وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

برای دیدنکاریکاتور انواع دویدن به ادامه مطلب برید+عکس


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به ادامه مطلب برید تاریخچه حجاب در ایران رو ببینید

اونایی که دیر ازدواج می کنند ببینن


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از بزرگترین جنایات قدرتهای جهانی، موضوع نسل کشی در ایران است که هنوز متأسفانه بسیاری از مردم جهان و به خصوص ایران درباره آن هیچگونه اطلاعاتی ندارند. نویسنده و مورخ ایرانی الاصل مقیم آمریکا «دکتر محمد قلی مجد» با استفاده از اسناد وزارت امور خارجه آمریکا و نیز منابع ایرانی و انگلیسی در کتاب «قحطی بزرگ و نسل کشی در ایران 1917-1919» این فاجعه بزرگ قرن را آشکار نموده است.

بر اساس مستندات این کتاب در جریان قحطی سالهای 1917 تا 1919 حدود 8 تا 10 میلیون نفر ایرانی در اثر گرسنگی و بیماری جان باختند. در اثر مزبور با استناد به گزارش های دیپلماتیک و طبقه بندی شده  آمریکایی ها جمعیت  ایران در سال 1914 یعنی شروع جنگ جهانی اول 20 میلیون نفر برآورد شده است در حالیکه در سال 1919 به 11 میلیون نفر رسیده است. نویسنده با ارائه شواهد و مدارک معتبر معتقد است می بایستی جمعیت ایران در سال 1919 به حدود 21 میلیون نفر رسیده باشد و این نشان می دهد که دست کم 10 میلیون نفر در اثر قحطی و گرسنگی و بیماری  در ایران جان باختند. عوامل اصلی این قحطی بزرگ یا بهتر بگویم نسل کشی در ایران توسط دولت بریتانیا به شرح ذیل می باشد:

1. جمع آوری گسترده غلات و دیگر مایحتاج غذایی از سوی انگلیسی ها در ایران.

2. نبود منابع مالی در بین مردم برای تهیه اقلام مورد نظر.

آنچه در اسناد مشهود است این نسل کشی دهشتناک ماحصل نقشه ها، برنامه ها و عملکرد انگلیسی ها در ایران بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چراغی را که ایزد بر فروزد   هر انکس پف کند ریشش بسوزد

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يک تحليل‌گر سياسي مي‌گويد يک گروه وهابي افراطي برخوردار از حمايت کشورهايي مثل عربستان سعودي و بحرين در پس کشتار مسلمانان شيعه در پاکستان قرار دارد.

ادامه مطلب و اصل خبر در ادامه مطلب+عکس


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اسماعيل شه‌بخش، سرکرده جديد گروه تروريستي جندالله، با يکي از عوامل سازمان اطلاعات پاکستان ديدار کرده است.



اين ملاقات در شهر تفتان در جنوب غربي پاکستان و نزديکي مرز ايران انجام شد.

گروه تروريستي جندالله تا کنون بمب‌گذاري‌ها و ترورهايي خونين در ايران، از جمله چندين حمله تروريستي در استان سيستان‌ و بلوچستان انجام داده است.

مقر اين گروه تروريستي در خاک پاکستان است و از سوي رژيم عربستان سعودي حمايت مي‌شود.

دولت پاکستان تا به حال از هر گونه اظهار نظر قابل پذيرشي درباره حضور گروه تروريستي جندالله در خاک آن کشور خودداري کرده است.

عبدالمالک ريگي، سرکرده پيشين جندالله، ۲۳ فوريه ۲۰۱۰ (۳ اسفند ۱۳۸۸) از دوبي عازم قراقستان بود که نيروهاي امنيتي ايران هواپيماي حامل وي را در خاک ايران به زمين نشاندند و او را دستگير کردند. بر پايه گزارش‌ها، ريگي براي ديدار با مقامات ارشد امريکايي در يکي از پايگاه‌هاي اين کشور عازم قزاقستان بود.

سرکرده اين گروه تروريستي چند ماه بعد به دليل ارتکاب ۷۹ فقره جنايت از جمله سرقت مسلحانه، عمليات بمب‌گذاري و حملات مسلحانه عليه شهروندان و افسران پليس در ايران در خاک اين کشور اعدام شد.

