وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

"هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به دعوت "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین به کشتی تفریحی او می رود اما با رفتاری که انتظارش را نداشت، مواجه می شود .
به گزارش وبسایت روشنگری از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه الدیار لبنان نوشت: هنگامی که "هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به کشتی تفریحی پادشاه بحرین دعوت می شود، پادشاه بحرین برای هیفا مزاحمت ایجاد کرده و کار به درگیری فیزیکی می کشد.

 

این روزنامه بیان کرد: محافظان پادشاه بحرین بر سر هیفا ریخته اند و این خواننده را زیر کتک گرفته اند و هنگامی که هیفا وهبی قصد شکایت از پادشاه بحرین را داشته است حمد بن جاسم نخست وزیر قطر که روابط گرمی با هیفا دارد وارد عمل شده است و پادشاه بحرین برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر هدیه طلایی 6 میلیون دلاری برای حق سکوت گرفتن از این خواننده لبنانی به وی پیشنهاد داده است.

منبع: جام نيوز


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش صراط به نقل از اسلام تایمز یک منبع مسئول در جنبش مقاومت سری عربی( حسم) گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که ادعای مقامات عربستانی مبنی بر اینکه آنها جوانان این کشور را برای انجام خرابکارانه به سوریه اعزام نمی کنند، تکرار شده است اما با وجود همه این ادعاها، عربستان جوانان خود را برای انجام عملیات تروریستی به این کشور می فرستد.

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمایش «زخم مدینه» با درخشش انوشیروان ارجمند ، جلیل فرجاد و گروهی از بازیگران ، از هجدهم فروردین ماه در سالن اصلی مجموعه آزادی روی صحنه رفت

 

به گزارش افق نمایش «زخم مدینه» کاری از مؤسسه فرهنگی فدک، با پشتیبانی مؤسسه هنری رسانه ای اوج و همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به روی صحنه رفت.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عربستان برای شکنجه و همچنین از بین بردن آثار شکنجه در زندان های عربستان از پزشکانی که در خدمت آل سعود هستند بهره می برد

به گزارش فرهنگ نیوز:حکومت آل سعود در عربستان برای شکنجه و همچنین از بین بردن آثار شکنجه در زندان های عربستان از پزشکانی که در خدمت آل سعود هستند بهره می برد. به گفته فعالین حقوق بشر در عربستان در بین این پزشکان افرادی مثل "دکتر مساعد الریاض" و "دکتر طارق الدمام" حضور دارند که از پزشکان مطرح در عربستان هستند که در خدمت آل سعودند.
گزارش ها حکایت از آن دارند که آل سعود درپی استخدام سایر پزشکان حتی از سایر کشورها برای شکنجه متهمان و یا از بین بردن آثار شکنجه هستند.
قابل توجه این که بسیاری از متهمین دربند حکومت عربستان از معترضین شیعه در شرق عربستان هستند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم منتشر شده ای نشان می‌دهد که تروریست‌های تکفیری وابسته به برخی کشورهای منطقه، این بار در اقدامی جدید عکس دبیرکل حزب الله لبنان را پاره کرده و به نیروهای حز‌ب‌الله و سپاه پاسداران ایران نیز اتهام می‌زنند.

درصورت مسلط شدن بر سوریه ببینید چه جنایاتی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی به نقل از فارس، برخی گروهک‌های تروریستی وهابی و تکفیری که اقدام به ترور و کشتار مخالفان خود می‌‌کنند، شیعیان و علوی‌های سوری را هدف قرار می‌دهند و با آدم‌ربایی و شکنجه و غارت موجی از خشونت و ناامنی را در این کشور به وجود آورده‌اند.

آنها چند روز پیش، در استان «ادلب»، عکس‌های سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را پاره و زیر پا ریختند و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله و نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه حضور دارند و با ارتش سوریه برای سرکوب مردم این کشور همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گروهک‌های مذکور همچنین به ادیان و مذاهب مختلف توهین می‌کنند و در فیلمی که در ذیل آمده، آنها به تربت امام حسین (ع) اهانت می‌کنند.

این گروهک‌های مسلح در «کفاریا» یکی از مناطق استان ادلب یک مرد شیعه را به جرم شیعه بودن، کشتند و این اولین و آخرین جنایت آنها نیست.

