وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنابر رصد "دیدبان خیبر"، در ادامه این مطلب اما «رادیو فرانسه» سعی دارد تا به نحوی زیرکانه و زیرپوستی، خود به موش مردگی زدن و جراحات دروغین صهیونیست ها را نوعی بازی رسانه ای جلوه داده و شهروندان این رژیم حرامزاده را بی تقصیر جلوه دهد!تلاش این رسانه ضداسلامی در جهت تطهیر چهره مخوف و جانی اهالی سرزمین های اشغالی در حالی صورت می گیرد که بسیاری از شهروندان کشورهای اروپایی، این اقدام غیرانسانی را در شبکه های اجتماعی محکوم نموده و تصاویر مستند بیشتری از نحوه گریم ساکنین شهرک های صهیونیست نشین منتشر نمودند.

با این حال، خودمجروح نمایی صهیونیست های پست تر از سگ را می توان در راستای جلب ترحم جهانیان عنوان نمود چه آنکه پخش تصاویر مشمئزکننده کودک کشی های اسرائیل جنایتکار در رسانه های خبری و بین المللی، خشم مردم دنیا علیه این رژیم سفاک را برانگیخته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 مرداد 1393برچسب:صهیونیست,جنایت,پاپ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - در حالی که تمام وجدانهای بیدار در اندوه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فرو رفته اند، "حسن اللهیاری چغچرانی" روحانی نمایی جنجالی، در تازه ترین اقدام خود از کشتار مردم غزه دفاع کرده و ماهیت صهیونیستی و ضداسلامی خود را بیش از پیش آشکار نمود.به گزارش جام نیوز، وی با توهین به مردم فلسطین در این باره اذعان کرد: «من به مردم فلسطین کاری ندارم و کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل کار خوبی است.» مجری شبکه اهل بیت که مأموریت پررنگ کردن وجوه اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن را برعهده دارد، با بی اهمیت دانستن مسئله اشغال قدس توسط رژیم صهیونیستی تاکید می کند: «به من ربطی ندارد که در فلسطین ظلم می شود و وظیفه ما شیعیان نیست که ظلم را از عالم برکنیم، این یک حماقت و یک حرف خامی است.» 
گفتنی است که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون نزدیک به هزار فلسطینی شهید و حدود 12 هزار نفر زخمی شده اند که بیشتر آن ها را کودکان و زنان بی دفاع تشکیل می دهندشایان ذکر است پیش از این گزارش هایی از مدیر و مجری «شبکه آمریکایی اهل بیت» منتشر شده بود که ماهیت ضداسلامی وی را برملا می سازد. این روحانی نمای لس آنجلس نشین که به مدد دلارهای حامیان ضدشیعی اش، شبکه خود را اداره می کند، پیش از این با خیانت به خون شهدای انقلاب بحرین، شیعیان این کشور را درخصوص قیام علیه آل خلیفه ملامت کرده بود.این شبکه ماهواره ای از جمله رسانه های زنجیره ای و اقماری منتسب به "صادق.ش" به حساب می آید.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:شبکه ماهواره ، اهل بیت ، اسراییل ، فلسطین ، مجری ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دشمنان می پندارند که با کشتن وی نور شمع روشنگری وی را خاموش کرده اند اما غافل از اینکه سالها بعد در فتنه 88 دوباره روشنگری های وی فضای غبارآلود را روشن نموده و راه را از بیراه مشخص می کند و کید دشمنان نیز هیچگاه پایان ندارند
"خیبرآنلاین" - در تاریخ همیشه کسانی که بیشتر از زمان خود می فهمند و مورد بغض و کینه دشمنان اسلام بوده اند و به گونه ای برای حذف آنان که با درک خوب خود از وقایع آنها را رسوا می نمودند، تلاش می کردند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در دهه اول انقلاب حوادث بسیار ازین دست اتفاق افتاد و مغزهای متفکری که بینش خوب سیاسی و دینی داشتند را با تیر عداوت خود به شهادت رساندند. شهید سید حسن آیت یکی از نقش آفرینان این دهه است که دشمنان اسلام و انقلاب به حذف فیزیکی او قانع نشده و حتی درتلاش برای حذف یاد او از خاطره ملت ایران بودند و می خواستند او را از تاریخ انقلاب اسلامی پاک کنند.
به گزارش چشمه، دكترآیت درخانواده‌ای مذهبی و نسبتا محروم به دنیا آمد. وی در رشته های ادبیات و جامعه شناسی و حقوق تحصیل كرد و در رشته حقوق دکترا گرفت. در كنار تحصیلات دانشگاهی، به تحصیلات حوزوی نیز پرداخت. ایشان درمبارزات ملی شدن صنعت نفت و پس از آن، از علاقه مندان و حامیان آیت الله كاشانی بود. او از همان ابتدا پیگیر دقیق مسائل سیاسی بود و شناخت دقیقی از افراد و از پیشینه ی فكری و سوابق آنها داشت و از همین رو به وی لقب دائره المعارف رجال ایران و جریانها را داده بودند.
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:شهید آیت ,موسوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سریال رسوایی‌های جنسی دست‌اندرکاران بی‌بی‌سی همچنان در حال پخش است و هر روز ابعاد جدیدتری از اقدامات غیرانسانی کارکنان «شبکه سلطنتی انگلیس» افشا می‌شود.

خبرگزاری فارس: «شوالیه‌ها»ی تجاوز جنسی در BBC

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، رسوایی‌های جنسی مجریان و سوء استفاده جنسی تهیه کنندگان و دست اندرکاران شبکه خبری «بی بی سی» هر روز ابعاد جدیدتری پیدا می‌کند و این سریال دنباله‌ دار همچنان ادامه دارد.

اردیبهشت 92 بود که واحد مرکزی خبر از لندن گزارش داد: استیوارت هال (Stuart Hall) تهیه کننده بی بی سی اعتراف که در فاصله سال‌های 1967 تا 1985 به 14 دختر، از جمله یک دختر 10 ساله، تعرض کرده است.

 بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:بی بی سی,انگلیس,جنایت,تجاوز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدتی است که مغزی کوچک و محدود با همه فشاری که بر خود آورده است، توانسته است خلاقیتی به خرج بدهد، و صفحه "آزادی‌های یواشکی زنان" را در فیس بوک راه‌اندازی کند و دخترکان و زنانی چون خود را به تکاپوی یافتن محلی عمومی اما خلوت، به برداشتن حجاب خود، و گرفتن عکسی با عجله و ناگهانی وادار کند و با این کار، جلوی ارزشی به نام حجاب، اما در قالب مبارزه با نظام اسلامی، ایستادگی کند … زهی خیال باطل !!!کمپین آزادی‌های علنی زنان !؟

آنان که سطحی و با هرزگی به مسائل نگاه نمی‌کنند و کمی بیشتر به عمق سفارشات دین اسلام پی برده‌اند، به حقیقت می‌دانند که " چوب آزادی غربی" را به زنان و دختران زدن، باعث آزادی آنها نمی‌شود، حتی، باعث به بند کشیده شدن آنها در هوی و هوس مردان هرزه نیز می‌شود…

حجاب در اسلام، شاید در ظاهر به نوعی محدودیت برای زنان باشد، اما در اصل محدودیتی بزرگ است برای آنها که سودای تصرف این موجود با ارزش را دارند، محدودیتی بزرگ برای چشم‌ها و روح‌های فاسد، که آنها را در رسیدن به خواهش دلشان ناکام می‌گذارد و اما حجاب، آزادی زن است در جامعه تا بدون گرفتار آمدن به حاشیه‌های به بند‌کشنده، آزادانه زندگی و فعالیتش را ادامه دهد …

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:آزادی,بی بندوباری,بی حیایی,بی عفتی,آزادي زنان آزادي‌هاي علني آزادي‌هاي يواشكي فيس‌بوك , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از به شهادت رسیدن پسر عموی بشار اسد در درگیری با تروریستهای تکفیری، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با خانواده این شهید دیدار کرد.grey دیدار سردار قاسم سلیمانی با خانواده پسرعموی بشار اسد / عکس

 ابنا ـ به تازگی تصویری از سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار خانواده شهید «هلال اسد» فرمانده نیروهای دفاع ملی سوریه و پسر عموی «بشار اسد» منتشر شده است.هلال اسد دو ماه قبل به همراه ۷ تن از یارانش در درگیری با تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره و دیگر گروه‌های تروریستی مخالف دولت سوریه در نزدیکی مرزهای ترکیه به شهادت رسید.نیروی دفاع ملی سوریه یک گروه شبه نظامی است که به منظور حمایت از ارتش در جنگ داخلی ۳ سال اخیر این کشور تشکیل شد و فرماندهی آن را هلال اسد پسر عموی رییس جمهور سوریه برعهده داشت.مراسم تشییع پیکر این شهید نیز با حضور گسترده مردم روستای القرادحه ـ زادگاه هلال اسد ـ برگزار و وی در کنار سایر شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

grey دیدار سردار قاسم سلیمانی با خانواده پسرعموی بشار اسد / عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:حاج قاسم سلیمانی,شهید هلال اسد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بالاخره فتنه دامن خانواده استاد آواز فتنه را گرفت

مژگان شجریان دختر محمدرضا شجریان که در فتنه ۸۸ به حمایت از فتنه گران پرداخت، با حضور در تلویزیون ضد انقلاب ایران فردا کشف حجاب کرد.

