وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
 عصرایران؛ بریتانیا در فکر اعزام زیردریایی بدون سرنشین به خلیج فارس
وزارت دفاع بریتانیا در حال برنامه ریزی برای نسل جدیدی از زیردریایی هایی است که با استقرار در خلیج فارس، فعالیت شناورهای ایرانی را تحت نظر بگیرند. این زیردریایی ها در عملیات های مین روبی، درگیری با زیردریایی ها و شلیک موشک به سمت کشتی های دشمن، فعالیت خواهند کرد.
 
 ایران هسته ای؛ ارزیابی اطلاعاتی اسراییل درباره برنامه هسته ای ایران از زبان معاون باراک
عاموس گیلاد: «فرض کنیم ایران مطمئن شود که هیچ گزینه نظامی در کار نخواهد بود، چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر خاطرتان باشد در سال 2003 از ترس حمله نظامی طرح هسته ای خود را متوقف کرد. از این رو فکر نمی کنم عاقلانه باشد درباره حذف گزینه نظامی صحبت کنیم در حالیکه دائما می گوییم همه گزینه ها روی میز است».
 
تابناک؛ مهمترین مطالب مطبوعات جهان درباره ایران
بازتاب گسترده آزمایش موشک‌های «فاتح 110» در ایران، واکنش رژیم صهیونیستی به احتمال حضور دبیر کل سازمان ملل در اجلاس غیرمتعهد‌ها، دعوت عربستان از ایران برای اجلاس اضطراری کشورهای اسلامی، تحلیل روزنامه ترکیه‌ای درباره برنامه‌های ایران در سوریه و اظهارات جدید رئیس سابق موساد درباره ایران، از جمله مهمترین مطالب مطبوعات جهان درباره ایران است.
 
 انتخاب؛ آغاز فعالیت های تبلیغاتی «علی اکبر ولایتی» با راه اندازی سایت انتخاباتی
برخی تلاش ها برای حضور ولایتی به عرصه انتخابات آغاز شده و او در این مورد ابراز تمایل کرده است، اما اعلام کرده که نمی خواهد فعلاً به صورت رسمی در مورد حضورش در انتخابات صحبتی بکند.
 
 محدوده؛ کاندیدای مشترک شورای دونفره و اتاق فکر لندن مشخص شد
اصلاح طلبان فراری با ترفند 'تحریم انتخابات ' به دنبال حضور گسترده و حمایت از وزیر کشور دولت اصلاحات پا به عرصه انتخاباتی خواهند گذاشت.در این طرح قرار است که ضمن تغییر تاکتیک از تئوری تحریم انتخابات عقب نشینی و به تبلیغ حضور حداکثری برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود روی آورند.
 
 محدوده؛ اردوهای تابستانی یک کاندیدا برای رای اولی ها
یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اقدام به برگزاری اردوهایی برای رای اولی‌ها کرده است. این باشگاه تابستانی که به صورت رایگان برگزار می‌شود، نوجوانان رای اولی تحت پوشش کارهای فرهنگی، ورزشی و اردوهای یک روزه بافعالیتهای این کاندیدای احتمالی آشنا می شوند .
 
 حدیدنیوز؛ ترس خاتمی از افشای خیانت های هسته ای در دولت اصلاحات
رییس جمهور دوران اصلاحات اخیرا به شدت از افشای کوتاهی ها و خیانت های دولت اصلاحات در قضیه مذاکرات هسته ای و همچنین کلیت صنعت هسته ای کشور دچار نگرانی و ترس شده است. نگرانی و ترس خاتمی تا حدی است که تیمی را مامور کرده تا اطلاعات موجود و برخی حقایق را وارونه جلوه دهند.
 
 العربیه؛ 48 ایرانی دستگیر شده در سوریه عضو سپاه پاسداران معرفی شدند
ارتش آزاد سوریه بازداشت شدگان را "شبیحه های ایرانی" یا " اراذل و اوباش لباس شخصی" توصیف کرد و گفته است که برخی از آنها از افسران سپاه پاسداران هستند. در این فیلم بازداشت شدگان در حالی که در میان افراد مسلح ارتش آزاد سوریه قرار داشتند نشان داده شدند.

نظرات شما عزیزان:

فقیر
ساعت19:23---16 مرداد 1391
چرا مراجع ما به نفع رهبر و علیه این دوتا فتوا نمیدند؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com