درحالی که شیعیان در مدت بحران اخیر در کشور سوریه از طرف وهابی‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مذاهب مختلف اعم از اهل سنت و مسیحی، با آرامش کامل در مناطق شیعه نشین زندگی می‌کنند و از ناحیه شیعیان با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

یکی از این مناطق محله زینبیه دمشق است، به رغم اینکه شاهد غارت اموال و نا امنی در برخی محله‌های زینبیه از سوی تروریست‌های افراطی و وهابی هستیم، اهل سنت در این منطقه با آرامش کامل و برادرانه در کنار شیعیان زندگی می‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چندی پیش  منابع خبري نزديك به خانواده شيخ نمر باقر آل نمر اعلام كردند كه مسئولان عربستان قرار ملاقات با شيخ نمر در زندان الحائر را لغو كردند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، قرار بود خانواده شيخ نمر در چند روز آينده با وي در زندان الحائر ملاقات كند .

جعفر آل نمر برادر بزرگ شيخ نمر گفت: مسئولان عربستاني به ما اعلام كرده بودند كه مي توانيم با وي ملاقات كنيم؛ ولي بعدا گفتند كه قرار ملاقات لغو شده است ، بدون آنكه علت آن را بيان كنند .  

جعفر گفت : مسئولان زندان الحائر قرار ملاقات را به ما اعلام كردند ولي مدتي بعد از تصميم خود منصرف شدند .

درهمين حال فعالان سياسي عربستان درباره وخامت وضعيت جسمي شيخ نمر ابراز نگراني كردند و لغو قرار ملاقات را ناشي از وخيم تر شدن وضعيت وي تحت شرايط بد زندان دانستند .

سرنوشت شيخ نمر همچنان نامعلوم است و مسئولان مطلبي درباره وضعيت وي بيان نمي كنند.

شيخ تيسير النمر برادر ديگر شيخ نمر جمعه گذشته از وخامت شديد وضعيت جسمي وي  خبر داده بود.

نيروهاي سركوبگر عربستان شيخ نمر را از بيمارستان نيروهاي امنيتي در رياض به زندان الحائر منتقل كردند و اين در حالي است كه وضعيت جسمي وي هر روز وخيم تر مي شود و پاي وي كه به ضرب گلوله اين نيروها زخمي شده بود ، هنوز جراحي نشده است .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

بکش و لاغرم کن46

صدرالادبایی، مریم - نمی دانم چقدر اهل ماهواره و دیدن شبکه های آن هستید اما اگر گه گداری سری به آن می زنید حتما تبلیغات آن را هم دیده اید تبلیغاتی که به شما این تصوررا می دهد که تمام مردم ایران آدم های چاق و کچل و البته دارای ناتوانی جنسی هستند.

با این وجود نمی دانم چرا دست بردار این الگو برداری نیستیم و این روزها کمتر خانمی است که فکر نکند چاق است و از اندامش یا فرم بدنش راضی باشد و به محض صحبت در باره اضافه وزن حتی از کسانی که به نظر چاق نمی آیند این جمله را می شنوید که من خیلی چاقم !به عبارتی همه دچار توهم چاقی شده ایم.
چندین سال پیش سازمان بهداشت جهانی کمپانی های مد و مانکن ها را مجبور کرد تا به طور متوسط 5کیلو گرم به وزنشان اضافه کنند چرا که بسیاری از دختران در کشورهای مختلف جهان یا این الگو دچار سوتغذیه شده بودند اما بازهم چاره ساز نبود دختر های ناراضی از خود که بدون در نظر گرفتن تفاوت های ژنتیکی می خواهند شبیه مدل های باشند که به آن ها به عنوان الگو نشان داده داده می شود.بدون آن که در نظر بگیرند که نژادهای مختلف ویژگی های مختلف دارند و نباید انتظار داشت یک دختر هندی شبیه و هم هیکل دختر نروژی باشد .

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1120 300x272 کلینتون: امکان لغو تحریم‌های ایران وجود دارد

وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: امکان لغو سریع تحریم‌های وضع‌شده علیه ایران وجود دارد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری رویترز، «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت در صورتی که ایران برای همکاری با قدرت‌های بزرگ در پاسخ دادن به سوالاتی درباره برنامه هسته‌ای‌اش ابراز تمایل کند، احتمال برداشته شدن سریع تحریم‌ها علیه تهران وجود دارد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: تحریم‌ها تاثیرات خود را داشته است اما آنها باید به یاد داشته باشند در صورتی که دولت ایران برای همکاری با گروه ۱+۵ و بقیه جامعه بین‌الملل به شیوه‌ای صادقانه ابراز تمایل کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین دولت ایران را مسئول کاهش شدید ارزش ریال طی روزهای اخیر دانست و گفت: باید دولت را به این خاطر مورد سؤال قرار داد و امکان حل این موضوع در صورتی که ایران رویکرد خود در مذاکرات هسته‌ای را تغییر دهد، وجود دارد.