عبدالمالک ريگي در اعترافات خود گفت که با مقام‌هاي دولت امريکا مبادلاتي داشت و به او وعده کمک‌هاي مالي و منابع نامحدود براي "به راه‌انداختن شورش" در خاک ايران داده شده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خواننده زن آمریکایی که پس از سفر به اراضی اشغالی اکنون در حال اجرای برنامه های خود در امارات است، در نخستین اجرا هوادارانش را "فرزندان فاحشه" خواند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "مدونا" خواننده زن آمریکایی در نخستین اجرای خود در جزیره "یاس" در سواحل "ابوظبی" تصاویری بسیار بزرگ از صلیب را به نمایش گذاشت و شرکت کنندگان اماراتی را در این کنسرت "فرزندان فاحشه" خواند.

این خواننده آمریکایی همچنین تلاش کرد در طول برنامه های خود به صورت افراطی در برابر مخاطبانش از نماد صلیب، کلمات توهین آمیز و رکیک و حتی جنسی استفاده کند.

این کنسرت با حضور بازیگرانی با لباس راهبان مسیحی به رنگ قرمز آغاز شد که همزمان پشت سرآنها صلیبی بسیار بزرگ به نمایش درآمد.

برگزاری کنسرت این خواننده آمریکایی در امارات پس از سفر وی به اراضی اشغالی درحالی صورت می گیرد که در این کشور به ظاهر اسلامی و مدعی آزادی، افراد در صورت هرگونه اعتراض به وضعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی با مجازاتهایی مانند زندانهای طولانی و بدون محاکمه، و سلب تابعیت مواجه می شوند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه وهابی العربیه دست در دست شبکه بهائی من و تو

شبکه وهابی العربیه دست در دست شبکه بهائی من و تو
به گزارش ادیان نیوز، شبکه وهابی العربیه که به دلیل حمایتش از صهیونیست‌ها به العبریه مشهور است با انتشار مطلبی در حمایت از شبکه بهایی من و تو در صدد تبلیغ این شبکه رو به تعطیلی در آمد.بنا بر این گزارش، العربیه با معرفی برخی برنامه های این شبکه ضد اخلاق مدعی شده که به دلیل اینکه این شبکه را گوگوش(خواننده هرزه و بدکاره دوران طاغوت که هم اکنون بالای 70 سال سن دارد) به خانه ایرانیان آورده حکومت با این شبکه مخالف است.! البته ظاهرا هنوز برای اعراب صهیونیست شبکه العربیه جذابیت دارد که اینچنین از این شبکه بهایی حمایت می کنند!

حمایت های وهابیت از شبکه تلویزیونی بهائیت در حالی صورت می گیرد که "من وتو" در دوران اضمحلال به سر می برد و در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. این شبکه که با لابی بهائیت در انگلستان و سرمایه گذاری آنان و دستگاه اطلاعاتی این کشور راه اندازی گردید این روزها به دلیل اختلافات داخلی ، عدم تاثیرگذاری بر خانواده های ایرانی آن طور که شبکه اطلاعاتی غرب می خواست و آنچه که مدیران بهایی این شبکه از آن بعنوان نفوذ عوامل جمهوری اسلامی به داخل شبکه یاد کرده اند ! رو به تعطیلی گذاشته است.این شبکه ارتباط تنگاتنگی با فرقه ضاله بهائیت دارد و پخش برنامه هایی با محوریت نرم تبلیغ بهائیت و اثر گذاری بر خانواده های ایرانی را همواره در دستور کار خود دارد.

