وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

واق واق بیهوده سگان صهیونیست به مثابه ادای آن سگی است که وقتی هیچ کاری از دستش بر نمی آید فقط می گوید:واق واق

جنگ روانی اسرائیل علیه ایران بوسیله خواننده فاسد آمریکایی + تصویر

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ چند روز پیش خبری بر روی سایت خبری دیلی نیوز قرار گرفت مبنی بر حمایت مادونا خواننده زن فاسد و بی اخلاق امریکایی در آخرین کنسرت برگزار شده‌اش از مخالفان جنگ با ایران. در این نوشته ادعا شده بود طرفداران اسرائیلی این خواننده منحرف امریکایی در آخرین کنسرت وی با بردن پلاکاردهایی با عنوان No War With Iran به اظهارات مقامات سیاسی رژیم اشغالگر قدس در خصوص جنگ با ایران اعتراض کرده‌اند. و خود وی نیز شجاعانه از ین اعتراض حمایت کرده است.

 

نکته قابل تامل این خبر اینجاست که دیلی نیوز مدعی شده این حلقه‌های اجتماعی اسرائیلی معتقدند حمله اسرائیل به ایران بسیار نزدیک بوده و قطعا جنگی اتفاق خواهد افتاد!

پیچیدگی طرح این ماجرا که در کمپین‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی از جمله فیس بوک و توییتر نیز تبلیغ وسیعی شده است اینست که هیچ گونه اشاره‌ای به قدرت نظامی و امنیتی ایران نمی‌شود و صورت مساله به رخ کشیدن قدرت پوشالی و عنکبوتی نظامی اسرائیل و تجهیزات نظامی ارتش آن تحت طرح خبر جذاب حضور یک خواننده زن فاسد در این معادله است.

از سویی عکس مطرح شده از این ماجرا نیز از سوی کاربران فضای مجازی با شبهات بسیاری مواجه شده است به طوری که هنوز به اثبات نرسیده است که آیا این تصویر واقعی است و یا با استفاده از ترفندهای فتوشاپ طراحی شده است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستگیری یک خاخام اسراییلی بدلیل ارتباط نامشروع با پسرش

روزنامه اسراییلی" اسراییل الیوم"؛ منابع پلیس رژیم صهیونیستی فاش کردند که یک خاخام سرشناس یهودی را به جرم ارتباط نامشروع با فرزندش در شهر حیفا دستگیر کرده اند. 

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خاخام اسراییلی علاوه بر ارتباط نامشروع با پسرش با یکی دیگر از دوستان فرزندش نیز این عمل را داشته است. 

نکته جالب توجه آن است، این خاخام اعتراف کرده است که در مدت ۴ سال این رفتارها را با پسرش داشته ، حال آنکه سن فرزند این خاخام در آن زمان ۱۰ سال بوده است!

این خاخام یهودی در ادامه اعترافات خود از خودداری پسرش برای برقراری ارتباط می گوید و برای آنکه پسر خود را مجاب به ارتکاب این عمل غیر دینی و شرعی کند؛ عمل نامشروع خود را یک تکلیف شرعی بیان می دارد و آنرا واجب بر می شمرد! تا بتواند از این راه به امیال شیطانی خود برسد.

لازم به ذکر است آمار فساد اخلاقی در بین سران و خاخام های رژیم صهیونیستی بویژه در چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و روز به روز در حال افزایش است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان مرموزی در صدا و سیما بر سریالها چنبره زده و با بودجه این نظام و بیت المال به مقدسات ما توهین می کند و از آن مهمتر بی توجهی مسولان مخصوصا رئیس سازمان صدا و سیماست

در سالهای گذشته و علیرغم هشدارهای مداوم دلسوزان، جریان مرموزی در صدا و سیما شکل گرفته که هدفی جز تخریب انقلاب و ارزشهای آن را دنبال نمی کند.
به نحوی که این جریان به خود اجازه داده تا در یکی از قسمت های سریالهای مناسبتی ماه رمضان به امام راحل و رهبری معظم انقلاب توهین کند.در سالهای گذشته و علیرغم هشدارهای مداوم دلسوزان، جریان مرموزی در صدا و سیما شکل گرفته که هدفی جز تخریب انقلاب و ارزشهای آن را دنبال نمی کند.
در سکانسی از سریال مذکور ، فردی که نقش طلا فروش را بازی می کند در مقابل مراجعه مشکوک فروشندگان قطعه طلایی عتیقه به مغازه، به آنها پیشنهاد همکاری برای خرید بدون فاکتور طلا را داده و حتی اعلام می کند که اگر تعداد بیشتری از این اشیا داشته باشند ولو به صورت دزدی هم که باشد وی خریدار آنها است.
نکته مهم در این سکانس وجود تصویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دیوار طلا فروشی است. 

این مسئله که در قسمت دوازدهم سریال «چمدان» شبکه دوم سیما رخ داد قلب ارادتمندان به انقلاب و رهبری را متاثر کرده و موجی از اعتراضات را به راه انداخته است.

گفته می شود اغلب این سریالها و برنامه ها از فعالیت گسترده بازماندگان مرتبط با پرونده سیامک پورزند در سازمان صدا و سیما می باشد

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نامه سید محمد خاتمی در برائت از فتنه 88

 
در جلسه اصلاح طللبان درباره چگونگی ورود به صحنه انتخابات بحث های مفصلی شروع شده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعكاس:یادداشت- سریال ها و برنامه های امسال تلویزیون در ماه رمضان، بار دیگر انتقادات بسیاری از مردم را برانگیخته است. این دسته از مردم معتقدند، طرد کارگردان ها و نویسندگان مهمی چون مدیری و عطاران باعث شده تلویزیون مجبور شود فیلمنامه های ضعیف را پذیرفته و دستور ساختش را به کارگردان های تازه وارد و بی تجربه بدهد.  براساس رویه طبیعی سازمان صداوسیما، سریال های ماه رمضان امسال، بازهم نسبت به سال گذشته افت کرده و همان جمله مشهور “هر سال بدتر از پارسال” را در ذهن مخاطب تداعی می کند.

سریال های «راز پنهان» ، «خداحافظ بچه» ، «چمدان» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» مجموعه هایی است که از شبکه های مختلف سیما در حال پخش است و صد تاسف آنکه با وجود «جامعه افسرده ی ایران»، تنها یک سریال به اصطلاح طنز دیده می شود که به حد فاجعه باری از ضعف فیلمنامه و محتوا رنج می برد.


 


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com