grey کشف حجاب مژگان شجریان دختر شجریان/عکس grey کشف حجاب مژگان شجریان دختر شجریان/عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:شجریان,فتنه88,استادفتنه,منافق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از سيب نيوتن تا سيب قليان

از سيب نيوتن تا سيب قليان
امام جماعت مسجد الحرام با اشاره به ماجرای "سیب نیوتن" تأکید کرد: این سیب باعث ابداع و تخصص شد. اما سیب در جوامع عربی، همچنان به عنوان "اسانس قلیان" کاربرد دارد !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعود الشریم" در صفحه توییتر خود نوشت: روزی درباره سیب تأمل می کردم. پس از اندکی تأمل به تفاوت دیدگاه معاصر با نگاه غالب نزد ما اعراب درباره این میوه پی بردم و چهار بیت در این باره سرودم.
شریم در این ابیات دیدگاه های طرفین در این باره را مقایسه و بیان کرده است که نیوتن توانست با تأمل در یک سیب به قانون جاذبه پی ببرد و شرکت "اپل" آن را به عنوان لوگو بر روی محصولات هوشمند خود انتخاب کرده است. این در حالی است که "سیب" در میان مردم جوامع عربی چیزی جز "اسانس قلیان" نیست، که جوانان با استفاده از آن وقت گذرانی می کنند. !! 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 تير 1393برچسب:نیوتن,سیب,عربی,اختراع,قلیان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 ، وطن امروز نوشت:‌ اخیرا آقای هاشمی‌رفسنجانی در جمع کسانی که «دانشجو» معرفی شده‌اند طی سخنانی «منتشر نشده» اظهار داشته است «جدیدالاسلام‌ها» با «اینترنت و ماهواره» مخالفند و از آن می‌ترسند.این سخنان آقای هاشمی درحالی مطرح می‌شود که جمع کثیری از کارشناسان زبده کشور در حوزه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از مواضع دولت درباره رفع و نقض مقررات ناظر بر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و همینطور موضع‌گیری‌های انجام شده در مقابل جمع‌آوری تجهیزات غیرقانونی دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای، انتقاد کرده‌اند.اما انتقاد‌های کارشناسانی که اینگونه برچسب‌گذاری شده و مورد توهین علنی و مستقیم قرار گرفته‌اند، عبارت است از اینکه «دولت طبق قانون اساسی باید پاسدار دین و فرهنگ باشد.» اینها را بهتر است کسانی که به نصب برچسب علیه منتقدان اشتغال دائمی دارند در قانون اساسی جمهوری اسلامی مطالعه و ملاحظه کنند تا بدانند کسانی که وظایف قانونی دولت و قوه‌مجریه را یادآوری می‌کنند «تازه مسلمان» نیستند.تازه مسلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:هاشمی ، منتقدان ، ماهواره ، تازه مسلمان,آزادی,خطرات,فروپاشی خانواده,انتقاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بد نیست آقای مطهری معنای محاربه را حداقل از فقیه و مرجع مورد قبول خودشان بپذیرند و این‌قدر روی «منتقد» بودن «محارب» تکیه نکنند.صراط: محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: آقای علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در پاسخ به سرمقاله "فرصت‌طلب کیست و منتقد کدام است؟" جوابیه‌ای ارسال کردند که در پنج‌شنبه گذشته پاسخ ایشان و جوابیه رسالت به چاپ رسید. آقای مطهری در پاسخ خود آورده است؛ "هر نظام سیاسی و هر حکومتی منتقدانی دارد... مشکل سرمقاله‌نویس رسالت این است که فکر می‌کند اگر کسی انتقاد به نظام داشت باید به نحوی حذف شود... سرمقاله‌نویس رسالت قبل از آنکه دفاعیات متهمان مورد نظر (سران فتنه) را بشنود و نقش و تاثیر طرف دیگر فتنه را در نظر بگیرد حکم صادر می‌کند که آنها محارب و باغی هستند... اینکه وی چه لذتی از اعدام منتقد می‌برد نیاز به یک روانکاوی دارد." (روزنامه رسالت 10/4/93)از نظر آقای مطهری فعل و قول فتنه‌گران در سال 88 پس از اعلام نتایج انتخابات، یک انتقاد ساده است. با آنکه او در این پاسخ اعتراف دارد فتنه‌ای در کار بوده اما بر عنوان "منتقد" بودن سران فتنه اصرار دارد.حال ببینیم اصلا صورت مسئله فتنه‌ای که کارگردانان آن از سوی آقای مطهری، منتقد نامیده می‌شوند، چیست؟

بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:مطهری ، محاربه ، مرجع ، انبارلویی ، صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیکار بود به‌ تندروها پیوست!
پدر عمر شیشانی، یکی از فرماندهان ارشد داعش که در سوریه می‌جنگد گفته است که پسرش با تربیت مسیحی بزرگ شده و به این دلیل به افراطیون بنيادگرا روی آورده که نتوانسته کار دیگری پیدا کند!
پدر فرمانده نظامي داعش از پسرش مي‌گويد

عمر الشیشانی ۲۸ ساله، زاده گرجستان است و بنابر گزارش‌ها فرماندهی داعش در جبهه شمال سوریه را برعهده دارد. او با ریش بلند قرمز رنگ و کلاهی که معمولا به سر دارد، در بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده توسط داعش به راحتی قابل شناسایی است. تیمور باتیراشویلی، پدر عمر شیشانی به بی‌بی‌سی گفته است که در حال حاضر هیچ ارتباطی با پسرش ندارد.

او می‌گوید پسرش بعد از آن که حدود شش سال پیش ارتش گرجستان را به دلایل پزشکی ترک کرده، نتوانسته کاری پیدا کند و به همین دلیل جذب گروه‌های افراطی شده است. خانواده عمر شیشانی در منطقه‌ای فقیرنشین در چچن، در همسایگی گرجستان زندگی می‌کنند و باتیراشویلی می‌گوید پسرش توسط روحانیون مسلمان تندرو در این منطقه شست‌وشوی مغزی شده است.

عمر شیشانی تا پیش از پیوستن به داعش رهبر گروه 'جیش‌ المهاجرین و الانصار' بود که بسیاری از اعضای آن افرادي از اهل شمال قفقاز هستند. برآورد می‌شود که صدها شهروند چچنی در سوریه و عراق همراه با نیروهای داعش در حال جنگ با دولت مرکزی هستند.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:تروریست,وهابی,تکفیری,جنایت,سربریدن,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

نشریه زنجیره‌ای صدا از دعوت یکی از دست‌اندرکاران فتنه به وزارت نفت به بهانه مراسم افطار خبر داد.

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش صدا، خاتمی در مراسم افطار وزارت نفت که به دعوت منصور معظمی معاون این وزارت تدارک شده بود حضور پیدا کرد.

بنابراین گزارش، بیژن زنگنه و محسن امین‌زاده، جعفر توفیقی، وزیری‌هامانه و چیت‌چیان نیز در این برنامه شرکت داشته‌اند. این مهمانی با حضور برخی مدیران سابق و فعلی وزارت نفت در مجتمع ایجادیه واقع در جماران برگزار شد.

منبع:كيهان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:اصلاح طلبان,فتنه گران,بی فرهنگی ,توهین به رای مردم,پول نفت ,افطاری,انزوای سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یوسف نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان هنگام اعلام نتایج ابتدایی انتخابات بیست و چهارم جوزا/خرداد گفت: "از مجموع حدود ۸ میلیون رای، اشرف غنی احمدزی، ۴۴۸۵۸۸۸ رای یا ۵۶.۴۴ درصد و عبدالله عبدالله ۳۴۶۱۶۳۹ رای یا ۴۳.۵۶ درصد آرا را بدست آوردند."به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان گفت در دور دوم انتخابات ۲۳۱۳۶ محل رای‌دهی وجود داشت که در روز انتخابات در ۲۲۷۷۸ محل رای‌دهی انتخابات صورت گرفت.آقای نورستانی گفت مشارکت مجموعی در دور دوم انتخابات ۸۱۰۹۴۰۳ بود که در نتیجه بررسی و بازشماری ۲۹۹ محل رای‌دهی حدود ۱۱۷۸۹ رای باطل شد. او گفت که مشارکت مردان ۶۲ درصد و از زنان ۳۸ درصد بوده است.


نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات در وضعیتی اعلام می‌شود که عبدالله عبدالله یکی از دو نامزد این دور گفته تا "آرای پاک از ناپاک جدا نشود"، نتیجه دور دوم انتخابات را نخواهد پذیرفت.
آقای عبدالله می‌گوید در این دور انتخابات رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات افغانستان تقلب گسترده و سازمان یافته را به سود تیم رقیبش سازماندهی کرده و خواسته که آرای مراکز مشکوک (محلات با بیش از ۵۹۵ رای و محلاتی که آرای زنان نسبت به مردان در آن زیاد است) که شامل بیش از دو میلیون رای است، تفتیش و بازشماری شود تا نتایج انتخابات را قبول کند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:تقلب,فتنه,افغانستان,انتخابات,احترام به رای دیگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول یه چند نکته ، و بعد از اون پرداختن به مطلب جدید وبلاگ:

1-      شاید بعضی ها فکر کنن و بگن که بلاگ روشنگری یه بلاگِ کاملاً یک طرفه و افراطی باشه ، در صورتی که اکنون اعلام میداریم که این طور نیست ، بلکه ما سعی میکنیم تا در حد توان مطالب را در عین حقیقت و واقعیت برای ایرانیان و مسلمین برای روشنگری ذهنی بیان کنیم ، و سعی در رعایت رئالیسم در نوشته های خود مینماییم، مخصوصاً اینکه سعی در آوردن برخی اسناد تصویری در برخی نوشته ها داریم ، (هر چند که ممکنه هر لحظه این وبلاگ از سوی بلاگفا مسدود بشه)

2-      حال اگر کوتاهی ای از ما رخ داد تقاضا داریم ما را در قالب قراردادن نظر و کامنت و یا  یک ارسال ایمیل با عنوان "انتقاد" به roshangary@live.com   یاری فرمایید – با تشکر – گروه نویسندگی روشنگری

3-      ما قبلاً از لطف سایت بلاگفا در سرویس دهی متشکریم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطلب:

  آیا میدانید چرا اکنون ما در جامعه ی خود مواجه با صحنه های افتضاح پوشش زنان هستیم ، و آیا تا کنون به دلایل پروسه ی رسیدن به این مرحله از بدحجابی در جامعه (مخصوصاً شهر تهران) فکر کرده اید؟ آیا به خود نگفته اید که شاید مشکل از رفتار ناشایست برخی مسئولان در مواجهه با این مسئله بوده؟ بیایید از روی اسناد و قرائن کمی به گذشته تر برویم و مسئله را ریشه یابی کنیم

بقیه در ادامه مطلب....................................لینک دانلود فیلم


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی,بی حجابی,فحشا,حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سالهای اول اصلاحات بود که وارد دانشگاه شدم. وقتی از دیده های خود با برخی از اقوام که به تازگی از همان دانشکده فارغ التحصیل شده بودند سخن به میان می آوردم ، برایشان باور پذیر نبود. به فاصله اندکی وارد عرصه روزنامه نگاری نیز گردیدم؛ گهگاه صحنه های بی بدیلی از فساد اخلاقی در جامعه دیده می شد که چند روزنامه منتقد خاتمی چند بار به انعکاس آن پرداختند. عکسهایی از مراسم استقبال از خاتمی در بازگشت از نیویورک، عزاداری شب عاشورا در میدان محسنی و ...بارها از زبان خاتمی می شنیدم که این رفتار ها را توطئه علیه دولتش می خواند و آنرا بزرگنمایی شده در رسانه های منتقد معرفی می نمود.در طی این چند سال بارها با خود می گفتم شاید او از حقیقت جاری در جامعه بی خبر است و بر اساس تعالیم اسلامی اصل را بر صحت سخنش درباره بی اطلاعی از این اوضاع می گذاشتم، و البته آنرا حمل بر بی کفایتیش می نمودم که در مقام رییس جمهوری از اوضاع کشور بی خبر است.چند سالی گذشت تا  در خرداد 1380 در گرماگرم تبلیغات هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مناسبت تهیه گزارش از روند تبلیغات خاتمی شاهد صحنه هایی بودم که تمام این حمل به صحتهایم را خط بطلان کشید. ستاد رای اولیهای خاتمی در ورزشگاه های شهید شیرودی، شهيد افراسيابي، شهدای هفتم تیر و ... در حضور او چندین برنامه موسیقی زنده اجرا گردید که در خلال آن حرکات موزون بسیار اجرا گردید و چه روسری ها که نیافتاد و چه دستهایی که در دست یکدیگر نبود و ... اقدامی که او شاهدش بود و سکوت کرد. اقدامی که نه تنها در مقام رییس جمهور که در مقام یک روحانی نیز از او انتظار نمی رفت.وقتی شنیدم خاتمی در موسسه باران گفته است: بر اساس پژوهش های انجام شده ، در دوران اصلاحات فساد و ولنگاری در جامعه کمتر شد و علی رغم آنکه شاید تظاهر به اسلامگرایی در میان جوانان خیلی پر‌رنگ نبود ، اما اصل ایمان، سلامت نفسانی و دوری از فساد اخلاقی و ولنگاری کاملا قابل ملاحظه است. و پرسیده پرسش جدی این است که آیا امروز علی رغم شعارها ، فساد در جامعه بیشتر شده‌است یا کمتر؟ به این فکر کردم که او آیا حتی به اعتبار خود میان هوادارانش نیز نمی اندیشد؟ بی سبب نبود که حامیانش در این اواخر نامهای نا بهنجاری بر او نهاده بودند.شاید منظور او رویکرد انقلابی مردم در 4 تیرماه 1384 است که به کسی رای دادند که شعارهای مذهبی و انقلابی می داد. این پرسش خاتمی که پاسخش روشن تر از آن است که بخواهد مورد بحث قرار گیرد مرا به یاد سخنان یکی از نزدیکان شاه انداخت که گفته بود جوانانی که ما تربیت کردیم در جبهه ها جنگیدند و شهید شدند و جوانان انقلاب به فساد افتاده اند!

سپهرنيوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی ,فتنه88,توهین به رای پابرهنه ها,ادعای تقلب توسط ورشکستگان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت جهان اسلام به نقل از روزنامه "جنگ" پاکستان "عبدالله حیدری" یکی از موثرترین مدیران شبکه های وهابی به جرم تجاوز به یک دختر جوان در پاکستان دستگیر شد.عبدالله حیدری
عبدالله حیدری یکی از موسسین شبکه های فارسی زبان وهابی محسوب می شود که سابقه فعالیت در اکثر این شبکه ها را دارد تا جایی که برنامه های خود را بصورت ثابت و هفتگی در شبکه کلمه برگزار می کرده است.درحالی خبر این جنایت شنیع در این رسانه موثر و پرنفوذ پاکستانی منتشر شده که غیبت نسبتا طولانی وی – حدود سه ماه - در شبکه کلمه سبب گمانه زنی هایی درمورد وی شده بود تا جایی که بارها کارشناسان شبکه در قبال سوالات مخاطبین بدون کوچکترین اشاره ای به علت غیبت، بصورت سربسته عبور می کردند و این مساله بدگمانی ها را به واقعیت نزدیک می کرد تا اینکه گره این معما بدست یکی از پرمخاطب ترین روزنامه های پاکستانی گشوده شد.در خبر این روزنامه آمده است : " بنیانگذار حوزه علمیه رشیدیه به نام مولوی عبدالله حیدری به جرم تجاوز به یک دختر سیزدہ ساله دستگیر شده است این دختر مظلوم به نام نسرین که در این حوزه علمیه برای کلاس روخوانی قرآن کریم می آمده است روزی بی خبر از تعطیلی کلاس به حوزه مراجعه می کند با عبدالله حیدری که برای بازرسی به آنجا سفر کرده بود مواجه می شود و مورد آزار و اذیت جنسی این مولوی وهابی قرار می گیرد"به گزارش این روزنامه مردم بومی ایالت بلوچستان استان واشک پاکستان بعد از اطلاع یافتن از ماجرا سریعا در محل حاضر می شوند و عبدالله حیدری را مورد ضرب و شتم قرارداده و تحویل پلیس می دهند.البته این گزارش ادامه می دهد وی بدلیل ارتباطاتی که داشته توانسته محکومیت خود را لغو کرده و آزاد شود.گفتنی است "نسرین" در وضعیت بسیار نامناسبی از حیث روحی قرار گرفته و تحت فشار روانی شدیدی می باشد و خانواده وی بجز چند جمله با برخی رسانه های محلی، حاضر به شرکت در کنفرانس خبری نشده اند.لازم به ذکر است عبدالله حیدری فردی است که پیش از این نیز بدلیل جرائم اخلاقی اش خبرساز شده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 تير 1393برچسب:عبدالله حیدری,وهابی,تجاوز,پلیس,دستگیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبلاگستان 598،وبلاگ یک قدم تا ظهور نوشت:فرزندان ما قبل از بدنیا آمدن خونشان را با خدا معامله میکنند و آنرا با افتخار هرچه تمام نثار راه ولایت امامت خواهند کرد ما را از شهادت نترسانید بلکه به آن مژده دهید راه ما راه حسین بن علی (ع) و فرزندان ایشان میباشد.دشمن کور خوانده ما قطره قطره خونمان را فاطمی وار نثار راه ولی ومقتدایمان خواهیم کرد و فاطمه کوچولو نیز هر لحظه آماده شهادت در راه اسلام وآرمانهای انقلاب وشهداست نه تنها او بلکه تمام ملت ایران فدائیان رهبری هستند.این در جواب تهدید گروهک تروریستی منافقین است و ضمن اعلام برائت از این خودفروختگان وطن فروش آمادگی خود را برای جان نثاری در راه ولایت اعلام میکنیم.

