارم :

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تجاوز و قتل توسط کشیش های مسیحی معضل جدی مراجع قانونی امریکا
این کشیش کاتولیک که اکنون از مقام خود برکنار شده، پنجشنبه گذشته به علت استخدام یک قاتل اجاره ای برای از بین بردن پسری که او را متهم به سوءاستفاده جنسی کرده بود، توسط دادگاه گتاهکار شناخته شد ."جان فیالا " کشیش 53 ساله، هنگامی که هیات منصفه دادگاه دالاس، به علت استخدام یک قاتل اجاره ای برای قتل پسری که او را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده بود، او را گناهکار تشخیص داد هیچ واکنشی از خود نشان نداد.
نقل از شیعه نیوز
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شعبه های رستوران زنجیره ای مکدونالد در اقدامی زشت و شنیع، ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار داد.

رسانه های سعودی نیز ضمن اعلام این خبر افزودند: مکدونالد در شعبه خود در شهر "طائف" یک عروسک اسباب بازی تولید کرده تا آن را به کودکانی که به همراه خانواده های خود به این رستوران می آیند، هدیه بدهد. این اسباب بازی به گونه ای ساخته شده که عروسک پای خود را بر روی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار می دهد.

گفتنی است این اقدام مکدونالد در حالی انجام شده که در برخی شهرهای عربستان سعودی در اعتراض به این کار، حرکت و فعالیتی آغاز شده تحت عنوان "از پیامبر خود حمایت کن" و "با هم از پیامبر حمایت کنیم".

در این میان موجی از اعتراضات برای تحریم رستوران مکدونالد در فضای مجازی عربستان سعودی آغاز شده است. بسیاری از کاربران این پرسش را مطرح می کنند که چگونه وزارت بازرگانی و اداره گمرک سعودی به این کالا اجازه ورود به خاک عربستان را داده است؟!

این کاربران خواستار برخورد شدید با شرکت مکدونالد و تحریم این شرکت و نیز پلمپ شدن شعبه های این رستوران در سراسر عربستان سعودی شده اند.


 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نه :قوم آریایی اکثرا نه همه بعد از قرنهای متمادی  مسلمان شدند، و تا مدتها به همان آیین خود بوده اند. توضیح اینکه: در تاریخ آمده که ايرانیان به راحتي اسلام را پذيرفتند گرچه طبق معمول مدت زماني به درازا كشيد. تفاوت عمده مسلمان شدن ایرانی ها با نقاط دیگر این بود که در ايران تقريبا اكثريت مردم گرچه طی سه چهار قرن مسلمان شدند، برخلاف نقاط ديگر که مانند اسپانيا بومیان غالبا مسیحی ماندند و باز در آن مسيحي‌ها مسلط شدند يا اگر اکثریتی اسلام آوردند جوامع ‌مسيحي بزرگي بر آیین خود باقي ماندند. اشپولر مي‌نويسد:  تقريبا تمام ايرانيان‌، بدون اعمال زور و فشار خارجي معتنابهي از طرف فاتحان‌، در مدت قرون ‌اندكي به اسلام گرويدند. در بين النهرين‌، سوريه‌، فلسطين‌، مصر و اسپانيا تا قرن‌هاي متمادي دسته‌هاي بزرگ مذهبي ‌مسيحي هستي خود را حفظ كردند و سرانجام يا به طور كلي بر مسلمين غلبه نمودند، چنانچه در اسپانيا با تسلط مجدد دولت شمال آن صورت گرفت و يا آن كه به صورت دسته‌هاي كوچك‌تري پايداري نموده باقي ماندند (مثل مصر،سوريه‌، و فلسطين‌. (تاريخ ايران 1 /239 ـ 240

عکس مربوط به زنده یاد قمر آرین مترجم کتاب جهان اسلام برتولد

اشپولر می باشد

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حقوق بشر سوخاری!!


