وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مقتدی صدر در اولین اظهار نظر پس از کناره گیری از قدرت اعلام کرد: سیاست به دری برای ظلم، نابودی، حق کشی و تکروی تبدیل شده است.

مقتدی صدر: نوري مالكي ظالم و فاسد است!

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در یک سخنرانی که به طور مستقیم از برخی شبکه‌های عراقی پخش شد گفت: اگر نتوانم آنچه که در حال روی دادن است را تغییر دهم پس نمی‌خواهم با ظالمان بمانم. وی با متهم کردن دولت نوری مالکی، نخست وزیر عراق به ظلم و فساد ادامه داد: اوضاع عراق بحرانی است و نیاز به آزادی دارد اما دولت مانع آزادی بیان می‌شود و دهان‌ها را می‌بندد.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در یک سخنرانی که به طور مستقیم از برخی شبکه‌های عراقی پخش شد گفت: اگر نتوانم آنچه که در حال روی دادن است را تغییر دهم پس نمی‌خواهم با ظالمان بمانم. وی با متهم کردن دولت نوری مالکی، نخست وزیر عراق به ظلم و فساد ادامه داد: اوضاع عراق بحرانی است و نیاز به آزادی دارد اما دولت مانع آزادی بیان می‌شود و دهان‌ها را می‌بندد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استفان هاوکینگ، فیزیکدان، محقق، نویسنده انگلیسی و استاد سابق دانشگاه کمبریج خواستار پایان جنگ سه ساله در سوریه شد.

استفان هاوکینگ: ديگر بس است؛ جنگ شنيع سوریه را تمام كنيد

استفان هاوکینگ در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست نوشت: «ارسطو فیلسوف یونانی عقیده داشت که جهان همواره وجود داشته است. به عقیده وی، دلیل اینکه انسانیت چندان توسعه یافته نبود، به علت این بود که سیل‌ها و سایر بلایای طبیعی مرتبا تمدن بشریت را به اول راه بازمی‌گرداند. امروزه انسان‌ها هرچه سریعتر در حال توسعه هستند. دانش ما نیز به همراه تکنولوژی به صورت تصاعدی در حال رشد است. اما با این حال انسان‌ها همچنان دارای غرایز و به‌ویژه انگیزه‌های تهاجمی هستند که در عصر غارنشینی وجود داشت. قطعا پرخاشگری مزایایی برای زنده ماندن داشت اما تکنولوژی مدرن با تجاوز باستانی برخورد پیدا کرد و پس از آن کل نژاد بشر و زندگی بر روی کره زمین با خطر مواجه شد.
بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزیر امور خارجه ترکیه شکست جامعه جهانی را در پایان دادن به درگیری‌های خونین در سوریه مورد انتقاد قرار داد و گفت، یک روز دبیرکل سازمان ملل به خاطر این ناکامی عذرخواهی می‌کند.شکست جامعه جهانی در حل بحران خونین سوریهداووداوغلو، گفت: این نهاد بین‌المللی در پایان دادن به درگیری‌های سوریه همانند بوسنی و روآندا ناکام ماند و شکست خورد. وی به این نکته اشاره کرد که سازمان ملل چندین بار به خاطر شکستش در مساله بوسنی عذرخواهی کرد و یک روز هم به همین خاطر از سوری‌ها و جهانیان عذر می‌خواهد و دبیرکل بعدی سازمان ملل به حمص و یرموک می‌رود و به خاطر این ناکامی پوزش می‌خواهد. حمص و اردوگاه آوارگان فلسطینی در یرموک واقع در جنوب دمشق در میان مناطق دیگر سوریه هستند که غیرنظامیان در آن ضربه‌ها و آسیب‌های شدیدی را از جنگ در این کشور متحمل شده‌اند.

به ادامه مطلب بروید.................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان حقوق بشر با انتشار گزارشی حكومت سوریه را متهم کرده که هزاران خانه را در دمشق و حما "عمدا و و در جهت تنبيه حاميان مخالفان، به شكل گسترده‌اي تخریب کرده است.