ماجرای دختری که عکسش کنار دکتر احمدی نژاد خبرساز شد+تصاویر

سال قبل در جریان دیدارمان با دکتر احمدینژاد محبوب دل مستضعفان ومحرومان جهان عکس هایی به یادگار گرفتیم که در یکی از عکس ها دختر بنده در کنار دکتر ایستاده است و این عکس را بنده در همین وبلاگ قرار دادم. اما متاسفانه در 8 اردیبهشت امسال سایت مشرق به اشتنباه این عکس را با تیتر " نوه مشترک احمدینژاد ومشایی" بر روی سایت قرار داد وبا تذکر  برخی از دوستان خبر فوق را از سایت برداشت ولی این خبر کذب باعث گردید که دیگر خبر گذاریها نیز به استناد مشرق این خبر را بر روی خروجی خود قرار دهند. دیروز نیز سایت 598 مطلبی با عنوان "دختری که در کنار احمدینژاد ایستاده خبر ساز شد" ونوشت که: به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرگاران، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم این خبر را بازنشر کردند. حتی ساعتی پیش صدای آمریکا هم با انتشار این عکس به بازنشر خبر پرداخت. گفتنی است،‌ تلویزیون گروهک تروریستی منافقین از مخاطبان خود خواست این دختر را در مدرسه‌اش شناسایی کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:احمدی نژاد,دلواپسان,مستضعفان,مظلومان,تهدید منافقین و ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ظر همۀ افراد البته محترم است اما بي‌ترديد اين نوع اظهارات بي‌اختيار انسان را به ياد غربزده‌هاي خام و سطحي يك قرن و اندي پيش چون ميرزا ملكم خان، تقي‌زاده، آخوندزاده و كسروي مي‌اندازد؛ كساني كه فكر مي‌كردند پيشرفت، توسعه، ترقي، آدميت يا انسانيت، تمدن، و شهرنشيني يعني همچون غربيان زيستن و انديشيدن. يعني تماماً غربي‌شدن.

"عماریون"- دکتر «سعید زیباکلام»، استاد دانشگاه تهران در واکنش به سخنان اخیر دکتر محمود سریع‌القلم در گردهمایی تخصصی مناطق آزاد، طی یادداشتی در خبرگزاری نسیم نوشت:

«هر كشوري كه در دنيا پيشرفت كرده، بين‌المللي‌شدن را مبنا قرار داده است.» محمود سریع‌القلم در نخستین گردهمایی تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی (8/4/1393)

نظر همۀ افراد البته محترم است اما بي‌ترديد اين نوع اظهارات بي‌اختيار انسان را به ياد غربزده‌هاي خام و سطحي يك قرن و اندي پيش چون ميرزا ملكم خان، تقي‌زاده، آخوندزاده و كسروي مي‌اندازد؛ كساني كه فكر مي‌كردند پيشرفت، توسعه، ترقي، آدميت يا انسانيت، تمدن، و شهرنشيني يعني همچون غربيان زيستن و انديشيدن. يعني تماماً غربي‌شدن.

به‌راستي "بين‌المللي‌شدن" چه معناي محصّلي دارد؟

آيا شما حتي يكبار هم حتي از يك فيلسوف يا عالم اجتماعي نامدار و برجسته يا غيرنامدار و غيربرجستۀ غربي شنيده‌ايد يا خوانده‌ايد كه به هموطنان خود گفته باشد بياييم بين‌المللي شويم؟! حتي يكبار؟!

بقیه در ادامه مطلب............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 تير 1393برچسب:وطن فروش,غرب زده,تقی زاده,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش "ندای انقلاب"، امروزه همه می توانند از طریق رایانه های شخصی، تبلت و تلفن های هوشمند خود، وارد دنیای بزرگ اینترنت شده و به تبادل اطلاعات بپردازند. اما اینترنت تیغ دو لبه ای است که جنبه مثبت و منفی دارد. نه تنها قادر است به تعالی انسان بینجامد بلکه انحطاط وی را نیز تسهیل می کند.
از آنجا که نمی توان مانع از بارگذاری مطالب خلاف عرف و اخلاق شد و هر کسی قادر به چنین کاری است، تدوین گران ضوابط و قوانین اینترنت سعی می کند با ایجاد فیلترهایی دسترسی به تارنماهای نامناسب را بویژه برای کودکان محدود و یا مسدود کنند.
همه کشورها به طور متفق القول بر عدم دسترسی کودکان به سایت های غیر اخلاقی تاکید داشته و به شیوه های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی برای پیشگیری از دسترسی کودکان به این تارنماها متوسل می شوند.
از سوی دیگر فیلترینگ اینترنت در بسیاری از کشورها صورت می گیرد و تقریبا تعداد کشورهایی که اینترنت بدون فیلتر عرضه می کنند بسیار انگشت شمار است. این فیلتر سازی در زمینه های سیاسی، اجتماعی، امنیتی و ابزارهای اینترنتی و به صورت گزینشی یا سراسری صورت می گیرد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 تير 1393برچسب:اینترنت,آمریکا,فیلتر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم
قصص قرآن، که همه تاریخ انبیای الهی و اقوام موافق و مخالف آنهاست، صرفاً حکایت نیست، بلکه بیان حال و احوال گوناگون زندگی‌های فردی و اجتماعی خودمان است که گذشتگان نیز غیر از این نبوده‌اند. لذا حکایت‌ها، ضمن خبر صحیح از رهه‌های تاریخی، همه درس و حکمت و عبرت می‌باشد.
از جمله این قصه‌ها، قصه‌ی غیبت کوتاه حضرت موسی علیه‌السلام، فتنه‌ی سامری و گوساله‌پرست شدن جمع کثیری از مردمی است که پیش از آن به خدا ایمان آورده بودند.
ماجرای فتنه‌ی سامری، گوساله‌سازی و گوساله پرست شدن مردم، در طول تاریخ تکرار می‌شود و امروزه هم سامری زیاد شده است، هم گوساله و هم گوساله پرست.
فتنه سامری چند ویژگی داشت که اگر امروز دقت کنیم، در جهان و حتی اطراف خودمان نیز بسیار وجود دارد. از جمله این ویژگی‌ها عبارتند از:
اهداف:
*- دشمنی و جنگ با خدا و دین خدا به عنوان «هدف» که در انحراف مردم تحقق می‌یابد؛

*- بدل‌سازی معبود و ساختن إله‌ی دروغین به جای الله جل جلاله برای پرستش مردم به عنوان «استراتژی».

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 تير 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام,گوساله سامری,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازرادیو دیروز،  مبارزین رادیو فردا که به سادگی توسط همین رسانه و امثال آن تشجیع می شوند، تا آزادند کُری خوانی هایی بی نظیر دارند اما به محض دستگیری به مقتدایشان بنی صدرخیانتکار می پیوندند.کم آوردن یکی دیگر از بزرگان فتنه مردانگی جای خود را به نامردی می دهد و انواع مریضی ها در جسم این مجموعه های مرض و مریض نمودار می شود. رادیو فردا در خبری با عنوان "خزعلی از زندان به بیمارستان منتقل شد"، می نویسد:
"محمد صالح خزعلی، پسر مهدی خزعلی، فعال سیاسی زندانی، از «بدتر شدن» وضعیت پدر خود در زندان رجایی‌شهر و انتقال او «به بیمارستان» خبر داده است. محمد صالح خزعلی گفته بود چهار روز از اعتصاب غذای خشک او می‌گذرد و «گویا پدر در وضعیت جسمانی خوبی نبودند و تپش قلب داشتند». بنا بر تازه‌ترین نوشته محمد صالح خزعلی، پدر او به خاطر اعتصاب غذا با کاهش شديد وزن روبه‌رو شده و حتی پزشکان در آزمايش‌هایی متوجه سکته قلبی او شده‌اند."
خزعلی که به بهانه مرخصی از زندان گریخته بود با خفت دستگیر و مجدداً راهی زندان شد و اکنون دم از ناسالم بودن جسمش می زند که البته نباید عقل سالم را هم در بدن و جسم ناسالم امثال خزعلی جستجو کرد.
اما ببینید این سرداران رادیو فردا، در مواجهه با مبارزین جمهوری اسلامی چقدر عیار خلوص دارند. خاطره گویی یک سرباز امام خامنه ای که مهرماه ۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید دکتر رفیعی در خاطره گویی اش در محضر امام و معشوقش می گوید:

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بنیامین نتانیاهو اخیرا طی گفتگویی با یک شبکه ی امریکایی عنوان کرد که نسبت به نرم شدن موضع آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران به دلیل همکاری با این کشور بر سر داعش نگران است.

بلومبرگ نوشت: یک مقام دفتر بنیامین نتانیاهو می گوید که مقامات اسرائیلی در حال گفتگو با همتایان آمریکایی خود هستند تا از آنها بخواهند به ایران اجازه بهره برداری از اوضاع عراق را ندهند!
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، بنیامین نتانیاهو اخیرا طی گفتگویی با یک شبکه ی امریکایی عنوان کرد که نسبت به نرم شدن موضع آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران به دلیل همکاری با این کشور بر سر داعش نگران است.
اسرائیل از امریکا و متحدانش خواسته است که ایران را تحت فشار بگذارند تا به برنامه غنی سازی خود پایان دهد.
موشه مائوز استاد مطالعات خاورمیانه دانشگاه جروسالم می گوید: سرویس های اطلاعاتی به داعش به عنوان تهدیدی برای کل منطقه از جمله اسرائیل نگاه می کنند.
وی اضافه کرد: اسرائیل باید تصمیمات دشواری که آمریکا با آن در عراق مواجه است را درک کند.
جرالد استینبرگ استاد علوم سیاسی دانشگاه بارلان اسرائیل گفت: درحالیکه تهدید سرایت داعش به دیگر کشورها خطرناک است اما اتحاد آمریکا و ایران علیه داعش خیلی خطرناک تر به حساب می آید!