اگر چه مدیران شبکه تلویزیونی من و تو مدعی بی طرفی رسانه شان در مقابل مذهب، سیاست و ...هستند(با توجه به کثرت حضور اعضای فرقه ضاله بهائیت در این تلویزیون این ادعایی کذب است)، اما این شواهد و قرائن به خوبی نشان میدهد که چهارچوب فکری آنها دقیقا همان چهارچوب فکری رسانه های معلوم الحالی مانند بی بی سی و صدای امریکاست که با بودجه های دولت های خود همواره بر ضد منافع ایران سخن پرانی کرده اند. آنها هرگز دلسوز ایران وایرانی نبوده و نیستند./
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

همزمان با موج بیداری اسلامی و خلق حماسه 12 اسفند در ایران که موجب درماندگی شدید سیاستمدارن کشورهای غربی شد ، سرویس های جاسوسی_اطلاعاتی غرب با همکاری عناصر بهایی پروژه جدیدی برای ایجاد جبهه وهن علیه جمهوری اسلامی کلید زدند. در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور طبق یک برنامه مدون در فضای مجازی ، جمهوری اسلامی را برای آزادی زندانیان بهایی که در فتنه 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت به سر می برند تحت فشار قرار دهد.

بقیه در ادامه مطالب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بقیه عکسها در ادامه مطلب......


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حقیقت زندگی دیکتاتورانی که نوکری آمریکا واسرائیل را یدک می کشند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به مناسبت شصتمين سالگرد تاجگذاري ملكه سياوش اردلان كارمند شبكه بي بي سي فارسي ضمن شركت در مراسم سالگرد سلطنت ملكه جملاتي را در صفحه فيس بوك خود نوشت كه واكنش اعضاي شبكه هاي اجتماعي را برانگيخت. به گزارش  مشرق به نقل از به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سیاوش اردلان از مجریان نوبت شما در شبكه سلطنتي بی بی سی فارسي که در مراسم شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس حضور پیدا کرده و با سگی مزین به پرچم انگلیس عکس یادگاری گرفته ، می نویسد : " شصتمین سالگرد ملکه از طرف همه رعیت های زیر پرچم مبارک باد!

اظهارات سخیفانه وی و تصاویری که با پرچم انگلیس انداخته چنان نوکرمابانه است که صدای کاربران شبکه های اجتماعی بازدید کننده از صفحه اش را هم در آورده و كاربران با درشت گویی و ناسزا از عکسهای وی استقبال کرده اند!
 

 

نوکران انگلیس خبیث وروباه پیر ششمین سال نه سالهای جیره خواری و نوکری تان مبارک
 
 

 

 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                           جهان پهلوان تختی در زمانه ای که خیلی ها برای چاپلوسی و دست بوسی شاه، سر از پا نمی شناختند، مقابل محمدرضا شاه سر خم نکرد و اعلیحضرت ناگزیر شد دستانش را بالا بگیرد و مدال بر گردن پهلوان ایران بیندازد.

ایاک نعبد و ایاک نستعین


درود بر آنان که آزاده اند و به طمع قدرت و ثروت و پست و مقام سنگ بنده خدا را به سینه نمیزنند و از خدا غافل نیستند.
درود بر آنان که برای رضای خدا به خلق خدا خدمت میکنند و برای خوش خدمتی به ارکان قدرت شرف و ایمان خود را نمی فروشند و شریک ستم به خلق خدا نمیشوند

نویسنده: ׀ تاریخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های خارجی(3)
رادیو فردا: آیت الله خامنه ای: حمله اسرائیل مثل صاعقه بر سر خودش فرود می آید
رادیو فردا: آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه با بیان اینکه تحریم ها بر مردم ایران تاثیری ندارد، به اسرائیل هشدار داد که حمله آن به ایران مثل صاعقه بر سر خودش فرود می آید.

                                                   بقیه در ادامه مطلب......


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به ما ایرانیان آموخته اند به جای خوراک بگوئیم غذا که اعراب به ادرار شتر میگویند

برای شمارش خودمان به جای تن بگوئیم نفر که باز برای شمارش شتر بکار می برند

به جای واق واق سگ بگوئیم پارس که نام اصلی و قدیمی سرزمینمان است

و با ضرب المثل شاهنامه آخرش خوشست چرا که در آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست می خورند.