مواد لازم:
1. یک عدد سیاه‌پوست آمریکایی، ترجیهاٌ عقب‌مانده‌ی ذهنی!
2. روغن به میزان لازم! (هر نوع روغنی که قابل اشتعال باشد!)
3. یک عدد طناب بلند!
4. کبریت از نوع بی‌خطر!
5. مقدار قابل توجهی حس نژاد‌‌پرستی به عنوان سس!!
6. دوربین جهت عکس یادگاری!

طرز تهیه:
ابتدا سیاه‌پوست مورد نظر را خوب با مشت و لگد ورز داده تا آماده‌ی پختن شود!
نگران نباشید او عقب‌مانده‌ی ذهنی است پس درد را نمی‌فهمد! علاوه بر آن او اصلاً سیاه‌پوست است و کلا درک ندارد!
سپس وی را در روغنی که از قبل آماده کرده‌اید فرو برده و با طناب محکم ببندید، سپس با خون‌سردی کامل کبریت را بزنید.
امیدوارم از این قضا (غذا؟!!) ی آمریکایی لذت ببرید!
رو به دوربین؛
لبخند...

نوش جان!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور تونی بلر منفور در كمیته تحقیق قضایی درباره رسوایی شنود تلفنی موسوم به 'كمیته

تحقیق لویسون' با اعتراض فعالان ضد جنگی همراه شد که خواستار محاکمه بلر هستند. این 

صحنه اعتراض یکی از فعالان ضد جنگ است که ماموران

اورا دستگیر کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

قاصد: سه برادر میلیاردر، كشتی نوح را به ابعاد 22×137 متر در هنگ كنگ البته به سبك امروزی بازسازی كردند.

به گزارش سه نسل، نكته جالب توجه در مورد این كشتی، ساخت تمام 67 جفت گونه حیوان و جانوری در این كشتی با استفاده از فایبرگلاس است.

البته این كشتی كه در واقع یك جاذبه توریستی به حساب می آید، دارای پنجره های شیشه ای، یك رستوران بزرگ و اتاق خواب های لوكس است.

این كشتی در یكی از پاركهای هنگ كنگ قرار داده شده است.                                                                                                                                                     تصاویر در ادامه مطلب.... 

 


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق، عصر امروز نوشت: در این روزها موضوع کشف حجاب مینا لاکانی بازیگر سیما در شبکه صدای امریکا خبری بود که توجه بسیاری از اهالی سینما را به خود معطوف کرد. 
همین موضوع جرقه ای شد تا در گزارشی به بررسی احوال برخی از زنانی که در قالب بازیگر، خبرنگار و فعال سیاسی در کشور جمهوری اسلامی ایران نامی برای خود دست و پا کردند و امروزه در آن سوی مرزها با کنار گذاشتن حجاب، اظهار نظرات مغرضانه، همکاری با شبکه های ضد ایرانی و . . . قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند، بپردازیم. 
                                                                                                                                                                                                                            توضیحات و عکسها در ادامه مطلب...                                      


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پرده‌برداری از این مجسمه که به نماد شیطان‌پرستان و فراماسونرها شهرت دارد، در کشوری که بیش از 85 درصد آن را شیعیان تشکیل می دهند

منبع خبر ٰخبر فارسی

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصوير زير متعلق به سال هاي ابتدايي دفاع مقدس و ديدار حضرت آيت الله خامنه اي از جبهه هاي جنگ مي باشد.

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاري دانشجو،  تصوير زير متعلق به سال هاي ابتدايي دفاع مقدس و ديدار حضرت آيت الله خامنه اي از جبهه هاي جنگ مي باشد.
 
در كنار ايشان شهيد «احمد بياباني» نيز ديده مي شود:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جشن پوریم یا تعطیلات سالانه بهاره یهودیان، این جشن پیروزی "استر" ملکه یهودی و توطئه گر خشایارشاه و عموی وی "مردخای" بر "هامان" وزیر دلسوز خشایار شاه می باشد. این مراسم یهودیان، با افراط در نوشیدن شراب همراه است

بقیه عکسها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سوروس همان کسی است که در سرلیست یک درصدی امروز در قیام وال‌آستریت قرار دارد و منفور مردم آمریکاست، ما معتقدیم

 در این شرایط که آمریکایی‌ها در نهایت ضعف خود هستند و در حضیض ذلت به سر می‌برند اگر کسی بخواهد به سراغ آنها برود و با آنها گفت‌وگو کند دارای نهایت بی انصافی  سیاسی است.