هیلاری کلینتون همچنین گفت واشنگتن به دلیل شلیک خمپاره از سوریه به سوی شهری در داخل ترکیه که به کشته شدن ۵ نفر منتهی شد، «خشمگین» ‌است.

وی این وضعیت را بسیار خطرناک توصیف کرد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازخواني آثار استفاده از ماهواره با كارشناسي استاد عباسي(3)
يك دليل ساده بر لزوم جمع‌‌آوري ماهواره‌‎ها/ آيا اقدام نيروي انتظامي توهين به شعور مردم است؟

 

جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .

به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اولین دلیلی که آقای بنت به آن اشاره میکند ناکارآمدی اقتصادی دولت اوباماست. وی در این باره اینگونه می نویسد: ”ایالات متحده 43 ماه متوالی متحمل نرخ بیکاری بالای 8% بوده که باعث شده است در دریای بدترین مرحله ریکاوری بعد از دوران رکود بزرگ غرق شود. زمانی که باراک اوباما دولت را در دست گرفت، نرخ بیکاری 7.8% بود و امروز شاهدیم که این میزان به 8.1 درصد رسیده است. بدتر از همه اینکه نیروی کار را کم نشان می دهند.

سرویس بین الملل پایگاه 598 - ویلیام جی بِنِت، وزیر سابق تعلیم و تربیت ایالات متحده در یادداشتی که در سی ان ان به چاپ رسید، پنج دلیل عمده خویش برای ناکارآمد بودن دولت اوباما را خاطرنشان کرد.

اولین دلیلی که آقای بنت به آن اشاره میکند ناکارآمدی اقتصادی دولت اوباماست. وی در این باره اینگونه می نویسد: ”ایالات متحده 43 ماه متوالی متحمل نرخ بیکاری بالای 8% بوده که باعث شده است در دریای بدترین مرحله ریکاوری بعد از دوران رکود بزرگ غرق شود. زمانی که باراک اوباما دولت را در دست گرفت، نرخ بیکاری 7.8% بود و امروز شاهدیم که این میزان به 8.1 درصد رسیده است. بدتر از همه اینکه نیروی کار را کم نشان می دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سكوت فرقه ضاله بهائیت راجع به فیلم توهین آمیزدلیل بر بیطرف بودن این فرقه نیست هرچندكه بیطرف بودن هم دلیل برعدم حمایت ازتولیدكنندگان این فیلم نمیباشد.زیرایادمان باشدكه چندسال پیش به گزارش ایرنا وشیعه نیوز و.... یك نویسنده بهائی درمقاله ای سراسرتوهین آمیز:

، پیامبر اسلام (ص)را به عنوان فردی معرفی كرده است که "هزارو چهارصدسال پیش با دل مشغولیهای دیگری در دل صحرا میزیست و جز چارپایان همدمی نداشت. "(العیاذ بالله)

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

حدود یکصد و شصت سال پیش وزارت امور خارجه انگلیس برای ادامه سلطه خود بر ممالک مستعمره، شعبه مخصوص ادیان در مستعمرات، مستملکات و... دائر نموده و از آنجا که جمعیت مسلمانان بیش از سایر ادیان در این مناطق اند، دربار انگلیس توجه خاصی در زمینه مقابله با اسلام و مسلمین داشته و اسلام را بزرگترین خطر برای خود دانستند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، دکتر سعد الفقيه در مقاله‌اي که روز شنبه (۸ مهر) در روزنامه گاردين منتشر شد نوشت: «اين فقط موضوع زمان است که انقلاب‌هايي که طي سال گذشته در جهان عرب رخ داد به پادشاهي سعودي برسد.»

الفقيه گفت بيشتر عواملي که به يک سري انقلاب‌ها در جهان عرب منجر شد و به بهار عربي موسوم هستند نسبت به پادشاهي سعودي نیز وجود دارند، اما ترس، مانع بيان عقايد اصلاح‌طلبان مي‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

373948 914 فتوای جدید وجالب مفتی سعودی برای دختران دانشجو عربستانی

به گزارش انعکاس به نقل از  سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ ” شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ ” مفتی سعودی در فتوایی اعلام کرد دختران دانشجوی عربستانی به جای عکس خود از اثر انگشت استفاده کنند .