هزاران‌خانه در سوريه

براساس گزارش این سازمان، تخریب خانه‌هاي مردم برای تنبیه غیرنظامیان مظنون به حمایت از مخالفان حکومت صورت گرفته است. تصاویر ماهواره‌ای وسعت تخریب خانه‌هاي مسکونی با استفاده از مواد منفجره و بولدوزر در مناطق تحت کنترل شورشیان درشهرهای دمشق و حما در سال‌هاي ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ را نشان مي‌دهد.
در این گزارش آمده است که تخریب بی دلیل بناهای و اموال متعلق به غیرنظامیان و تنبیه دسته جمعی آنان از مصادیق جنایت جنگی محسوب می‌شود. دیده بان حقوق بشر این گزارش را در حالی منتشر کرده است که مذاکره نمایندگان دولت سوریه و مخالفان در ژنو به منظور یافتن راه حلی برای پایان دادن به بحران این کشور ادامه دارد. دیده بان حقوق بشر در این گزارش به هفت مورد از تخریب گسترده خانه‌هاي مسکونی در دوره زمانی بین ژوئیه ۲۰۱۲ تا ژوئیه ۲۰۱۳ اشاره کرده است.

به ادامه مطلب بروید.............


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مذاکرات مخالفان و نمایندگان دولت سوریه در ژنو بدون نتیجه به پایان رسید. به گفته دیپلمات‌ها، عدم مجوز دولت سوریه برای ارسال کمک‌های غذایی به ساکنان حمص، یکی از دلایل بن بست گفت‌و‌گو‌ها بوده است.کاروان‌ کمک‌رسانی به حمص همچنان در انتظار مجوزاپوزیسیون سوریه در چهارمین روز از مذاکرات صلح ژنو طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای روی کارآمدن دولتی جدید در سوریه بدون حضور بشار اسد معرفی کرد. به گفته اخضر ابراهیمی، نماینده سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب در امور سوریه در مذاکرات روز سه شنبه نمایندگان دولت سوریه نسبت به پیشنهاد ائتلاف ملی سوریه واکنشی نشان ندادند و جلسه نیز پیش از زمان مقرر پایان یافت.


بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك روز مانده به سومين سالگرد انقلاب 25 ژوئن مصر (سرنگوني حسني مبارك) منابع بیمارستانی مصری آمار کشته و زخمی شدگان ناشي از بمب‌گذاري‌هايي توسط يك گروه گمنام كه خود را از حاميان محمد مرسي معرفي كرده، در روز جمعه را بیش از هفتاد نفر اعلام کردند.اخوان‌المسلمين: بمب‌گذاري‌ها، كار ما نيستمنابع بیمارستانی مصری اعلام کردند: در انفجارهاي خونين جمعه، در سراسر مصر دوازده نفر کشته و 59 نفر زخمی شده‌اند. این منابع بیان کردند: در بمب‌گذاري تروريستي در شهرهاي بنی سویف چهار نفر کشته، در الفیوم دو نفر دو نفر در دمیاط و دو نفر در اسکندریه و المنیا و الشرقیه هرکدام یک نفر کشته شدند و زخمی‌شدگان نیز در نا‌آرامي‌‌هاي استان‌های دمیاط، اسکندریه، الجیزه، بنی سویف، الشرقیه، قاهره، الفیوم، البحیره، المنیا و اسماعیلیه بوده است.

به ادامه مطلب بروید......................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 5 بهمن 1392برچسب:مرسی,اخوان المسلمین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حاليكه دبیرکل سازمان ملل متحد، از جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد تا در کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه شرکت کند اما بلافاصله، ائتلاف معارضان سوری، در مخالفت با دعوت ایران برای حضور در «ژنو ۲»، مشارکت خود در این نشست را تعلیق کرد.

مذاكره برسر مخروبه‌‌سوريه با 130‌هزاركشته و 7‌ميليون‌آواره!

بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران بر نقش مهم و کلیدی ایران برای حل بحران سوریه تاکید کرد و افزود: پس از انجام گفت‌وگوهای طولانی به این نتیجه رسیدیم که کشورهای ایران، لوکزامبرگ، مکزیک، یونان، استرالیا، بلژیک، بحرین، کره جنوبی، هلند و واتیکان را به فهرست دعوت‌شوندگان به کنفرانس بین‌المللی صلح سوریه اضافه کنیم. وی افزود: همان‌گونه که بارها بر اهمیت و ضرورت حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 تاکید کردم، نقش تهران برای ایجاد صلح و ثبات در سوریه تأثیرگذار خواهد بود.

به ادامه مطلب بروید.........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش المیادین ، جسد تروریست سعودی متهم به دست داشتن در انفجار مقابل سفارت کشورمان در بیروت به عربستان انتقال کرد .این درحالیست که مقامات کشورمان بارها از دولت لبنان درخواست کرده بودند که الماجد را ببینند و یا حداقل جنازه وی مورد آزمایشات DNA قرار گیرد تا ابهامات موجود رفع گردد.

