وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بن بست تحریم
اتحادیه اروپا که فقط 18 درصد نفت ایران را می خرد، از چندماه پیش واردات از ایران را کاهش داده و در مقابل 19 کشور عمده خریدار نفت ایران از تحریم ها معاف شده اند،پس دلیل مانور گسترده بر روی آغاز تحریم نفتی ایران را باید در جای دیگری جستجو کرد.
 
 

به گزارش روز جمعه سرویس اقتصادی جام نیوز با نزدیک شدن به اول جولای یعنی زمان اعلام شده برای اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران، موج رسانه‌ای ایجاد شده توسط غربی‌ها به سوی آغاز تاثیر تحریم نفت ایران بر اقتصاد ملی متمایل شده است و رسانه‌های وابسته به غرب در این باره هیاهوی فراوانی به راه انداخته‌اند. در این رسانه‌ها بر فرار سیدن اول جولای به عنوان یک مبداء جدید برای متاثر شدن اقتصاد ایران از تحریم‌ها بسیار سخن گفته می‌شود.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

'علی الربیعی' پس از اعلام خبر مرگ نایف بن عبد العزیز، ولی‌عهد عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت که مرگ ولی‌عهد برای ما جانسوزتر از رحلت پیامبر (صلی الله و علیه و اله و سلم ) است.
 
 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز،علی الربیعی،‌ استاد دانشگاه سعودی به مواضع و دیدگاه‌های افراطیش و حمله مستمر به شیعیان اثنی عشری و به ویژه شیعیان عربستان معروف است و شیعیان را فرقه‌ای ضاله و کافر می‌داند.


وی در صفحه توئیتر خود نوشت: پیامبر (ص) هنگامی‌که از دنیا رفتند، ملتش می‌دانستند که پس از وی چه اتفاقی رخ می‌دهد اما ما نمی‌دانیم پس از نایف چه برسرمان خواهد آمد .دفتر پادشاهی عربستان سعودی بعد از ظهر روز گذشته خبر مرگ نایف بن عبد العزیز،‌ ولی عهد سعودی را اعلام کرد.


مرگ ولی‌عهد سعودی در حالی اعلام شد که او تنها 8 ماه در این منصب قرار داشت و یکم آبان‌ماه گذشته پس از اعلام مرگ "سلطان بن عبد العزیز" ولی‌عهد سابق بر اثر سرطان وی جانشین سلطان شد تا همچون وی به سرنوشت بردارش دچار شده و پادشاه نشده از دنیا برود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام علی (ع):ایمان چهارپایه دارد: توکّل بر خدا، واگذاردن کار به خدا، تسلیم به امر خدا و رضا به قضاى الهى.

سونامی چینی در ایران

خدایا اگر...

خدایا اگر احساس می کنی که عبادتهای ما رنگ و بوی چین را گرفته است  فکر نکنی که چینی ها عبادت می کنند سجاده ،تسبیح ،مهر،ذکر شمار  ما ساخت چین شده است

منبع :وبلاگ فراتر ازواقعیت

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابوالفضل گلپایگانی (پایگاه جامع شناخت بهائیت)

ابوالفضل گلپایگانی میگوید:
اهل بهاء بر این باورند که همه صحف الاهیه و کتب سماویه که در عالم وجود دارد بر این بشارت متفق است که در آخر الزمان به سبب طلوع دو نیر اعظم در سماء امر الله، عالم رتبه بلوغ یابد و دوره اوهام و خرافات طی شود و ظلمت اختلافات دینی از عالم زایل گردد و جهان بر کلمه واحده استقرار یابد، کینه های دیرینه در صدور (دلها) محو شود، عداوت و بیگانگی امتها به محبت و برادری تبدیل گردد، جنگ برافتد بلکه آلات دشمنی به ابزار کسب تبدیل گردد و غبار ظلم و فتام ستم در جمیع اقطار عالم فرو نشیند. (بهائی چه می گوید، ج ۱، ص ۸.)
بهائیان حق طلب، آگاهند که وضع جهان امروز، دروغ بودن گفتار مدعیان دیروز را نشان میدهد. به اعتقاد اهل بهاء، پس از ظهور باب و بهاء، می بایست عالم پر از عدل و داد می شد، همچنان که پر از ظلم و جور بود و حال اینکه چنین که نشد هیچ، بلکه ظلم و ستم گسترش یافته است؛ جنگ و کشتار به گونه ای شده که دیگر شخص را نمی کشند، نسل را می کشند و این گسترش ادامه دارد تا منجی واقعی عالم بشریت یعنی مهدی صاحب زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تشریف بیاورند و عالم ستم گرفته را از عدل و داد پر کنند.
البته نکته ظریفی در پایان کلام جناب گلپایگانی هست و آن اینکه «آلات دشمنی به ابزار کسب تبدیل شود» و در حال حاضر چنین شده است؛ چون امریکا و اسرائیل و دیگر جنگ طلبان پیوسته به طراحی و خرید و فروش انواع سلاح جاسوسی، کشتار شخصی و جمعی مشغولند و اینگونه درآمدی بس فراوان دارند و هر از چند گاهی برای آن که سلاحهایشان کارکردی داشته باشد، جنگی به راه انداخته و ساخته های خود را یا امتحان می کنند یا مصرف…