وی همچنین اظهار کرده است این کار به نفع خود دختران و دانشگاه ها خواهد بود .

نويسنده:رضا غلامي



نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز در رسانه های عربی تقویت توانمندی ناوگان هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نسل جدید جنگنده های صاعقه بیشت مورد توجه قرار گرفته است. همچنین برخی رسانه ها با اشاره به سفر اخیر فرستاده مرسی به تهران به روابط استراتژیک ایران و مصر توجه داشته اند.  محتوای نامه مرسی به رهبر انقلاب

روزنامه السفیر لبنان امروز در گزارشی اعلام کرد: رئیس جمهور مصر سفر به نیویورک را به عنوان فرصتی ویژه برای ارسال پیامهای مهم سیاست خارجی مصر در نظر گرفته است.

این روزنامه امروز در گزارشی به تلاشهای “محمد مرسی” رئیس جمهور مصر در زمینه حل بحران سوریه با مشارکت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: محمد مرسی در نظر دارد از سفرش به نیویورک برای ارسال پیامهای مهم سیاست خارجی مصر بهر گیری کند. وی هم اکنون اوضاع سوریه، روابط با ایران، آمریکا و اسرائیل را به عنوان مهمترین مسائل در نظر دارد.

السفیر در ادامه اعلام کرد: در حالی که مرسی برای انجام نخستین دیدارش از ترکیه پس از انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود، دیدار روز گذشته فرستاده مرسی با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بسیار قابل توجه است.

1123 ایران در آینه رسانه های عربی/ رونمایی از نسل جدید جنگنده صاعقه/ محتوای پیام مرسی به رهبر انقلاب

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

amir ghatar  امیر قطر: کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند

امیر قطر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری رویترز، «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر روز سه‌شنبه گفت به دلیل ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در توقف جنگ در سوریه، کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

وی که در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، گفت: شورای امنیت در ایفای نقشی فعال شکست خورد و به همین دلیل بهتر است که کشورهای عربی به وظیفه سیاسی و نظامی خود برای متوقف کردن خونریزی در سوریه عمل کنند.

امیر قطر به اعزام نیروهای عربی به لبنان در سال ۱۹۷۶ برای پایان جنگ داخلی در این کشور اشاره کرد و گفت آن اقدام در آن زمان تاثیرات و نتایج خود را نشان داد.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ادامه داد: خشونت‌ها در سوریه از ۱۸ ماه پیش ادامه دارد و به مرحله غیر قابل قبولی رسیده است.

وی مدعی شد دولت سوریه در استفاده از هر گونه سلاح به خود هیچگونه تردیدی راه نمی‌دهد.

امیر قطر بر مداخله در سوریه تاکید کرد و گفت تمامی تلاش‌ها برای خارج کردن سوریه از دایره کشتار موفقیت آمیز نبوده است.

قطر یکی از بزرگترین حامیان مخالفان نظام سوریه بوده و این کشور با تزریق مبالغ هنگفت، آتش جنگ و درگیری در سوریه را همچنان روشن نگه داشته است.

بر اساس گزارش‌ها، قطر برای مخالفان نظام سوریه حقوق ماهانه پرداخت می‌کند و تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای را برای آنها فراهم می‌کند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

341 اندیشکده «کاتو» با اشاره به اعتراض مسلمانان بررسی کرد: فیلمی که چندین دهه سیاست‌گذاری آمریکا را بر باد داد

اندیشکده «کاتو» با اشاره به اعتراض گسترده مسلمانان علیه فیلم آمریکایی نوشت: ‌وقتی یک ویدئوی آماتور چندین دهه سیاست‌گذاری آمریکا را ظرف چند روز تضعیف کند، نشان می‌دهد که جایگاه واشنگتن تا چه میزان شکننده است.

اندیشکده «کاتو» در مقاله‌ای به قلم «کریستوفر پربل» معاون رئیس موسسه مطالعات دفاعی و سیاست خارجی و «مالو اینوسنت» تحلیلگر سیاست خارجی آمریکا پیرامون دیوانگی سیاست دو حزبی آمریکا در خاورمیانه نوشت: به دنبال تظاهرات خشونت‌آمیز در مصر، لیبی و دیگر مناطق، زمانی که سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا در تلاش برای افزایش تدابیر امنیتی هستند، تمرکز ایالات متحده به مبارزات انتخاباتی منتقل شده است.