گویا دولت لبنان بدون توجه به درخواستهای ایران ، ساعت ۷ امشب به وقت بیروت جسد ماجد الماجد تروریست سعودی تبار متهم به دست داشتن در انفجار مقابل سفارت کشورمان در لبنان امشب با هواپیما به عربستان فرستادند.

پیش ازاین ایران به دلیل ارتباط این فرد با انفجار مقابل سفارتش در بیروت خواستار تحقیقات درباره قتل این تروریست بود و چند روز قبل معاون عربی و آفریقای وزرات خارجه خبر داده بود که تیمی تحقیقاتی-قضایی از کشورمان برای کالبد شکافی و تحقیق درباره مرگ الماجد راهی بیروت می‌شوند.

ایران قبل از این ‌خواستار حضور در روند بازجویی از الماجد بود ولی تنها چند روز پس از دستگیری‌اش توسط ارتش لبنان و همزمان با فشار دولت ریاض برای بازگرداندن این تروریست،‌ وی به طرز مشکوکی مُرد.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یگانهایی از ارتش سوریه با انجام عملیاتی ویژه طی ساعات گذشته، ده ها تن از گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) را به هلاکت رساندند. تروریست های این گروه پیش از هلاکت تلاش می کردند با حمله به نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه "بیت سحم" کنترل جاده فرودگاه بین المللی دمشق را به دست گیرند. دوربین شبکه خبر تصاویری از تروریست های کشته و زخمی شده در این عملیات را نشان می دهد.

 علاوه بر این، ضربات سنگین ارتش سوریه به گروه تروریستی داعش در دیگر استان های این کشور هم ادامه دارد. در این میان ارتش با حمله به افراد داعش در مناطق "الیرمون" و "المنصوره" در ریف حلب ده ها خودروی نظامی آنها را به همراه مقادیر زیادی مهمات نابود کرده است. همچنین در این عملیات ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.
 
دقت بالای عملیات و کمین های ارتش سوریه باعث شده تا نتایج میدانی این عملیات بدون تلفات برای ارتش سوریه ادامه یابد. در طرف مقابل این مساله تلفات سنگینی برای تروریست ها به بار آورده است.
 
ارتش سوریه به همراه یگان های اطلاعاتی خود با بدست آوردن اطلاعاتی دقیق در مورد تلاش داعش برای حمله به جاده فرودگاه پیش از شروع عملیات این گروه تروریستی، نیروهای خود را در حالت آماده باش کامل قرار داد که نتیجه این آمادگی، هلاکت و زخمی شدن ده ها تروریست بود.
 
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل قدرنیوز در ادامه حملات ارتش سوریه به گروه های تروریستی فعال در این کشور ، ده ها تروریست از جمله 22 عربستانی بر اثر درگیری های چند ساعت گذشته به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

این تروریست ها پیش از هلاکت به دست ارتش سوریه ، جنایت های فجیعی در منطقه « عدرا العمّالیة » مرتکب شدند.
بر اساس این گزارش ، تروریست های « اَلنُّصرَه» و «جَیشُ الاِسلام» با نفوذ در این منطقه ، طی ساعات گذشته ، بیش از 50 شهروند بی گناه سوری ، از جمله شماری زن و کودک را قتل عام کرده اند.
تروریست های عربستانی کشته شده در این درگیری ها ، در گروه تروریستی «جیش الاسلام» فعالیت داشتند.
به گفته منابع خبری ، جنایت های تروریست ها در این منطقه ، با حمایت مستقیم دستگاه های اطلاعاتی عربستان صورت گرفته است.