منبع پایگاه جامع شناخت بهائیت

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عالمان شهیداهل تسنن

یادش در قلب ما شیعیان است

شهید مولوی جنگی زهی همواره خود را یک بسیجی برای نظام معرفی می‌کرد

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کشتن 17000 ایرانی توسط رجوی و دارودسته اش از مردم عادی و انقلابی و نیروهای انقلاب


از یک خیاط نمی گذشتند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیویورکر افشا کرد:

آموزش اعضای گروهک منافقین توسط آمریکا
 
مجله آمریکایی نیویورکر در گزارشی از آموزش و تسلیح اعضای گروهک منافقین توسط ارتش آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری جورج بوش خبرداد.

به گزارش تقریب(تنا)، مجله آمریکایی نیویورکر در این گزارش آورده است: اعضای گروهک منافقین در زمان ریاست‌جمهوری "جورج بوش"  آموزش‌های ویژه‌ای را از سوی فرماندهان ستاد مشترک وزارت دفاع آمریکا دریافت می‌کردند.

در این گزارش آمده است: این آموزش‌ها به صورت مخفیانه در پایگاه وزارت انرژی آمریکا در نوادا صورت می‌گرفته است.

نیویورکر در ادامه آورده است: اعضای منافقین در این آموزش‌ها چگونگی شنود تلفنی و ردیابی مکاتبات را آموزش دیده و این موارد را ترجمه و در اختیار مسئولان سازمان جاسوسی آمریکا قرار می‌دادند.

منابع دیگر خبری هم اعلام کردند که سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) نیز در آموزش و تسلیح اعضای گروهک منافقین به منظور هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران با آمریکا مشارکت داشته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبكه بهايي بي بي سي فارسي كه حمايت‌هاي آشكار و پنهانش از عمل شنيع همجنس گرايي بر كسي پوشيده نيست،يكبار ديگر با پوشش اخباري از اين افراد حيوان صفت گزارش تصويري از آنها روي سايت قرار داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ در جديدترين نوع حمايت شبكه سلطنتي انگليس از همجنس گرايان(كه در اخلاق و رفتار از حيوان‌ها هم پست تر هستند) اين بنگاه شايعه پراكن و حالا ضد اخلاقي گزارش تصويري از اجتماع ده هزار نفري همجنس گرايان در ايالت سانفرانسيسكو آمريكا را منتشر كرد.
در گزارش تصويري شبكه بهايي ساخته بي بي سي فارسي همجنس گرايان در سانفرانسيسكو آمريكا رژه مي‌روند كه حكايت از اوج انحطاط جوامع غربي و همچنين اوج حمايت اين شبكه از حيوان صفت‌هاي همجنس گرا دارد.
البته خوي حيواني بر اين افراد چنان مستولي شده كه همجنس گرايان حاضر در اين رژه خود را به شكل حيوانات از جمله خوك و سگ و گاو درآورده‌‌‌‌اند.
گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به دليل معذورات اخلاقي، بسياري از عكس‌هاي كار شده در سايت بي بي سي فارسي را حذف و از الصاق آن‌ها در اين خبر خودداري كرد.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برخی سایت های عربی لحظاتی پیش از مرگ ملک عبدالله پادشاه 88 ساله عربستان خبر دادند.  

بهر حال حاکم جانی و سر سپرده و فاشیست عربستان بعد از سالها جنایت و کشتار و خیانت به اسلام به به درک واصل شد که به ملت های مسلمان تبریک می گویم  خبر های غیر رسمی حاکیست پادشاه عربستان امروز در محل استراحتگاه خود در مغرب سقط شد  

 سایت های عربی الراصد ، تاپ نیوزو الوحدوی نت  با انتشار خبر مرگ پادشاه عربستان تاکید کردند که دربار سعودی معمولا در چنین مواقعی تا اتخاذ تدابیر لازم واعلام آماده باش کامل در دستگاه های امنیتی ونظامی سکوت اختیارمی کند. 