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

5 سال پیش در چنین روزهایی - سی‌ام خرداد 88 - در گرماگرم جولان آشوب‌طلبان، ناگهان گروهى از اراذل و اوباش اجیرشده از سوی عوامل فتنه، مسجد لولاگر و قرآن‌های موجود در آن را به آتش کشیده و شمارى از هموطنان نمازگزار را بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.خبرگزاری فارس: آتش فتنه بر جان مسجد لولاگراین اتفاق یکی از تامل‌برانگیزترین حلقه‌های حرکات آشوبگران بود که ماهیت و ابعاد آن با هیچ یک از حوادث چند روزه پایتخت؛ از 25 تا 30 خرداد 88 قابل مقایسه نیست. کالبدشکافى این واقعه و پیگیرى آن، بدون شک زوایاى تازه‌اى از انگیزه‌ها و سرشت غائله‌آفرینان هفته آخر خرداد 88 تهران و برخی گروه‌های سیاسی که از قضا در عنوان‌شان مدعی روحانی بودن  در دعوت مردم به تظاهرات غیرقانونی را روشن خواهد کرد و به همین علت نمى‌توان به سادگى از کنار آن گذشت و نباید اجازه داد این واقعه به فراموشى سپرده شود یا آنکه عوامل آن به راحتى از چنگ عدالت بگریزند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:فتنه88,مسجدلولاگر,آتش زدن مساجد ,توهین به عزاداران حسینی,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرچه عرصه‌ای برای به میان آمدن دیدگاه‌‌ها و خطوط فکری جریان‌‌های عمده سیاسی کشور شد اما به موازات خود، جریان‌‌های هدایتگری را نیز تجربه کرد. بخش عمده و اساسی این هدایت‌‌ها و کنترل‌‌ها بی‌شک، «قدرت پشت گفتمان‌ها» یعنی «رسانه‌ها» بودند. رسانه‌‌ها این خطوط ناخودآگاه اربابان خط و ربط سیاسی، چنان نقشی را در فضای انتخابات ایفا کردند که ازخلال آنها تلاش آنان برای «میانداری» نیز قابل رصد بود. درحوزه رسانه‌‌های خارجی اما این شبکه خبری بی بی سی فارسی بود که طی ماه‌‌های گذشته چالش‌‌های نرمی‌را درزمینه مقابله با ارزش‌های ایدئولوژیکی تدارک دید. اصولا این شبکه با دو تاکتیک وارد فضای انتخابات ایران شد. نخستین تاکتیک، حواس پرتی جمعی (mass‌ distraction) بود که براساس آن سعی شد پیام‌‌ها از محتوا تهی شده و ارزش‌‌های خبری دیگری دراذهان شکل بگیرد. تاکتیک دیگر هم تزریق زیرپوستی (hypodermic needle) بود که طی آن تلاش شد برخی از پیام‌‌های هدف‌گذاری شده با دزهای مختلف به ببیندگان و مخاطبان القا شود. با توجه به دو مورد ذکر شده و با بررسی‌‌های صورت گرفته می‌توان گفت که ورود این شبکه به فضای انتخابات ایران در سه فاز طراحی و پیگیری شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب: انگليس موج سبز سوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در تشکیل دولت جدید عراق بعد از اشغال، تنها رأس هرم قدرت تغییر کرده بود و بدنه ارتش و مراکز تصمیم‌ساز بدون تغییر باقی مانده و عوامل وابسته و آلوده در آن جای گرفته بودند، حمله داعش که با خیانت همین عوامل وابسته صورت گرفت، ضرورت پاکسازی ارتش و مراکز حساس از عوامل یاد شده را پیش کشید که خوشبختانه آغاز شده و در حال انجام است.
"عماریون"- حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:
۱- «لری فرانکلین» افسر وزارت دفاع آمریکا و مسئول میز ایران در پنتاگون بود. او اوایل سال ۲۰۰۵ به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در دادگاه نظامی آمریکا به حبس محکوم شده و روانه زندان شد. فرانکلین از درون زندان یادداشت کوتاه و جالبی نوشته و برای مجله آمریکایی «فارین پالیسی» فرستاد. او در یادداشت خود نوشته بود؛
«اواخر فوریه ۲۰۰۳- اسفند ۱۳۸۱- در حالی که چند هفته بیشتر به حمله نظامی آمریکا به عراق نمانده بود، روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت؛ نظامیان آمریکا در صورت حمله به عراق، گروگان ما خواهند بود. من هم به عنوان کارشناس مسائل ایران و مسئول میز این کشور در پنتاگون با استدلال کیهان موافق بودم و می‌دانستم که اینگونه خواهد شد امروز آن پیش‌بینی تحقق یافته و ایران نقشه آمریکا در عراق را نقش بر آب کرده است. اما آن هنگام در دولت بوش یک استراتژی واقع‌گرایانه برای مواجهه با ابرقدرت آینده منطقه خاورمیانه، یعنی ایران وجود نداشت و همین موضوع مرا به عنوان مسئول میز ایران در پنتاگون سخت آشفته کرده بود. از این می‌ترسیدم که ماجرای ویتنام در عراق تکرار شود. من می‌دانستم که از لحظه ورود آمریکا به عراق، جمهوری اسلامی مشکلات آمریکا را دو برابر خواهد کرد. این را هم می‌دانستم که احمقانه است اگر تصور کنیم رهبران سیاسی و مذهبی عراق که طرفدار ایران هستند با آمریکا همکاری کنند.»
لری فرانکلین در بخش دیگری از نامه خود آورده است؛ «حماقت کردم و از «استیون روزن» مدیر سیاست خارجی آیپک - لابی صهیونیستی در آمریکا- خواستم نگرانی‌هایم را به شورای عالی امنیت ملی آمریکا منتقل کند، اما او دغدغه‌های مرا به یک دیپلمات اسرائیلی منتقل کرد و باعث شد که من سال ۲۰۰۵ به جرم جاسوسی برای اسرائیل دستگیر شوم».
چند سال بعد، وقتی آمریکا علی‌رغم اعلام قبلی که نظامیان خود را از عراق خارج نمی‌کند، مجبور به ترک این کشور شد- دسامبر ۲۰۱۱/آذرماه ۱۳۹۰- سعودالفیصل، وزیرخارجه عربستان با عصبانیت خطاب به اوباما گفت«عراق را در سینی طلا تحویل ایران دادید و دوستان ایران را در این کشور به قدرت رساندید».
بقیه رد ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب:خبر مهم,شریعتمداری,کیهان,سوریه,عراق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فرهنگی بی باک: گروهک شیرازی از جمله گروهکهای افراطی و مشکوکی است که اگر چه آزادانه در داخل ایران فعالیت می کنند و از امکانات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شود اما هیچگاه دلشان با انقلاب و تشییع حقیقی نبوده است.ریختن آبرو و خون شیعه تنها التیام درد گروهک شیرازی

به گرازش بی باک، این گروهک مذهبی به گونه ای رفتار می کند که انگار تنها ریخته شدن خون و آبروی شیعه التیام بخش دردهایشان است.

زمانی که توهین به خلفای اهل سنت و تفرقه افکنی منجر به ریخته شدن خون هزاران شیعه بی گناه در عراق و پاکستان و سایر کشورها می شود این گروهک تمام تلاش خود را برای تحریک تکفیری ها برای قتل و کشتار شیعیان بکار می گیرد و با راه انداختن هفته برائت سعی در تشدید کینه های مذهبی می کند که  تنها ثمره اش ریخته شدن خون هزاران شیعه بی گناه توسط سلفی ها می باشد.

این گروهک تنها زمانی آرام می گیرد که با رفتارهای عجیبی چون قمه زنی، آبروی شیعه را و با تفرقه افکنی خون شیعه را بریزد اما حال که مملکت شیعه و حرم امامان معصوم در عراق در خطر است نه از قمه های این گروهک مدعی عاشقی امام حسین(ع) خبری هست و نه از واحسینا گفتنشان.

در همین راستا حجت الاسلام دانشمند علی رغم تبلیغات گسترده ای که در ماههای اخیر علیه وی صورت گرفت، در سخنانی ضمن ابراز برائت از جریان تکفیری شیرازی و شبکه های ماهواره ای این جریان، اعلام کرد به دلیل تاکید این جریان بر مسئله قمه زنی، هفته برائت و دیگر مسائل، با این جریان قطع ارتباط کرده و اعلام کرده است که دیگر در برنامه های آن شرکت نخواهد کرد.

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:گروهک شیرازیها,ریختن آبروی شیعه,مزدوران بیگانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آمریکا بدلیل پافشاری دولت عراق ،مجبور به ترک این کشور شده است و همچنین مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا اذعان کرده اند عمق نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عراق قابل اندازه گیری نیست،بنابراین آمریکا به طور غیرمستقیم توسط گروه تروریستی داعش دولت عراق را بدلیل استقلال خواهی و نزدیکی به ایران تنبیه می کند
"عماریون"- مالک اشتری
می خواهم در متن حاضر به این سوال بپردازم که "آیا قدرت داعش مهار نشدنی است؟!"