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:تروریست,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قدرنیوز: ، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: بی‌تردید توافقنامه هسته‌ای ژنو دارای نتایج و پیامدهای بزرگ و مهمی است. طی روزهای گذشته درباره طرف برنده و بازنده این توافقنامه هسته‌ای سخن بسیار گفته شده و مطالب بسیاری نوشته شده است. درباره نتایج و پیامدهای این توافقنامه نیز مطالب بسیاری بیان شده است. همچنین درباره مفاد توافقنامه هسته‌ای و چشم اندازهایی که در نتیجه این توافقنامه می‌تواند گشوده شود، نیز مطالب بسیاری شنیده شده است. با این حال، من می‌خواهم در آغاز سخنانم بگویم که برنده اول این توافقنامه هسته‌ای ملت‌های منطقه هستند. منظورم عموم ملت‌های این منطقه است؛ خواه منطقه خلیج فارس و خواه منطقه خاورمیانه.
وی افزود: این مساله نیز علت ساده‌ای دارد و آن این است که برخی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی طی سال‌های گذشته تلاش می‌کردند که به سوی گزینه راه‌اندازی جنگ علیه ایران پیش بروند. گزینه راه اندازی جنگ علیه ایران نیز یک گزینه ساده و آسان نبود زیرا ایران یک کشور کوچک، ضعیف و منزوی نبود. دست زدن به گزینه نظامی می توانست پیامدهای خطرناکی برای تمام منطقه داشته باشد. اولین نتیجه این توافقنامه این بود که گزینه نظامی را تا حد بسیار زیادی به تعویق انداخت؛ هرچند من نمی‌توانم بگویم به طور کلی این گزینه را لغو کرد. منظور من از جنگ، جنگ آمریکا و متحدان غربی اش علیه ایران است یا حتی جنگ اسرائیل علیه ایران.
بقیه در ادامه مطلب......................................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لشکر چهارم زرهی ارتش سوریه نامی است که در هر ناحیه‌ای از سوریه زمزمه حضور آن به گوش تکفیری‌ها و معارضان می‌رسد، از بیم رویارویی و زمین‌گیر شدن، فرار را بر ماندن ترجیح می‌دهند.

وبسایت روشنگری به نقل از 598 به نقل از مشرق – مرحوم حافظ اسد، شخصیت کاریزماتیک و مقتدر سوریه، به مدت سی سال آرامش را – هرچند نسبی و با کم‌ و کاستی‌ها و نابرابری‌هایی – بر کشور پر تنش و متلاطم سوریه حاکم کرد. اقوام کرد و مسیحی و علوی و سنی در این کشور سال‌ها در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کردند و کسی به جرم علوی بودن یا مسیحی بودن کشته نمی‌شد.

مرحوم اسد هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد سوریهٔ با ثبات و مقتدر که به تعبیر غرب، "کم مقاومت" محسوب می‌شود، تا مرز درهم شکستن پیش برود و روزی فرزند آرام و تحصیل‌کرده‌اش را به انواع جنایت‌ها بر ضد مردم خودش متهم کنند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:بشاراسد,ماهراسد,سوریه/پیروزی,محورمقاومت,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (ع)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خبر می دهند.

  تشکیل تیپ شیعیان برای دفاع مسلحانه از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام "ابوالفضل  العباس" در سوریه خبر می دهد.

منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:شیعیان,مظلوم,سوریه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، «زینب الخواجه» با نگارش مقاله‌ای در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، با عنوان « بحرین، هم پیمان وحشی»، جنبش های مخالف با رژیم بحرین را مورد بررسی قرار داد.

در بخشی از مقالۀ الخواجه آمده است: بحرین جزیره کوچکی است که آل خلیفه بر آن حکومت می کند و مقر ناوگان پنجم دریایی آمریکا در خلیج فارس است؛ نیروی دریایی آمریکا در پایگاه بحرین ماموریتهایی در عراق و افغانستان را اجرا می کند و این پایگاه همچنین محلی برای تجسس از جمهوری اسلامی ایران است.

فعال بحرینی معتقد است که مردم ستمدیده بحرین پس از سرنگونی حسنی مبارک در مصر، در14 مارس 2011 به خیابان ها آمده و به انقلاب های عربی پیوستند؛ همه مردم از فقیر و غنی، سنی و شیعه، لیبرال و مذهبی دریافتند که برای اولین بار می توانند در منامه و به ویژه میدان اللولوه آزادانه سخن بگویند، اما این آزادی جدید چندی طول نکشید و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به معترضان حمله کردند و نماد مروارید میدان را که نماد انقلاب بحرین بود، تخریب کردند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:رژیم ضدانسانی آل خلیفه و آل سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

به گزارش فارس، پایگا خبری-تحلیلی الشرق الجدید، مقاله ای را از غالب قندیل تحلیلگر مسایل راهبردی با موضوع شکست تجاوز به سوریه به چاپ رسانده که متن آن را در زیر می آید.

 

شکست ائتلاف غربی-منطقه ای در سوریه

مجامع بین المللی از طریق مأموریت اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل، بر روی گزینه آتش بس در سوریه متمرکز شده‌اند و در این میان دیدگاه‌های مشابهی مبنی بر تشکیل تیم ناظران مطرح می‌شود، روندی که از سوی کشورهای عربی با رهبری «سرلشکر الدابی» آغاز شد و با پاپان ماموریت کوفی عنان از سوی کشورهای جهان به پایان رسید، اما برخی غربی‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس قصد دارند مسأله ارسال نیروهای بین المللی در سوریه را پیش بکشند.

