وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حسی به من می‌گفت با او همصحبت شوم که بدون معطلی از او پرسیدم مسلمان است؟ در حالی که همچنان اشک می‌ریخت، جواب داد نه. دوباره پرسیدم چه چیزی باعث شده تا این حد متاثر شود ؟ در جواب من گفت: مظلومیت مردی من را متأثر کرد که در تمام زندگی ام بارها در زندگی ام از او به عنوان منادی ترس و واهمه یاد شده بود.
وقتی بیشتر جویای حال و احوال او شدم، خودش را «جرج مارشال» معرفی کرد که از اتریش برای تحصیل به ایتالیا آمده و در جستجوی حقیقت اسلام شب های قدر را به جمع مسلمانان پیوسته تا در باره اسلام و رهبران دینی مسلمانان بیشتر بداند.
جرج ادامه داد: در این مراسم فهمیدم مسلمانان رهبری داشته اند که در اوج مظلومیت و تنهایی در کانون عبادت خدا شهید شده و امروز با گذشت قرن ها از شهادت او همچنان محب و مرید علی(ع) هستند.
فهمیدم علی یگانه مرد هستی است که با تمام وجود برای تبیین انسانیت تلاش کرد، او پدر ایتام و یاور در راه ماندگان بود و اگرچه در میان مسلمانان زندگی می‌کرد، ولی باز هم مظلوم بود. و سرانجام این که جرج آن شب با نگاهی سرشاراز محبت دو بار تکرار کرد : من عاشق این مرد بزرگ هستم، من علی را دوست دارم.
ماه رمضان امسال و شب قدر جرج را به اولین سالگرد مسلمانی اش رهنمون می‌شود و او حالا هم نام مولای متقیان است.« علی مارشال» تحصیل را در کنار برنامه‌های عبادی اسلام دنبال می‌کند، او بسیار علاقمند اسلام است و از این که پس از ۱۹ سال زندگی به این آیین انسان ساز و حیات بخش درآمده خدا را شکرمی‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com