آیا وقتش نرسیده از فر هنگ اصیل خودمان دفاع کنیم

کلماتی مثل ساتن که همان شیطان است

جین وشلوار جین که نام انگلیسی جن می باشد

کورش از کارهای نیک تو نمیتوان چشم پوشید اما عده ای سعی دارند تو را نقطه مقابل اسلام قرار دهند.
همان دینی که گر به تو عرضه میشد چه بسا که می پذیرفتی.
همان دینی که چهارچوبش گفتار،کردار و پندار نیک است
نمی دانم چرا مارا مجبور به الگو گیری از تو میکنند تا علی؟
تو بر تخت شاهی خاکها فتح کردی اما علی بر منبر چوبی دلها فتح میکرد
تو شاه بودی و بخشیدی
ولی مولایم علی در نهایت قناعت، بخشیدند و بخشودند
آری کوروش .خواب دیگر بس است
برخیز و خود را از چنگ افرادی که با نام تو بر علیه خدای تو مبارزه میکنند رها کن

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اعتراض حسنی مبارک به حکم دادگاه؛                                                                                              حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر پس از پایان جلسه دادگاه و اعلام حکم حبس ابد برای وی حاضر به ترک آمبولانس و ورود به زندان بیمارستای طره نشد و با چشمانی اشکبار فریاد زد: «حسبی الله و نعم الوکیل من یک عمر به این کشور خدمت کرده ام.»                                                                                               به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت شبکه العربیه (Alarabiya) شنبه 13 خرداد (June.02) در خبری نوشت: "حسنی مبارک" رئیس جمهور سابق مصر پس از پایان جلسه دادگاه و اعلام حکم حبس ابد برای وی حاضر به ترک آمبولانس و ورود به زندان بیمارستای طره نشد و با چشمانی اشکبار فریاد زد: «حسبی الله و نعم الوکیل من یک عمر به این کشور خدمت کرده ام.»
العربیه در ادامه نوشت: «همراهان مبارک تلاش کردند که وی را برای خروج از آمبولانس قانع کنند و به او گفتند که این حکم نهائی می باشد و پس از 15 دقیقه گفت و گو با مبارک توانستند وی را از آمبولانس خارج کرده و مستقیماً به اتاق اختصاصی اش در مرکز بیمارستان هدایت کنند.»
به نظر می رسد حسنی مبارک بسیار امیدوار بوده که مورد عفو قرار گیرد در حالی که حکم صادره از سوی دادگاه، موجب خشم مردم انقلابی مصر شده است
همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که مردم مصر با حضور مجدد در میدان التحریر، خواستار صدور حکم اعدام برای حسنی مبارک و اطرافیانش شدند.
                    

نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک سرباز آمریکایی با پوشیدن لباس بابانوئل برای کودکان افغان گلوله هدیه برده است!

به گزارش خبرگزاریهای اینترنتی عکس زیر که در برخی پایگاه‌های اینترنتی منتشر شده است، یک سرباز آمریکایی را نشان می‌دهد که از روی لباس سنتی بابانوئل، لباس نظامی پوشیده و سلاح به دست به دنبال اهدافی برای نشانه‌روی می‌گردد.

 



بابانوئل در افسانه‌های مسیحی به شخصی گفته می‌شود که شب کریسمس به کودکان هدیه می‌دهد، ظاهرا آنچه این سرباز آمریکایی در دست گرفته نیز هدیه بابانوئل آمریکایی‌ها برای کودکان افغان است!

روزی دیگر عکسی منتشر می شود که نشان می دهد کودکان صهیونیست  برای کودکان لبنانی هدیه گلوله های تانک می فرستند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

                                                            

کروکودیل:این ماده جدید در روسیه ساخته می شود و اکنون در اروپا نیز گزارش هایی مبنی بر فروش و استفاده از این ماده مخدر وجود دارد. این ماده بسیار خطرناک در درون بدن افراد معتاد به صورت عمقی نفوذ کرده و باعث به وجود آمدن زخم هایی شبیه به قانقاریا در بدن فرد می شود که پیش از این نیز کراک همین بلا را بر سر معتادان کشورمان آورده بود.
بنا بر گزارشات پلیس روسیه، تمامی افرادی که از این ماده مخدر استفاده می کنند در ظرف یک سال جان خود را از دست می دهد چراکه ترکیب این ماده مخدر بر اساس مواد ضد درد، تینر، اسید و فسفر و در بعضی از موارد بنزین نیز به این ماده مخدر اضافه می شود.
این ماده نهایی دسومرفین شناخته شده است و از مشتقات مرفین بوده و بسیار اعتیاد آور است. بر اساس آمارها، فقط در سال ۲۰۱۰ در کشور روسیه بیش از ۱ میلیون نفر اقدام به تزریق ماده مخدر کروکودیل کرده اند.
با توجه به اینکه طریقه مصرف و شکل این ماده و عوارض آن بسیار مشابه ماده کراک است ، به نظر می رسد باید منتظر بود و دید برخی سوداگران مرگ با استفاده از ارتباطات خود اقدام به ورود این ماده خطرناک به داخل کشور کنند که از این نظر، نقش دستگاههای همیشه فعال مبارزه با موادمخدر بسیار مهم است.                                                                                                                     اطلاعات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب.....تصاویر بسیار وحشتناک است دل دیدن نداری باز نکن18+