خبرگزاری فارس: اهداف پشت پرده طرح آتش بس در سوریه

بقیه در ادامه مطلب ....

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ننويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و آیین پایگاه 598 - در پی نامه ای که از سوی حجت الاسلام آقاییِ جلیانی ( صاحب کتاب های « اخلاق کریمان » و « مقام صبر » ) خطاب به شان اِستون ، نگاشته شده بود، این هنرپیشه ی مشهور هالیوودی، پاسخی ارسال نمود که در متنِ آن، ضمنِ تأکید دوباره بر شیعه بودنِ خویش، اقدامِ شنیعِ اهانت به ساحت مقدسِ پیامبر (ص) را محکوم نموده و برای انجام ِاقداماتِ مؤثر هنری در این زمینه اعلام آمادگی نمود. یک نسخه از این نامه ها در اختیار پایگاه 598 قرار داده شده است که پس از ترجمه متن نامه تقدیم نظر خوانندگان محترم می گردد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شهردار شهرستان خانقین گفت: هشتاد روز است که آب رودخانه الوند از سوی ایران بطور کامل بسته شده است.

به گزارش انعکاس سمیر محمد نور شهردار خانقین می گوید: لازمست دولت مرکزی در مورد این قطع آب رودخانه الوند راه حلی حقیقی را برای این مسئله بیابد. زیرا خشک شدن و بستن آب این رودخانه تأثیر بدی بر حیات زیستی شهرستان خانقین به ویژه منابع کشاورزی دارد.

وی تصریح می کند: جولای امسال آغاز به متوقف نمودن و بستن آب آن رودخانه هائی نمود که به خاک عراق میریزند.

اضافه می کند: اکنون آب رودخانه ی الوند به مدت هشتاد روز از سوی ایران بطور کامل قطع شده است.
انتخاب
نويسنده:رضا غلامي
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: در حالی که روزهای زیادی از اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان اسلام و دیگر کشورهای غیر اسلامی علیه توهین به ساحت قدسی پیامبر خدا حضرت محمد (ص) می گذرد، سکوت سعودی ها، این سوال را در ذهن هر فرد مسلمانی متبادر می سازد که عربستان سعودی به عنوان سرزمین ظهور پیامبر اکرم (ص) چرا واکنشی نشان نداده  و اگر هم واکنشی بوده چرا در راستای محکوم کردن مردم مسلمانی بوده که معترض هستند.

متاسفانه  سکوت سعودی ها، در حالی تداوم می یابد و با تعجب بسیاری از ناظران و فعالان رسانه ای در جهان عرب مواجه شده است  که عربستان سعودی تنها کشوری است که نام رسول خدا در پرچم آن درج شده است اما مردم آن یکی از غایبان بزرگ تظاهرات ها علیه فیلم توهین آمیز بودند

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

alarabia 300x197 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد

شبکه “العربیة الحدث” شبکه‌ای است که با سرمایه‌گذاری هنگفت سازمان استخبارات عربستان سعودی تحت عنوان یک ویژه‌برنامه در زیرمجموعه شبکه العربیه راه انداخته شده است و به گفته مسؤولانش، وظیفه اصلی آن، انتشار خبرهای محرمانه و اسرار و اسناد سری است.
این شبکه، روز پنجشنبه گذشته، در ویژه‌برنامه‌ای که مانور تبلیغات فراوانی روی آن انجام داده بود و تا ساعت انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه‌های عربی یافته است خبری را با عنوان “سلیمانی به اسد: کارشناسان شیمیایی را به میدان فرستادیم!” مخابره کرد.

221723 506 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد
 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه در کنفرانس حزبی اخیر خود که با حضور خالد مشعل و برخی شخصیت‌های خارجی برگزار شد، شدیداً ایران را مورد حملات لفظی خود قرار داد.

1128 عکس / بوسیدن خواننده زن توسط رهبرجدید جهان اسلام! /تکرار

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی رغم تبلیغات گسترده علیه مسلمانان در کشورهای غربی، مردم آلمان روز به روز به اسلام علاقمندتر شده و جمعیت مسلمانان این کشور رشد قابل توجهی را داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، دیروز چهارشنبه، همزمان با تعطیلات رسمی 3  اکتبر آلمان (به مناسبت اتحادآلمان شرقی و غربی)  و مراسم ویژه روز درهای باز مسجد در آلمان، صدها مسجد درهایشان را به روی مردم این کشور گشودند تا آلمانی ها از نزدیک با مسلمانان و مساجد آنان آشنا شوند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

morsi 2 نامه مرسی به رهبری: عدم دیدارم با شما بخاطر بی احترامی نبود

رئیس جمهور انقلاب مصر در نامه‌ای به رهبر انقلاب بابت عدم دیدار با ایشان توضیحاتی را ارائه کرده و دلایل این اتفاق را شرح داده است.