پاسخ مسلماً خیر است...
1- داعش پس از آنکه در صحنه ی نظامی سوریه متحمل شکست های سختی شد و بعد از انتخابات پرشور مردم سوریه و رای قاطع به بشار اسد،می خواهد بحران را به کشورهای دیگر منطقه بکشاند و به شکلی فرافکنی کند،زیرا مسلماً تحت شدیدترین فشارها توسط حامیان خود برای به بار آوردن افتضاح شکتس در سوریه هستند.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:داعش,تروریست,لباس زنانه,سعودی,حیوانییت,آمریکا و فتنه انگیزی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عماریون به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان می‌دانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمی‌تواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خط‌مشی و راه است. وقتی یک برنامه‌ای را می‌نویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خط‌مشی و تاکتیک‌هایی که کار را عملیاتی می‌کند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا می‌خواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانه‌روی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده‌ ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در نظر می‌گیریم و قدم‌هایمان را براساس آن ظرفیت‌ها تنظیم می‌کنیم. گاهی اوقات این اشتباه می‌شود. یعنی نه این و نه آن می‌شود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر می‌کنم با توجه به تندروی‌هایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر می‌کنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی می‌افزاید: ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس می‌کنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر می‌رسد اگر برنامه‌های انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامه‌های انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خاتمی,رضا خاتمی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.به گزارش حزب الله سایبر، آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد یک تهاجم همه جانبه به ارکان جمهوری اسلامی ایران بود که بازخوانی وقایع آن و یادآوری عوامل وقوع آن به هر نحوی می تواند باعث عبرت گرفتن از تاریخ به همراه بالا بردن بصیرت سیاسی باشد، فتنه سال هشتاد و هشت به گفته رهبر معظم انقلاب کشور را واکسینه کرد، در این میان آنها که متهمان و سران فتنه بودند باز به گفته همان رهبر، مسئول خونهای ریخته شده اند... پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.فیلم کوتاه «لکه» به کارگردانی محمد باقر مفیدی کیا اثری در مورد فتنه ۸۸ است که از زاویه ای دیگر به این واقعه می پردازد. جهت دانلود این فیلم روی لینک کلیک کنید :

 lake۲_mpeg۲video_۰۰۲.flv | دانلود فیلم

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:فتنه88,بهزاد نبوی,عدم تمکین در مقابل رای مردم,توهین به نظام,فیلم لکه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دادگاهی در اسپانیا، یک سعودی را به جرم عضویت در شبکه القاعده و فعالیت اینترنتی برای ترویج عقاید این شبکه به 8 سال حبس محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،  دادگاهی در شهر مادرید پایتخت اسپانیا، یک سعودی را به جرم عضویت در شبکه القاعده و فعالیت اینترنتی برای ترویج عقاید این شبکه به 8 سال حبس محکوم کرد.  قاضی دادگاه مادرید اتهامات این تبعه سعودی را تهیه جزوات آموزش های تروریستی، انتشار و ترویج مطالب تروریستی، حمایت از تروریسم و گروه های تروریستی معتقد به ایدئولوژی سلفی گری جهادی اعلام کرد. به گفته قاضی دادگاه، "م.ح. مالکی" ناظر و مدیر بسیاری از نشست ها و مذاکرات "انصارالمجاهدین" است و از "محمد مراح " فرانسوی الجزائری تبار که در سال 2012 چندین نفر را در تولوز(واقع در جنوب غرب فرانسه) به بهانه جهاد کشت، تمجید و قدردانی کرده است. "م ح  المالکی" با تابعیت سعودی و ملقب به دبیر دفتر شبکه القاعده، بر اساس این اتهامات با حکم دادگاه به 8 سال حبس با امکان آزادی مشروط محکوم شد. دادگاه تاکید کرد که این تروریست سعودی "خوزه لوییس رودریگز زاپاته رو" نخست وزیر سابق اسپانیا، "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس و "جرج بوش" پدر و پسر روسای جمهور اسبق آمریکا را در فهرست اهداف خود گنجانده بود. المالکی از سال 1980 در اسپانیا اقامت دارد و در 27 مارس 2012 میلادی در والنسیا بازداشت شد. وی در جلسه دادگاه اتهامات خود را تکذیب کرد و گفت که تمایل وی به جمع آوری مطالب مرتبط با جنگ آمریکا و القاعده دلیل دراختیار داشتن مطالب متعلق به القاعده است.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:القاعده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فرهنگ و هنر  ندای انقلاب، سردار عبد الله اسکندری از یادگاران دوران دفاع مقدس و از مدافعین دلاور حرم حضرت زینب کبری(س) در خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام به دست گرگ صفتان تکفیری-وهابی در سوریه به شهادت رسید و به جمع همرزمان شهدیش پیوست.

سردار شهید حاج عبدالله اسکندری

جیره خواران وحشی آل سعود در سوریه پس از شهادت حاج عبد الله اسکندری سر مبارکش را همچون مولایش حسین(ع) از تن جدا کردند.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:شهدای حرم,حاج عبدالله اسکندری,یادگاران دفاع مقدس,تکفیری,شهادت,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، سایت "مرآه البحرین" به نقل از صفحه کلیسای کاتولیک در فیسبوک نوشت: این بزرگترین کلیسایی است که تا کنون در کشورهای عربی ساخته شده است.
بر اساس این گزارش، پادشاه بحرین طی 30 دقیقه ملاقات با پاپ، درباره مسائلی مانند صلح در خاورمیانه، همزیستی بین ادیان و مقابله با افراطی‌گری دینی گفتگو کرد.
پادشاه بحرین همچنین با تأکید بر تمایل کشورش برای افزایش روابط دوستانه و همکاری با واتیکان، از پاپ دعوت کرد به این کشور سفر کند. 

به گفته مخالفان بحرینی، سفر پادشاه این کشور به واتیکان اقدامی تبلیغاتی به هدف بهبود چهره رژیم آل‌خلیفه است، زیرا وجهه این رژیم به دلیل سرکوب گسترده شهروندان و به ویژه شیعیان بحرین و تخریب مساجد، به شدت در سطح جهان خدشه دار شده است؛ و مراکز و سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر بارها گزارشهایی را در اعتراض به سرکوب خشونتبار مردم بحرین منتشر کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:آل خلیفه,جنایت,حقوق بشر,پاپ,سرکوب,شیوخ زنباره و نوکران غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه اراجیفی، نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار عضویتش را در گروه همجنس بازان بریتانیا جار می زند، نمی تواند نقش خوبی در متهم کردن دیگران بازی کند!»
 
عکس و مطلب در ادامه +18.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:من و تو,جم تی وی,ضد انقلاب,هم جنس باز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، هجمه ی همه جانبه ضد انقلاب به اعتقادات مسلمانان و مبانی اسلام مدتهاست توسط شبکه های ماهواره ای و سایت های خارج از کشور دنبال می شود و طی سالهای گذشته نیز که استفاده از شبکه های اجتماعی در داخل کشور گسترش یافته، یکی از کارویژه های اصلی این شبکه ها تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.فاصله نگاه جریان حزب الله با رهبر انقلاب در مقوله حجاب / چرا هاشمی رفسنجانی از زنان زیباروی دفاع کرد؟
با یک رصد ساده در بسیاری از شبکه های اجتماعی به راحتی می توان متوجه صفحاتی شد که با تمرکز ویژه بر روی اعتقادات مسلمانان، به تخریب و فحاشی علیه اسلام مشغول هستند اما برخی از آنها نیز با حفظ ظاهر و ادبیاتی کاملا رسمی، تمام تلاش خود را برای ایجاد «شبهه» و یا «قبح شکنی» نسبت به برخی اصول مسلم دینی قرار داده اند.
 در همین راستا طی روزهای گذشته با هماهنگی برخی رسانه های بیگانه و مراکز فعال اسلام ستیز در خارج از کشور، کمپینی در فیس بوک تشکیل شده که طی آن از زنان و دختران ایرانی خواسته شده تا با ارسال عکس های بی حجاب خود در اماکن عمومی، خیابان ها و ... از این طریق به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند.
 این کمپین که ذیل عکس های منتشر شده خود، توضیحاتی را نیز به زبان انگلیسی می نویسد، مورد استقبال برخی رسانه های انگلیسی زبان نیز قرار گرفته و از آن به عنوان یک حرکت جدید در ایران برای کشف حجاب زنان یاد شده است.
بقیه در ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:فیس بوک,استحاله,عدم توجه مسولان,شبکه های اجتماعی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، اوایل بهمن ماه گذشته بود که حجت‌الاسلام «حسن روحانی» در جریان شرکت در «اجلاس جهانی اقتصادی داووس» در پاسخ به یک شبکه تلویزیونی کشور سوئیس؛ بازگشایی سفارت آمریکا در ایران را ممکن" دانست.احیای سفارت آمریکا و به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، اوایل بهمن ماه گذشته بود که حجت‌الاسلام «حسن روحانی» در جریان شرکت در «اجلاس جهانی اقتصادی داووس» در پاسخ به یک شبکه تلویزیونی کشور سوئیس؛ بازگشایی سفارت آمریکا در ایران را "ممکن" دانست. از آن روز تا کنون، حساسیت‌ها و پیگیری‌ها درباره ماهیت یا چگونگی از سرگیری روابط ایران با آمریکا در اندیشکده های اطلاعاتی- فکری مختلف آمریکا و بلوک غرب؛ در جریان هستند.
بقیه در ادامه مطلب................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:آمریکا,سلطه,عموسام,نقشه,حضور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، معارضان سوری و گروه‌های مسلح همواره از شهر حمص تحت عنوان «پایتخت انقلاب»!! خود در سوریه یاد کرده‌اند، شهری که در آوریل سال 2011 به تصرف گروه‌های مسلح درآمد و تا هفته گذشته در تصرف و کنترل آنها بود.اما چه سود که آنها نتوانستند، نه از پایتخت انقلاب خود و نه انقلاب خود محافظت کنند و آن را دو دستی پیش کش ارتش سوریه کردند.هم اکنون پس از خروج گروه‌ها و عناصر مسلح از این شهر می‌توان دستاوردهای انقلاب آنها برای مردم سوریه را به نظاره نشست. عکس‌های زیر بخشی از ویرانی‌های برجای مانده از حضور این گروه‌ها در حمص قدیم را به تصویر می‌کشد.