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها شرکت مدافع رژیم غاصب صهیونیست یعنی  همان پپسی می خواهداگر بتواند  طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند. بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ 5 ژوئن 2012 (16 خرداد 91) در منطقه خاورمیانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد.زمان دقیق این پدیده غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم خرداد 91 به وقت ایران در ساعت 23:30 دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود بطوریکه مدت تابش احتمالا تنها حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید.                                                                                                              در صورت موفقیت کامل پروژه، این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی توسط غاصبان و برده داران نوین در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر غول های سرمایه داری عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد شد.در این مورد ذکر دو نکته ضروری است، نخست زودباوری مردم ایران و علاقه به شنبدن اخبار باورنکردنی، مسئله ایست که از دیرباز در ایرانیان دیده می شده و پس از ظهور تکنولوژی، جدی تر شده است.

زودباوری و بزرگ جلوه دادن یک دروغ، تا جایی پیش رفته که سایت ایسنا که منبع اصلی خبرش (نه رویترز و نه آسوشیتدپرس) بلکه مدیرگروه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کرمانشاه، است!!

این شخصیت در این گفت و گو، چنان به ادعایی چنین وسعت داده و به حدی غلوهای عجیب و غرب و بافته های پیچیده به زبان آورده که باورش بسیار مشکل است، او گفته است: یقینا ماه متعلق به همه مردم روی زمین است، اما آیا یک شرکت با نهایت خودخواهی چنین حقی دارد که لوگوی خود را بر روی ماه قرار دهد؟

او در پایان، اوج اظهارنظرش را با اعتراض به پپسی به پایان می برد: یک شرکت با نهایت خودخواهی چنین حقی دارد که لوگوی خود را بر روی ماه قرار دهد؟!

از سوی دیگر، تئوریسین های چنین دروغ نادرستی، تبلیغی چنین شگفت انگیز را برای "پپسی کولا" کرده اند و جا دارد حداقل دستخوشی اندک از پپسی بگیرند!

در این مورد، خوب است مسئولین امر با پیگیری مشخص کند که چه کسانی، پشت پرده این "سرکاری عظیم" بودند و چنین دروغ شرم آوری را رواج دادند؟

این نشان می دهد ادعاهای اسرائیل و مدافعانش طبل تو خالی است که سید حسن نصرالله می گوید ان

اسرائیل اوهن من بیت العنکبوت


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

دانشجویی به استادش گفت:
 استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم او را عبادت نمی کنم.

  استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟

 دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

 استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.
رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.

 

رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود.
تحقیقات پروفسور بوکای همچنان ادامه داشت تا اینکه در ساعات پایانی شب نتایج نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر حسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است

                                       اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب......


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیت اللّه جوادی آملی در سخنرانی روز نیمه شعبان همان سال درباره ازدواج او چنین گفت: بعضی می گویند نمی شود زندگی علی (ع) را پیاده کرد ولی من امروز به عینه دیدم که بخشی از زندگی علی (ع) پیاده شده است.