به گزارش انعکاس، جزئیات جدیدی از از نامه محمد مرسی رئیس جمهور انقلاب مصر که برای اولین بار توسط یک روزنامه لبنانی فاش شده بود به دست آمده است.
روزنامه السفیر لبنان روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرده بود: در حالی که رئیس جمهور مصر برای انجام نخستین دیدارش از ترکیه پس از انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود، دیدار روز گذشته فرستاده مرسی با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بسیار قابل توجه است.
در این دیدار رئیس دفتر ریاست جمهوری مصر نامه ای از مرسی را به رهبر ایران تحویل داد که گفته می شود به اوضاع سوریه و روابط دوجانبه تهران و قاهره مرتبط بوده است.
خبرنگار نیمروز اما به جزئیات جدیدی از این نامه دست یافته است. مرسی که به گفته خود این نامه را برای جبران عدم دیدار با رهبر انقلاب در سفر کوتاه خود به تهران نگاشته است به مطالب مختلفی از جمله روابط جدید ایران و مصر پس از انقلاب، حمایت ایران از انقلاب مصر و هم چنین موضوع سوریه پرداخته است.
اولین رئیس جمهور پس از انقلاب ۲۵ ژانویه مصر، در این نامه ابتدا به دلیل عدم امکان دیدار با رهبر انقلاب از ایشان عذرخواهی کرده و تاکید کرده است علت عدم دیدار به هیچ وجه بی احترامی به رهبر و حکومت ایران نبوده است.
مرسی در این نامه یکی از دلایل کوتاه بودن سفر خود به تهران و عدم امکان برقراری دیدار و گفتگو با مقامات عالی رتبه ایران را مشکلات داخلی و حساسیت برخی جریانات تندرو و باقیمانده های حکومت مبارک در حاکمیت جدید مصر عنوان کرده و تاکید کرده است احیای روابط دو کشور در شرایط کنونی از حساسیت ویزه ای برخوردار است و باید با دقت و طمانینه لازم صورت پذیرد.
رئیس جمهور مصر هم چنین حساسیت ویژه آمریکا و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس را عامل دیگری بر سر راه احیای روابط ایران و مصر عنوان کرده که به گفته وی نیاز به توجه دو طرف در برقراری آرام و بدون عجله روابط دارد.
مرسی مشکلات جسمی و بیماری خود را عامل سوم کوتاه شدن سفر عنوان کرده است.

گفتنی است که پیش از نیر برخی رسانه ها، عدم دیدار مرسی با رهبر معظم انقلاب را به دلیل شکاف میان تهران و قاهره و همچینن اختلافات مرسی با ایران عنوان کرده بودند.

نیمروز

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رجانیوز در ابتدای این گزارش آمده بود: «در حالی که نفوذ ایران در عراق در سال های اخیر گسترش یافته، اکنون نشانه های جدیدی در این مورد به چشم می خورد. هزاران تصویر رهبر جمهوری اسلامی ایران در حالی که لبخند به لب دارد، در خیابان های کشوری نصب شده که روزگاری مردمش در جنگ هشت ساله با ایران، شرکت کرده بودند. همزمان با عقب نشینی نیروهای ایالات متحده از عراق، ایران به قدرتمندترین کشور شیعه منطقه بدل شده است.»

گزارشگر آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: «پوسترهای آیت الله علی خامنه ای اولین بار در ماه اوت و در حداقل شش محله شیعه نشین بغداد و نیز در سراسر مناطق جنوبی عراق که اکثریت مردم آن ها شیعه هستند، دیده شد. این پوسترها به عنوان بخشی از مراسم بزرگداشت روز قدس نصب شدند و از آن زمان تاکنون به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. گروه اصحاب الحق، یکی از این گروه های شبه نظامی است که به برپا کردن کارزار پوسترها و تصاویر خامنه ای افتخار می کند. این گروه قصد دارد تلاش های یک دهه گذشته ایالات متحده برای استقرار دموکراسی به شیوه غربی در عراق را خنثی کند.»
 