بقیه تصاویردر ادامه مطلب................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:سوریه,محورمقاومت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالیکه رئیس دولت و همچنین مذاکره کنندگان کشورمان نسبت به گفتگوهای هسته ای خوشبین هستند، تحلیلگر امریکایی از خواسته های امریکا در دور جدید مذاکرات پرده برداشت. 
کنث پولاک، تحلیلگر سابق سازمان سیا و کارشناس سیاسی مسائل غرب آسیا و امور نظامی، در تحلیلی که در نیویورک تایمز با عنوان روش صحیح فشار بر ایران به چاپ رسید می نویسد: ”در ظاهر به نظر می رسد واشنگتن به دنبال این است که تعداد و نوع سانتریفیوژهایی که ایران اجازه دارد در اختیار داشته باشد، و همچنین مقدار و کیفیت اورانیوم ذخیره شده اش را محدود کند، اما اینها اهداف کلیدی امریکا نیستند. همه اینها برای کاخ سفید اهمیت دارند اما اولویت اول آن نمی باشند."

بقیه در ادامه مطلب...........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:5+1,مذاکرات هسته ای , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از کاربران در توهینی به شیعه، آن را برابر با یهود دانسته و در صفحه ذکر شده نوشته است : شیعه+ یهودی = 1؛ فعال اینترنتی دیگری درتوئیت توهین آمیز خود نوشته: اینها با برپایی حسینیه فقط شرک را در مدینه گسترش می دهند!
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز»، کاربران سعودی اقدامات  ضد شیعی چند روز اخیر برخی از دانشگاهیان افراطی و مبلغان دینی علیه شیعیان مدینه در شبکه تویتر را محکوم کردند. 
تعدادی از مفتی های سعودی به همراه عده ای دیگر در یک حمله سازماندهی شده علیه شیعیان مدینه منوره، صفحه ای در تویتر با عنوان " حسینیه ها از مظاهر شرک  مدینه هستند" ایجاد کرده و با شرکت عده دیگری از کاربران به آن وسعت بخشیدند، یکی از کاربران در توهینی به شیعه، آن را برابر با یهود دانسته و در صفحه ذکر شده نوشته است : شیعه+ یهودی = 1؛ فعال اینترنتی دیگری درتوئیت توهین آمیز خود نوشته: اینها با بلند کردن ریش خود و برپایی حسینیه فقط شرک را در مدینه گسترش می دهند!
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:وهابی,سلفی,آل خلیفه,حیوان,شیطان,سعودی,جنایت,سرکوب,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه مانیتورینگ - موضوع مبارزه با خشونت و تروریسم توسط غرب و حمایت آنها از گروهک های تروریستی یکی از تناقضات آشکار این کشورها در مقابله با تروریسم در جهان است.
به گزارش بولتن نیوز، محمد حسین ساعی در گوگل پلاسش نوشت: کدام خبرگذاری غربی را میشناسید که این خبرها را درست پوشش دهد.جالب است که غربیها سالها ادعای مبارزه با فاشیسم و القاعده را فریاد می زدندچه بی آبرویی بیش از این که الان سیاستمداران غربی از تروریست ترین لایه های همین مرتجعین حمایت می کنند که به بدترین وجهی آدم بکشند تا غربیهای به منافع ملیشون دست پیدا کنندعجیب دنیایی است

بدتر از این اتفاق به نظرم، کامنتی است که زیر این مطلب در صفحه اصلی زده شده که یک نفر نوشته "به ما چه ... از مرگ تدريجي ما كه بهتره"
واقعا زندگی در این دنیا رنج آوره
و هرچقدر انسان تر باشی، در این دنیا بیشتر رنج میبریدر تظاهرات جمعه شهر اُدسا گروه نئونازی «رایت سکتور»، که اینک در قالب سازمانی بنام «گارد ملّی» از سوی دولت موقت کی‌یف «قانونی» شده، تظاهرات مخالفان دولت کی‌یف را مورد حمله قرار داد و ده‌ها نفر را کشت یا زخمی کرد. ماجرا به اینجا ختم نشد و گروه فوق ساختمان اتحادیه‌های کارگری اُدسا را، که محل تجمع مخالفان دولت کی‌یف بود، محاصره کرد و به آتش کشید. در این جنایت فجیع ده‌ها نفر زنده سوختند و ده‌ها نفر به شدت مصدوم شدند. شمار مقتولین سوخته تاکنون 38 نفر گزارش شده است. گزارش شده که در حین سوختن مردم فوق اعضای «رایت سکتور» در بیرون ساختمان سرود می‌خواندند. این فاجعه‌ای بزرگ است که از کنار آن به سادگی نمی‌توان گذشت. امیدواریم بشریت به آن درجه از رشد و فرهیختگی رسیده باشد که به این جنایت واکنش مناسب نشان دهد و در همین‌جا راه فجایع بزرگ‌تر را مسدود کند.

عکس در ادامه مطلب+18............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:غرب,تروریسم,مبارزه با خشونت,افراطی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان، اصطلاح تصفیه درون سازمانی منافقین از جمله مؤلفه‌هایی است که با نام این گروهک تروریستی پیوندی دیرین دارد.
کشتن اعضای سازمان به دلایل واهی و به بهانه کوچکترین اختلاف‌ نظر، همواره در دستور کار این فرقه تروریستی بوده تا جایی که با استفاده از همین فضای رعب و اختناق بوجود آمده تا کنون شبکه سست‌تر از عنکبوت را نگه داشته‌اند.
جداشده‌های فرقه رجوی اما، به کابوسی برای سران منافقین تبدیل شده‌اند؛ چراکه تسلط و اطلاع ایشان از اتفاقات داخل سازمان، توانایی جریان‌سازی در خارج از کشور را با سد محکمی روبه‌رو کرده است.طی آخرین اخبار بدست‌آمده، یکی از اعضای جداشده سازمان منافقین اذعان می‌کند: «طبق خبرهای رسیده از درون فرقه رجوی بعد از بسته شدن درب اردوگاه بدنام اشرف، مریم قجر مستقر در اور سوراواز پاریس به سران فرقه در کمپ لیبرتی دستور داده به هر شکل ممکن راه فرار و خروج اعضا از تشکیلات را ببندند.»
در پی این دستور تشکیلاتی به اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی گفته‌اند که هر کس بخواهد از تشکیلات خارج شود و یا قصد فرار داشته باشد دست در دست دشمن دارد و قصد جان رهبری را دارد و می‌خواهد با دشمن برای کشتن رهبری (رجوی) همکاری کند!

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب: منافقین لیبرتی تصفیه سازمانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، مدعیان مهدویت ادعاهای مشابهی مطرح کرده آموزش علوم غریبه می‌بینند و با اغوای مردم ساده دل برای گروهی بدور خود شکل می‌دهند در این مرحله بیشتر مورد توجه سرویس‌های استعماری قرار می‌گیرند.جریان کاذب احمد حسن گاطعی نیز از این مسئله مستثنی نبوده و مانند دیگر مدعیان دروغین چون علی محمد باب و میرزا حسینعلی نوری مازندرانی ملعون ملقب به بهاء است.

444444444444444444444444

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب: الیمانی احمد حسن فرقه بهائیت ستاره داوود نشانه های متشابه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: روزنامه انگلیسی " دیلی اکسپرس " در شماره روز جمعه خود نوشت، "کلودیا شفر" در گفتگو با شبکه انگلیسی " آی .تی. وی" گفته است که یک شاهزاده عرب به او پیشنهاد خوردن شام در ازای دریافت یک میلیون پوند استرلینگ داده است.

شفر در پاسخ به سئوالی درباره پیشنهادهایی که به او به عنوان یک مانکن و سوپر مدل معروف داده شده است، گفت که وی پیشنهادهای عجیبی را دریافت کرده است ولی عجیب ترین آنها، پیشنهاد از طرف یک شاهزاده عرب بوده است که خواهان پرداخت یک میلیون پوند استرلینگ در ازای صرف شام با او شد؛ البته وی این پیشنهاد را رد کرد ولی یک سوپر مدل دیگر این پیشنهاد را پذیرفت.

این مدل آلمانی که 43 سال دارد، از ذکر نام این شاهزاده عرب خودداری کرد.