به گزارش افکار به نقل از رزمندگان شمال، طیبه خزایی همسر سردار شهید حشمت الله طاهری فرمانده گردان مالک اشتر لشکر 25 کربلا روایت می کند:

زمانی که مادر حشمت برای خواستگاری به منزل ما آمد من در تهران و خانواده حشمت در شهرستان ساکن بودند. به علت دوری مسافت و غربت تصمیم گرفتم جواب منفی بدهم. اما همان شب خوابی دیدم که مرا منصرف کرد؛ در خواب جمعیت عظیمی را دیدم که با پرچم های سبز و قرمز به دست در حالی که فریاد یا محمد و یا حسین می دادند در حرکت بودند. سوال کردم اینان کیستند؟ جواب دادند این ها کاروان محمد (ص) هستند. خیلی خوشحال شدم چرا که با شروع جنگ همیشه غبطه می خوردم چرا نمی توانم به جبهه بروم. اما ناگهان یکی از بین جمعیت فریاد زد تو که سرباز ما را قبول نداری از ما نیستی. روز بعد قبل از دادن جواب به خانواده حشمت برای یکی از دوستانم خوابم را تعریف کردم و او پیشنهاد استخاره داد. متوسل به قرآن شدم و این آیه آمد: ازدواج و تقوا را پیشه کنید تا رستگارشوید. جواب مثبت دادم و با مهریه ای شامل یک جلد کلام اللّه مجید و یک جلد نهج البلاغه توسط حضرت آیت الله جوادی آملی به عقد ایشان در آمدم . روز عقد بعد از صرف ناهار، حشمت میهمانان را که از آمل آمده بودند، به ملاقات امام خمینی (ره) برد. آیت اللّه جوادی آملی در سخنرانی روز نیمه شعبان همان سال درباره ازدواج او چنین گفت: بعضی می گویند نمی شود زندگی علی (ع) را پیاده کرد ولی من امروز به عینه دیدم که بخشی از زندگی علی (ع) پیاده شده است.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ما بدون فرمان دهندگان زندگی می کنیم

ما بدون قوانین و مقررات زندگی می کنیم 

ما فقط از درون خود پیروی می کنیم

 

به بهترین حدس و سخن جایزه تعلق خواهد گرفت جواب را در قسمت نظرات وارد نمائید.همراه با اسم و مشخصات کامل و آدرس جهت ارسال جایزه

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سعید قاسمی :یار آوینی و سردار دلسوخته جنگ خاطره ای از جنوب لبنان و دیدار با خانواده شهیدی نقل میکند.

او می گویدپدر شهیدی می  گفت در جریان اشغال لبنان توسط صهیونیستها عکس امام روی دیوار خانه ام نصب

بودترسیدم و عکس امام خمینی را از روی دیوار

برداشتم و زیر تخت گذاشتم سربازان اسرائیلی که آمدند جای خالی رو دیدند و من که دیدم می گردند و پیدا می کنند

 وقتی تهدید کردند که چه بوده عکس امام را در آوردم و گفتم این بوده که دیدم افسر صهیونیست سربازانش رو صدا زد

همه که آمدند. افسر جلوی چشم سربازانش احترام بسیار محکمی به عکس گذاشت و گفت :این همان کسی است

که قرار است سربازانش ما را به دریا بریزند.

انشاالله

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری مشهور آمریکایی برنامه تلویزیونی «پخش زنده با بیل مار»، چادر را پوششی منسوخ و نماد شهوت‌رانی نامید.

به گزارش نیروی امنیتی ، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا به مجری‌گری بیل مار، مجری معروف برنامه «پخش زنده با بیل مار»، چادر نماد زنان مسلمان مورد استهزا و توهین‌های بی‌شمار قرار گفت.

بیل مار در برنامه خود انواع مختلف توهین‌ها را به اسلام، مسلمانان و نیز شیعیان روا می‌دارد. وی در گفته‌های خود چادر را پوششی منسوخ و متعلق به قرن 12 میلادی و نماد شهوت‌رانی دانسته و زنان چادری را اشخاصی می‌نامند که خود را برای عرضه به جنس مخالف آماده می‌کنند و ظاهری پوشیده و باطنی فاسد و شیطانی دارند.

این نخستین‌باری نیست که غربیان در پوشش اصطلاحاتی چون «آزادی بیان»‌ سعی می‌کنند به مقدسات مسلمانان، از پیامبر اسلام (ص) گرفته تا نوع پوشش و رسومات آنها،‌ توهین کرده و آنها را مورد تمسخر قرار دهند.

بقیه مطلب درادامه+عکس


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 160 161 162 163 164 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com