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

موشک بالستیک فجر ۳ از نوع موشک‌های میان برد با سوخت مایع است که در سال ۱۳۸۵ به ناوگان موشکی ایران پیوست.موشک فجر ۳ به طور همزمان می‌تواند چند هدف را مورد اصابت قرار داده و از دسترس ضد موشک‌های دشمن با دقت بالا عبور کند.از قابلیت‌های این موشک گریز از سیستم‌های دفاع ضد موشک و رادار ‌است.به گزارش انعکاس،پیش از این، سردار حسین سلامی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه پاسداران در رزمایش پیامبر اعظم از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ خبر داده بود.کلاهک این موشک قادر است روی هر موشکی با برد متغیر نصب شود و به دلیل متغیر بودن، محدودیتی در برد ندارد به نحوی که موشک بعد از جدایی از کلاهک به چند موشک کوچکتر تبدیل شده و در آن واحد قادر است چند هدف متحرک را مورد اصابت قرار دهد.آدام ارلی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پرتاب موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ را “موجب نگرانی کاخ سفید” و عصبانیت مقام‌های آمریکایی خوانده بود.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

وی در این مقاله، ابتدا به چندین عمل جراحی ملک عبدالله که در سال های 2010 و 2011 انجام شده اشاره کرد و در ادامه، علت وخیم شدن حال پادشاه سعودی را، زیاد بودن فعالیت وی در اجلاس اخیر مکه، اعلام کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- آقای رئیس جمهور شما اشتباهات زیادی دارید...

از جمله اینکه به نخست وزیر اسرائیل پشت کردید و او را مانند دیگر سران عرب در آغوش نگرفتید...

که مانند ولیعهدسعودی باجرج بوش رقص شمشیر نکرده‌اید...با سارکوزی شراب ننوشیده‌اید، مانند برخی، در تل‌آویو کاخ ندارید. . . .

اشتباه شما این است که شما [در میان سران عرب] تنها رئیس جمهور تحصیل‌کرده دانشگاهی هستید و دائما فلسطین و مسئله آن را یادآوری می‌کنید و آن را به فراموشی نمی‌سپارید . . .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

13 سال پس از فتنه ي كوي دانشگاه تهران، بازخواني نقش تاريخي رهبر معظم انقلاب در مديريت اين مانع پيش روي انقلاب اسلامي خالي از لطف نيست.

به گزارش رجانيوز، 21 تيرماه 78 و تنها سه روز بعد از آغاز نا آرامي ها در تهران توسط ضدانقلاب، جمع كثيري از مردم و دانشجويان با حضور در بيت رهبر معظم انقلاب پاي سخنان تاريخي معظم له نشستند؛ سخناني كه مصداق "اشداء علي الكفار و رحماء بينهم" بود و ضمن انذار به دشمنان و كينه توزان نظام اسلامي، در بطن آن اوج مروت و اخلاق مداري رهبر يك جامعه ديني نمايان بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:ولی فقیه,مقام معظم رهبری,عمار,ذولفقاروحیدریم,پیرو ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی وارد هویزه و بارگاه شهداء می شوی دلت خدایی می شود.
هویزه نام دیگرش گوچه های بنی هاشم است، نام دیگرش خانه فاطمه(س). صدای شکسته شدن استخوان پهلو و سینه مساوی است با له شدن زیر شنی تانک، تکرار حادثه در است و دیوار. آنجا آتش بود و اینجا آتش، آنجا خون بود و دود و اینجا تکرار آنجا.
آنجا زهرا(س) بود و اینجا فرزندان زهرا


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب در راس هیئتی وارد تهران خواهد شد.دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد روز چهارشنبه به ایران می آید.

به گزارش فرهنگ به نقل از مهر: آقای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب وارد تهران می شود.
پیش از این اخباری مبنی بر لغو سفر محمود عباس به تهران منتشر شده بود.
عباس برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد به ایران می آید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.

گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.
جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سید حسن نصرالله با گفتن اینکه در صورت وقوع جنگ زندگی را برای میلیون ها صهیونیست تبدیل به جهنم می کند، برای ایران سنگ تمام گذاشت.

رادیو فرانسه در ارزیابی بیانات کوبنده «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: سید حسن نصرالله در سخنرانی روز قدس برای جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشت و در حالی که مقامات اسرائیلی مشغول بحث و جدل بر سر حمله به سایت های هسته ای ایران بودند، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شدیداً به اسرائیل حمله کرد.

او گفت که حمله اسرائیل بهانه لازم برای زدن ضربه ای که ایران 32 سال منتظر آن بوده را فراهم خواهد کرد.