البته
 آقایی هست که نه حرمت لباس روحانیت و نه حرمت نسب و خاندان شریف خود را و نه حرمت همشهری‌های مومن خود را و نه حرمت ملت ایران را نگه می‌دارد،ودرانتخابات ۸۸ در مقا
جورج بل جورج سوروس یهودی زانو می‌زند تا بتواند در

انتخابات فائق شود.این عزیز روزی رئیس جمهور این مملکت بوده است

انشالله که دروغ است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

من عاشق این مار هستم و هر وقت برای آن شیر می ریزم، فورا برمی خیزد و آن را می نوشد و هیچ آزاری به من نمی رساند.

یک دختر هندی به نام “بیمبالا داس” به خاطر علاقه زیاد به مار کبرا تصمیم به ازدواج با این مار گرفت و در مراسم عقد این زوج حدود ۲۰۰۰ نفر مشارکت داشتند.

این مراسم در ولایت اوریسا، واقع در شرق هند برگزار شد.



 

لازم به ذکر است در ایران هم مشاهده می شود زنان یا مردانی که با حیوان زندگی می کنند.لابد فردا میگن می خواهیم با شیر یا سگ یا خوکمون ازدواج کنیم

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 1 / 7
سر شيعيان
400 * 300 (17 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 2 / 7
جنايت وهابيت عليه شيعه
124 * 87 (2 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 3 / 7
سرو پاى شيعيان
400 * 297 (16 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 4 / 7
منطقه ممنوعه براى شيعيان عراق
500 * 558 (340 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 5 / 7
حرم مطهر عسگريين
135 * 88 (3 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 6 / 7
کشته شدن هزاران کودک و زن بى گناه شيعه و تبريک گفتن رئساى وهابيت به هم
400 * 275 (47 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 7 / 7
کشته هاى بچه ها
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

۱- آیا بهائیان مسلمان هستند و یا کافر و نجس ؟
۲- حکم سلام و دست دادن با آنها چگونه است؟

جواب : جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند و از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است باید اجتناب کرد و بر مومنین واجب است که با جیله و فسادگری این فرقه گمراه مقابله کنند .

چرا مراجع چنین فتوا می دهند

 اولا: مدعي الوهيت باب و بهاء و منكر خاتميت نبي مكرم اسلام هستند، ثانياً: منكر احكام ضروري دين مثل نماز، و روزه و... بوده و آنها را منسوخ مي دانند. ثالثاً نه تنها منكر وجود نازنين حضرت بقية الله الاعظم هستند بلكه دشمن او مي باشند.
در نتيجه مي توان گفت كه علت نجاست آنان، كفر آنان مي باشد و ادله اي كه به نجاست كفار و مشركين دلالت دارند، آنها را نيز در بر مي گيرند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استاد با اين سوال شاگردانش را به يك چالش ذهني کشاند:آيا خدا هر چيزي که وجود دارد را خلق کرد؟
شاگردي با قاطعيت پاسخ داد:"بله او خلق کرد"
استاد پرسيد: "آيا خدا همه چيز را خلق کرد؟"
شاگرد پاسخ داد: "بله, آقا"
استاد گفت: "اگر خدا همه چيز را خلق کرد, پس او شيطان را نيز خلق کرد. چون شيطان نيز وجود دارد و مطابق قانون که کردار ما نمايانگر صفات ماست , خدا نيز شيطان است!"
شاگرد آرام نشست و پاسخي نداد. استاد با رضايت از خودش خيال کرد بار ديگر توانست ثابت کند که عقيده به مذهب افسانه و خرافه اي بيش نيست.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 161 162 163 164 165 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com