نیروهای مسلح عربستان روز گذشته بحالت آماده باش کامل در آمدند اما رژیم آل سعود این آماده باش را در چارچوب  بحران های منطقه واحتمال بسته شدن تنگه هرمزدانست. 

هنوز هیچ منبع رسمی خبر مرگ پادشاه عربستان را تایید نکرده است

 

لازم به توضیح است آماده باش نیرو های نظامی عربستان هم بی ارتباط با این مسئله نبوده است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفت کلمه طلایی برای بر اندازی جمهوری اسلامی

«شانس یکی دو سه دفعه در خانه آدم را می‌زند با توجه به اینکه شانس بعدی شما پنجشنبه 6 مهر 1391 است، شما باید این هفت کلمه طلایی را حفظ کنید.»دانلود فیلم در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

الگوهای پسران و دختران ما اینها هستند جای شهدا خالی و چشم همه ما هر روز روشن به این بی حیاییها

چند روزی است که اکثر بازیگران سینما و تلویزیون از جمله پرستو صالحی،ماهایا پطروسیان، رویا تیموریان، فرج الله سلحشور، ابوالقاسم طالبی، امیر جعفری، مجید مظفری و بسیاری دیگر از بازیگران و دست اندرکاران سینمای کشور در مورد فساد در سینمای ایران صحبت های جنجالی را بر روی سایت ها قرار دادند. در این تصویر که با عرض پوزش فراوان برای شما قرار داده ایم نمونه ی بارز از این فساد را مشاهده خواهید کرد. در آخر این خبر نیز به صحبت های برخی از بازیگران و دست اندرکاران سینمایی ایران در مورد این قضیه می پردازیم.

این عکس شخصی توسط عکاس آن لو رفته و پخش شده است که حامد کمیلی هر چند از عکاس شکایت و او را محکوم کرده است ولی در نهایت باعث این شده که مجبور شود برای رهایی از عواقب ناشی از این عکس اعلام کند که قرار است با تیبا آخوند تبار ازدواج کند و در طمان این عکس این دو به هم محرم بوده اند.

منبع : واحد فرهنگ و رسانه جوان امروز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق ، مازيار ناظمي روزنامه نگار ورزشي در پي بحث اخير منشوري ها در آخرين پست وبلاگ خود نوشته است : « لو رفتن اسامي ۱۰۱ نفر از منشورهاي فوتبال اين روزها بين اهالي فوتبال و ...


به گزارش مشرق، مازيار ناظمي روزنامه نگار ورزشي در پي بحث اخير منشوري ها در آخرين پست وبلاگ خود نوشته است: « لو رفتن اسامي ۱۰۱ نفر از منشورهاي فوتبال اين روزها بين اهالي فوتبال و رسانه ولوله به پا كرده است ؟ موافقان و مخالفان انتشار اسامي از راهروي فدراسيون تا صفحات فيس بوك مقابل هم صف آرايي كرده اند. زنگ به يكي از دوستان مطلع كه بيا اين اسامي را بده نگاه كنيم يه وقت اسم من نباشه ! حسابي ترسيده بود و مي گفت ول كن بابا... ولي شنيدم دسته دسته افراد حاضر در ليست راهي فدراسيون و دفتر آقاي عليپور دبير ستاد منشور اخلاقي هستند تا با اعلام برائت و خلاصه هر جوري هست نام مبارك را از فهرست خبائث فوتبال ايران خارج كنند. اميدوارم كه قضيه اين فهرست به خير و خوشي مثل بقيه مسائل فوتبال ما حل شود !»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رباط كريم - خبرگزاري مهر: مرد شيطان صفت كه در پوشش مامور آب و برق زنان را مورد آزار و اذيت قرار مي داد و قاچاقچي حرفه اي مواد مخدر سحرگاه امروز چهارشنبه در رباط كريم اعدام شد.

صدای حقوق بشری ضدانقلاب و ضد دین در قالب شبکه های خبری و ماهواره ای دربیاید اما آیا واقعا نباید اعدام می شدند

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اجبار کودکان برای ازدواج در سنین خردسالی در حالی که کودک در حال کسب تجربه های ارتباط با محیط پیرامون و کسب مهارت های زندگی هستند و هنوز قادر به تجزیه و تحلیل قواعد پیچیده زندگی زناشویی و چگونگی برخورد مناسب با زوج خود در شرایط مختلف زندگی نیستند، تبعیض و ظلم بزرگی به دخترانی است که تجربه زندگی مشترک شان برای همیشه در هاله ای از ترس و تبعیض خواهد بود.
از بین مسائل مختلفی نظیر سوء تغذیه، کمبود شیر مادر، بی سرپرستی، بی هویتی فرزندان خارج از ازدواج رسمی، فقدان خدمات بهداشتی و درمانی لازم، فقر آموزشی، بیسوادی، بهره کشی جسمی و جنسی و دهها مورد دیگر، ازدواج کودک در برخی از کشورها مانند افغانستان و برخی از کشورهای خاورمیانه و قاره آفریقا یکی از مهمترین مسائلی است که گریبان دهها هزار دختر و پسر واقع در سن کودکی را به مخاطره انداخته است.


ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
یک بار دیگر بیت العدل اعظم که مقر جامعه بهایی در اسراییل میباشد برای ساماندهی اوضاع خود و مراکز سیاحتی بهاییان موسوم به مشرق الاذکار ، از عموم بهاییان در سراسر گیتی درخواست کرد حواله کمک های نقدی خود را به این مرکز ارسال کنند
در این پیام که 27 ژوئن 2012 ، چهارشنبه 7 تیر 1391 بصورت الکترونیکی برای تمامی محافل ملی ارسال شده است از نمایندگان سازمان بهایی خواسته شده تا اغنام الله را به دادن اعانه و نذورات و تبرعات برای ساخت مشرق الاذکار تحریک نمایند .
نکته قابل توجه در این پیام معافیت اغنام الله ایرانی جامعه بهایی از پرداخت تبرعات است . در این پیام مبلغ 5 میلیون دلار از تبرعات سرازیر شده در کاسه گدایی بیت العدل به نیابت از بهاییان ایران به مشرق الاذکار پیشکش شده است که به نظر میرسد جهت حفظ آبرو پولهای دریافتی از سایر کشورها را به نام بهاییان ایران خرج میکنند که طبق ضرب المثل معروف ، روغن ریخته را نذر مشرق الاذکار کرده اند .

منبع : وبلاگ
بهاء بی بها
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گفته یک منبع آگاه نظامی، ارتش سوریه فانتوم ترک را با توپ ضدهوایی 23م ساخت ایران هدف قرار داده و سرنگون کرده است.
ادامه مطلب را کلیک کنید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دختر پادشاه عربستان که پدرش رئیس یکی از دیکتاتوری‌ترین حکومت‌های حال حاضر در سطح جهان است که در آن زنان حق رای، انتخاب همسر و رانندگی ندارند، در حالی که تقریبا از رعایت حجاب صرفنظر کرده و تنها یک روسری به شکلی نامناسب بر سر کرده بود، ضمن انتقاد از نقاب و روبنده گفت: ازدواج دختران زیر 16 سال احمقانه و باعث عقب‌ماندگی آنهاست.

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


مصاحبه تلویزیونی استثنائی با مردی که مسئول قطع کردن سر محکومین در عربستان سعودی است.

در این مصاحبه وی شمشیر های مختلفی را که برای گردن زدن استفاده می کند به خبرنگاران نشان می دهد و از شغل خود می گوید.

گوینده تلویزیون: شمشیر های ابو بدر سر بیش از صد نفر را بریده اند. وی این شغل را از پدرش به ارث برده است و پسر بزرگترش «بدر»، در حال آموزش برای ادامه شغل اوست.

عبدالله به خاطر می آورد که چگونه، وقتی هنوز پسر کوچکی بود، با پدرش به گردن زدن یک محکوم در مکه رفت و منظره آن روز نقطه عطفی در زندگی وی گردید.

 ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام علی (ع) : چه بد توشه ای است برای معاد، دشمنی با بندگان

خدایا شکرت که ما را با اعراب همسایه کردی


 

میخوام این پست سایت رو با یک تشکر از خدا آغاز کنم :

خدایا شکرت که ما را با اعراب همسایه کردی

اعرابی که جز قدرت تو قدرت هیچ کشوری را نمی بینند و تنها در برابر تو سر تعظیم فرو آورده اند

اعرابی که ثروت هنگفتی که بهشون دادی را تنها در راه ترویج اسلام ناب محمدی به کار گرفته اند . خدایا یک وقت فکر نکنی این ثروت را در راه پیشبرد اهداف اسراییل اسلام ستیز و یا دشمنان اسلام  به کار می گیرند

همه این ثروث ها در خدمت اسلام و مسلمین هست

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام علی (ع): هنگامی که عقل کامل گشت ،سخن کم می شود.
نامه دانشجوی ایرانی عاشق انگلستان به ملکه
 