رادیو فرانسه افزود: سید حسن نصرالله تمام قد از کشور شماره یک حامی خود یعنی ایران در مقابل حمله احتمالی اسرائیل حمایت کرد و گفت «این پریدن های سران رژیم اسرائیل به یکدیگر نشان از عمق هراس آنان از قدرت ایران و واقف بودنشان به پاسخ جانانه ای است که خواهند گرفت دارد.»

گزارش رادیو فرانسه حاکی است: سید حسن نصرالله که سازمان وی این هفته ششمین سالروز نبرد 33 روزه با اسرائیل را نیز یادآوری می کند اسرائیل را مورد استهزای شدید قرار داد و گفت اگر نبردی رخ دهد تلفات طرف اسرائیلی ده ها برابر آن تلفاتی است که ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل از آن سخن رانده است.

دبیر کل حزب الله لبنان سوگند خورد که گروه وی به تنهایی با شلیک موشک به سراسر اسرائیل دست کم ده ها هزار اسرائیلی را هلاک کند و زندگی میلیون ها نفر از آنها را به جهنم واقعی مبدل سازد، چیزی که می تواند چهره اسرائیل را زیر و رو کند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل ازگروه جهاد و مقاومت مشرق، پیش از این گفته شد که در پی اقدام جنایتکارانه صهیونیستهای تندرو به رهبری فردی بنام "باروخ گلدشتاین" در حرم حضرت ابراهیم(ع) در شهر الخلیل که منجر به کشته شدن دهها نفر از نمازگزاران فلسطینی شد، جنبش مقاومت اسلامی تصمیم بر انتقام گرفت و مغز متفکر عملیاتهای شهادت طلبانه (مهندس یحیی عیاش) با طراحی دو عملیات مختلف توسط شهیدان رائد زکارنه و عمار عمارنه، تعدادی از اشغالگران را به هلاک رساندند اما هنوز جراحت قلب فلسطینی ها از جنایت حرم ابراهیمی آرام نمی گرفت.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از مهر: در حالیکه مقامات آمریکایی و متحدان غربی و منطقه ایش با تجهیز گروه های مسلح و شورشیان القاعده در گوشه و کنار جهان و اعزام آنها به سوریه موجبات کشتار مردم بی دفاع سوریه را فراهم آورده اند رئیس امور سیاسی سازمان ملل برای منحرف کردن افکارعمومی، ایران را متهم به ارسال سلاح به سوریه کرد.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که سازمان ملل متحد ودیگر مدعیان حمایت از حقوق بشر چشم خود را به حمایت های آشکار کشورهای غربی از تروریست ها و گروه های مسلح سوری بسته اند ،"جفری فلتمن" رئیس امور سیاسی سازمان ملل در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل ایران را متهم به ارسال سلاح  و نیرو به سوریه کرد.
 
این اتهام در حالی صورت می گیرد که مقامات غربی و آمریکا ، ترکیه ، عربستان سعودی و قطر بارها به طور علنی به حمایت های تسلیحاتی ،مالی و لجستیکی خود از گروه های مسلح سوری که عامل اصلی کشتار مردم بی دفاع سوریه هستند اعتراف کرده اند.
 
جفری فلتمن ضمن خواندن این گزارش در شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد بر اساس قطعنامه 1747 ایران از صادرات سلاح به دیگر کشورها منع شده است.
 
این اتهام پیشتر بارها توسط آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود که ظاهرا اینبار با لابی گری آنها این اتهامات از زبان یک مقام مسئول در سازمان ملل مطرح می شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رابرت هاديك تحليل‌گر نظامي انديشكده فارين پالسي پيش از طرح اين سوال که آيا سامانه‌هاي دفاع موشكي اسرائيل آماده است تا به هرگونه پاسخ ايران به حمله نظامي اسرائيل پاسخ گويد، گفت: اين يك آزمايش نيست.
 
لطفا بعه ادامه مطلب مراجعه فرمائید
 



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید در درس اخلاق خود، تاکید کرد: سخت‌گیری شارع مقدّس راجع به شیوع دورغ، تهمت، شایعه و اهانت و رواج ربا و رشوه در جامعۀ اسلامی، حاکی از حساسیّت تعالیم دینی نسبت به ایجاد تفرقه، اختلاف و دشمنی بین آحاد مسلمین است که از این‌گونه گناهان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش بازتاب؛ این مرجع تقلید افزود: به صراحت می‌توان گفت از نظر دین مبین اسلام، ثوابی برتر و والاتر از اتّحاد و برادری و گناهی بزرگ‌تر و قبیح‌تر از اختلاف و تفرقه وجود ندارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com