در حالی که نامزدهای انتخاباتی عکس‌های خود از تورهای عذرخواهی و واکنش‌های زشت را مبادله می‌کنند، مجادله احزاب حقیقت زشت‌تری را در ابهام فرو می‌برد: هر دو حزب اصلی از سیاست‌هایی حمایت کرده‌اند که در ارائه مزایای ملموس به آمریکایی‌ها ناموفق بوده و باعث شده آمریکا ضعیف‌تر به نظر برسد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

انعکاس: در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی است که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست ۹شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را می بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت می پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور می شود.

در خانه های تیمی نیز بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند.

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را می بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا می کنند، شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد می رسانند و دوباره به کار خود ادامه می دهند.

تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی می شوند.

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید تن می فروشند تا زندگی کنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

وی در این مقاله، ابتدا به چندین عمل جراحی ملک عبدالله که در سال های 2010 و 2011 انجام شده اشاره کرد و در ادامه، علت وخیم شدن حال پادشاه سعودی را، زیاد بودن فعالیت وی در اجلاس اخیر مکه، اعلام کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، بدنبال توسعه حوزه فعالیت دیپلماتیک و امنیتی آمریکائی ها در شمال عراق ، این بار انگلیسی ها تصمیم گرفتند که بر حجم فعالیت های خود در کردستان عراق، هم در بعد کیفی و هم بعد کمی بیفزایند.
در پی این تصمیم، هیاتی از اعضاء پارلمان انگلیس در روز سه شنبه ای که گذشت، وارد کردستان عراق شده و با مسعود بارزانی دیدار کردند.


 

این هیئت که ریاست آن را بارونیس موریس، عضو انجمن لردهای انگلستان و رئیس کمیته خاورمیانه این پارلمان بر عهده داشت، در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که خواهان توسعه فضای کنسولگری انگلیس در اربیل از یک سو و گسترش فعالیت های خود در کردستان عراق هستند.
همزمان منابع موثق اعلام کردند که هفته آینده هیاتی از بازرگانان انگلیس وارد کردستان عراق خواهند شد تا زمینه های گسترش فعالیت شرکت های انگلیسی را در شمال عراق با مسئولین کرد عراقی به بحث و مناقشه بگذارند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با سلام و آرزوی بهروزی و نیک فرجامی خدمت همه مخاطبان عزیز
پ
ایگاه جامع شناخت بهائیت در ماه جاری برای دومین بار هک شد.
لیکن با تلاش دوستان و همکاران گرانقدر، بلافاصله راه اندازی شد.

پایگاه جامع شناخت بهائیت هك شد

پایگاه جامع شناخت بهائیت

WWW.BAHAIAT.NET

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - باز کم کم نسیم شهریور ماه وزیدن میگیرد و دوباره لرزش و بی تابی قلبم آغاز میشود .وقتی تابستان به ماه آخر میرسد همه خاطرات و تصاویر در برابر دیدگانم تکرار میشود.چهارم شهریور 1361 ساعت 6/30صبح بود.آن روزپدرچند دقیقه زودتر از همیشه از خانه خارج شد ودایی نیز همراه او رفت . شش ساله بودم ، برای گرفتن وضو به حیاط رفتم. سفارش مادر این بود که: دخترم قبل از سن تکلیف نماز بخوان.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

باشگاه خبرنگاران : لورین جکسون، مسئول کارگردانان در بی بی سی عربی و فارسی است نیز اظهار داشته است :" در بی بی سی هیچ قانون نوشته شده ای درباره اینکه مجری ها و گزارشگران چه بپوشند، نیست البته کارگردانان درباره مشکلات تکنیکی لباس ممکن است توصیه هایی بکنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن چه تا به حال  درباره ی بت پرستی  گفته  شده است عموما این است که بت پرستان مجسمه هایی ازسنگ و چوب و..می ساختند و آن را خدا خوانده می پرستیدند  در حالی که با نگاهی به آثار بهاییان میبینیم که امروزه بت پرستی نوینی توسط این جریان براه افتاده است که بت پرستان قدیمی هم از شنیدن آن شرم دارند ...
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرقه در لغت به معنای گروهی از مردم آمده است و در اصطلاح علم كلام به عده ای از مردم گفته می شود كه به دلیل اختلاف در مسائل اعتقادی از پیروان یك دین جدا شده و عقاید و تبیین های خاصی از آن دین را انتخاب كنند.

 

در طول تاریخ اسلام فرقه های متعددی بودند كه به دلیل حوادث و وقایع گوناگون از جمع مسلمانان جدا شده اند. این فرقه ها را می توان در دو گروه جای داد:

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 ... 38 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com