سرکار خانم ملکه بریتانیا، Hello
اگر جسارت نباشد می خواستم بپرسم:
How are you todayمن یک دانشجوی جوان و نخبح ای هستم که بخاطر صواد زیاد و رطبه بالا که توی امتحان تست زنی کلاس کنکورمان اخذ کرده ام، مطمئن می باشم که بزودی با دعوت دانشگاه آکسفورد یا یکی از کالج های شهر کمبریج، در کشور قشنگ و مالامال از مهربانی شما سکونت خواهم گزید. به همین دلیل و از آنجا که به عشق مملکتان گرفتار شده ام، می خواهم تا حرف دلم را گفته و مکنونات قلبی خویش را در کمال صحت و سلامت عقل براتون بازگوکنم تا بدانید که من عاشق انگلستان و نظام حکومتی اون هستم

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی (ع): کسیکه در مقابل شیفتگان دنیا اظهار ذلّت کند و برای دلباختگان مال و مقام تن به خواری بدهد با این عمل ، جامه ی تقوی و پاکی را از بر خود بدر آورده است.

فقیر ترین رئیس جمهور دنیا

عکسی که بالا مشاهده می کنید تصویر«خوزه ماجیکا»رئیس جمهور اروگوئه است که به دلیل داشتن فقط یک خودروی قدیمی، فقیر‌ترین رئیس جمهور دنیا معرفی شده است .

به نظر من خوزه ماجیکا در دوران ریاست جمهوریش می تونست از بودجه کشورش اینقدر پول برای خودش و خانوادش پس انداز کنه که تا آخر عمرش بیمه بشه و نیازی به کار کردن تو یک مزرعه نداشته باشه . می تونست آسایش و رفاه آخر عمرشو تامین کنه می تونست .....خیلی کارها بکنه اما چرا اون امروز اینقدر ساده زیسته ؟چرا اختلاس نکرده؟ چرا دزدی نکرده ؟ چرا به مردمش خیانت نکرده؟چرا با بالا و پایین بردن قیمت سکه و ارز جیب خودشو پراز پول نکرده؟چرا ...چرا ...واقعا چرا اون این کارا رو نکرده؟

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مام علی (ع):ا ی مردم!شما را از دنیا و فریفتگی به آن هشدار می دهم؛ که دنیا به زودی از دستتان رود٬ آن سان که از دست پیشینیان شما برفت. پس در دنیا تلاش خویش را در راه توشه گرفتن از عمر کوتاه آن٬ برای عمر دراز آخرت قرار دهید٬ که دنیا سرای عمل است وآخرت سرای بقا و سزا.

تعجب نکنید اگر ...

تاکنون به شرایط سینمای ایران توجه کرده اید ؟

شاید شما هم مانند من از وجود  برخی مسائل در سینمای ایران تعحب کرده اید اما اینجا من به شما خواهم گفت که تعجب نکنید ...

تعجب نکنید اگر می بینید در سینمای ما اثری از هنر خلاقیت و جلوه های ویژه نیست و تمام هنر سینمای ما  به نمایش گذاشتن عروسکهایی هست که با هزار قلم آرایش می شوند و به معرض نمایش گذاشته می شوند و تنها هنرشان چهره زیبایشان هست

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام علی (ع):با دشمنِ دوستت دوست مشو که [با این کار] با دوستت دشمنى میکنى.

پارسال دوست امسال دشمن !!!

اوایل شروع به کار  دولت طیب اردوغان یادتان هست؟ زمانی که اردوغان تازه حکومت را در ترکیه به عهده گرفته بودو در همان اوایل حکومتش با سیاستهای اسراییل به شدت مخالفت کرد و تلاشهای بسیاری را برای احقاق حقوق فلسطینیان انجام داد؟

اجلاس داووس یادتان هست ؟اجلاسی که اردوغان به نشانه مخالفت با حرفهای پرز اجلاس را ترک کرد ؟

ادامه مطلب را کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شما را به خدا  گوینده این متن دیوانه نبوده

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تو مدرسه یکی میاد کنارت خیلی با مهربونی و دوستی برات از محبت حرف می زنه یک شاخه گل یا هدیه هم بهت می ده تا مطمئن بشی که دوست داره بعد دعوتت می کنه خونشون تا از وحدت عالم انسانی صلح جهانی تساوی حقوق زن ومرد بهت بگه اصلا هم تو حرفهاش نمی گه که بیخ گوش بیت العدل بهائی ها هرروز فلسطینیها رو می کشند اما دریغ از یک محکومیت یا تلاش برای جلو گیری از قتل عام کودکان...پس فریب هر محبت دروغی رو نخور محبتی که با هدف جدائی تو از اسلام و پیوند تو با بهائیت و صهیونیسم شکل می گیره.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 156 157 158 159 160 ... 170 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com