شفر همچنین دراین گفتگوی تلویزیونی اذعان کرد که در دوران مدرسه به علت نوع راه رفتنش، مرغابی لقب گرفته بود و در آن زمان هیچ دوستی نداشت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:بی درد,زنباره,مرفه,شهوتران,شیوخ عرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرکرده گروهک تروریستی منافقین دستور کشتن هر یک از عناصر این گروهک که قصد خروج از اردوگاه لیبرتی در بغداد را دارد ، صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ "مریم رجوی" سرکرده گروهک منافقین به سرکردگان این گروهک در اردوگاه لیبرتی در بغداد دستور داده که هر فردی از عناصر این گروهک که قصد جدا شدن را دارند ، از میان بردارند.
منابع آگاه در مصاحبه با "اشرف نیوز" فاش کردند " مریم رجوی" دو هفته پیش دستوراتی را خطاب به سرکردگان منافقین در اردوگاه لیبرتی در بغداد صادر کرده که در آنها بر لزوم پیگیری و جاسوسی از عناصری که قصد خروج از این گروهک را دارند وهمچنین کشتن آنها پیش از ترک اردوگاه تاکید شده است.
سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پیام خود که برای سرکردگان این گروهک در بغداد ارسال کرده آورده است که هر عضوی از سازمان مجاهدین(منافقین) که قصد گریختن از اردوگاه لیبرتی را داشته مزدور و دشمن بوده و زندگی "مسعود رجوی" را تهدید کرده و قصد کشتن او را دارد.
پایگاه خبری اشرف نیوز در پایان نوشت : براساس پیام "مریم رجوی" حالت فوق العاده در اردوگاه لیبرتی برقرار شده و حراست از محل اقامت اعضای منافقین و هرگونه فعالیت آنها افزایش یافته و رصد می شود.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,مریم رجوی,لیبرتی,اعدام,ترور,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در ادامه سریال ده ها قسمتی نفوذ افراد فتنه گر و گروه های حامی فتنه چند ماهی است که از فعالیت تشکل اصلاح طلب "امید ایران" در دانشگاه آزاد شیراز می گذرد.

این گروه در گام اول با انتشار نشریه "پگاه" فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آغاز نمود. این گروه در این نشریه با اقداماتی در جهت تحریف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تطهیر برخی چهره ها تلاش نموده است. برای مثال از بازرگان در این نشریه به عنوان ستاره ای خاص یاد شده و او را یک روشنفکر دینی معرفی می کند، و یا اینکه منتظری را میراثی گران قدر در تاریخ انقلاب بر شمرده و نیز برای اینکه اندیشه های خسرو گلسرخی ترویج نیافته است تاسف می خورد. در این نشریه مشخصا به مداحان هتاکی می شود.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از دیده‌بان، پس از جنگ تحمیلی حیات منافقین در عراق خالی از حوادث تلخ و نقش‌آفرینی ایشان علیه مردم عراق نبوده است.جداشده‌های سازمان منافقین که پس از رهایی از پادگان اشرف، در سال‌های اخیر تازه متوجه شده‌اند چگونه فدای خواسته‌های سران نفاق شده‌اند، به بازگویی جنایت‌هایی که از سوی سازمان نسبت به فضای خارجی شکل گرفته است،خبرگزاری فارس: جزئیات تکان‌دهنده از کُردکشی منافقین در عراق می‌پردازند.یکی از اعضای جداشده سازمان که در اروپا به سر می‌برد، به حادثه کردکشی منافقین و نقش‌آفرینی ایشان در تحرکات حزب بعث عراق اشاره دارد.مشروح سخنان وی را در زیر می‌خوانید:برای روشن شدن موضوع، لازم است که من مقداری توضیح داده و مواردی را که خود مشاهده کرده و یا از دوستان بسیار نزدیک خود شنیده ام را به اطلاع عموم برسانم.طبعا این مشاهدات و شنیده ها، (که شخصا یقین دارم که درست است و پای مسئولیت آن هم هستم.) صرفا محدود به اطلاعات خودم و محدوده ای که در آن صحنه حضور داشته ام می باشد و شنیده هائی که از افراد مشخص و معدودی به  طور خصوصی شنیده ام و کاملا معلوم است که مربوط به همه جبهه ها و صحنه های مختلف و گسترده ای که همه نیروهای ارتش آزادیبخش! درگیر بودند را شامل نمی شود و یک گزارش کلی و همه جانبه هم، نه در حیطه من و نه در حد من بوده و هست. و این موضوع در کادر رئیس ستاد ارتش و خود رجوی است که آن هم به نظر من انتظاری غیر واقعی است، چرا که تا کنون هیچ گزارش واقعی از طرف مسئولان امر در هیچ زمینه ای به مردم داده نشده است که این هم یکی از آن ناپرهیزیها می باشد.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از سناریوهای قوی این است که دانایی‌فر زنده و در پاکستان است و ربایندگان می‌خواهند او را معامله کنند. 

دانایی‌فر زنده و در پاکستان است/ ربایندگان قصد معامله‌ دارندبه گزارش عرش نیوز،  نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، از زنده بودن جمشید دانایی‌فر یکی از 5 مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل خبر داد و گفت: یکی از سناریوهای قوی این است که دانایی‌فر زنده و در پاکستان است.وی افزود‌: گروهی که اقدام به ربایش دانایی‌فر کرده‌اند می‌خواهند بر سر وی معامله بزرگی کنند.نماینده ممسنی عنوان کرد که در حال حاضر کلیه نهادها از جمله مجلس، وزارت اطلاعات، شورای عالی امنیت ملی، وزارت خارجه و ... به دنبال آن هستند که این تبعه ایرانی آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگردد.پیش از این گفته شده بود که دانایی‌فر توسط این گروهک به شهادت رسیده است.
منبع:فارس
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جنگ قدرت در عربستان:
به نظر می‌رسد شکست سیاست‌های خارجی عربستان طی سال‌های گذشته و در جبهه‌های مختلف، موجی از تکانه‌های شدید را برای خاندان آل سعود در داخل مرزهای این کشور در بر خواهد داشت؛ تکانه‌هایی که ملک‌عبدالله با تصمیمات و انتصابات خود سعی در هر چه کمتر کردن آنها دارد.به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "بندر بن سلطان" نامی است که با بسیاری از بحران‌های اخیر "خاورمیانه" پیوند خورده است، به طوریکه که بسیاری از تحلیل‌گران و ناظران، او را مسئول بسیاری از نا آرامی‌های منطقه بر می‌شمارند. با آغاز روند انقلاب‌های عربی و "بیداری اسلامی"، و پر رنگ‌شده تحرکات منطقه‌ای عربستان، فعالیت‌های پنهانی بندر نیز شدت گرفته و نام و چهره‌اش بیش از پیش رسانه‌ای شد.نقش او در انحراف انقلاب "لیبی"، مصادره انقلاب مردم "یمن"، سرکوب ملت "بحرین" و ناآرامی‌های "عراق" بر کسی پوشیده نبوده و نیست.
بقیه در ادامه مطلب.....................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کشتار و سوزاندن دانش‌آموزان نیجری توسط "بوکوحرام"
به نظر می‌رسد قبل از هر چیز، ناتوانی دولت نیجریه (یا کشورهای آفریقایی دیگر که زمینه رشد تروریسم در آن‌ها فراهم شده) در مدیریت اقتصادی و اجتماعی، و گسترش بی‌سابقه فقر در این کشورها، عامل اساسی پیدایش گروهک‌هایی همچون بوکوحرام است.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "تروریسم" و "وهابیت"، دو واژه‌ای است که پیوند گسترده‌ای با بحران‌های جهانی معاصر دارد.

وهابیون از یک‌سو، با انحراف جوانان (کشورهایی که در آن‌ها فعالیت دارند) از اسلام راستین و از سوی دیگر با استفاده از منابع مالی گسترده برخی از کشورهای حامی تروریسم (همچون عربستان سعودی) به گسترش خوشنت پرداخته و در حقیقت منافع قدرت‌های غربی (بانیان اصلی خود) را تامین می‌کنند.  
 
البته این پدیده منحصر به منطقه خاورمیانه نیست، بلکه خطر بروز و گسترش آن در هر جایی که فرقه وهابیت به فعالیت می‌پردازد، وجود دارد. 
عکسها در ادامه مطلب......
به ادامه مطلب بروید.........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه این هفته «شناسنامه» در بخش ابتدایی این مصاحبه تلویزیونی در مورد دوران تحصیل خود در دانشگاه تهران گفتخبرگزاری فارس: بارها به خاتمی تذکر دادم/ به ستاد قالیباف رفتم چون رأی بیشتری داشت: من در تهران معلم بودم و در مدرسه مهرگان محله اتابک فعالیت داشتم که در آزمون ورود به دانشگاه سراسری شرکت کردم و در رشته راه و ساختمان دانشگاه کرمان قبول شدم. راستش اطلاع چندانی از شرایط آنجا نداشتم اما چون قبول شده بودم انتقالی را گرفتم و به کرمان رفتم. اما بنا به دلایلی نتوانستم درسم را در این دانشگاه ادامه دهم.وی گفت: یکی دوبار از بچه‌های دفتری دانشگاه شنیده بودم که به دلیل فعالیت هایی سیاسی که داری اسمت در دفتر مطرح شده، مراقب باش، تا اینکه یک روز آمدند گفتند شنیده ایم قصد دارند بیایند و تو را دستگیر کنند. همینطور که جیب های ساواک وارد حیاط دانشگاه شد من هم از در دیگر دانشگاه بیرون رفتم و به سمت بیابان های اطراف کرمان حرکت کردم و به سمت تهران فرار کردم و این شد که درسم نیمه کاره باقی ماند و دیگر به کرمان بازنگشتم.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 35 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com