وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

دبیر کل کانون هابیلیان گفت:  

سید محمد جواد هاشمی نژاد دبیر کل کانون هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، با اشاره به دخالت‌های گروهک تروریستی منافقین در اغتشاشات سوریه گفت: در دیداری که با سفیر سوریه داشتیم راجع به دخالت‌هایی که سازمان منافقین به صورت تبلیغاتی و گسترده برای ایجاد اغتشاشات در سوریه دارد، هشدار‌هایی را به وی دادیم.

وی افزود: کاملاً مشخص است که سازمان منافقین به عنوان اهرمی در دست صهیونیست‌ها و آمریکا، زمانی در عراق برای اغتشاشات و اعمال ترویستی مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز در سوریه نیز به عنوان ابزار مورد استفاده قرار گرفته است.


دبیر کل کانون هابیلیان با اشاره به سابقه ۵۰ ساله سازمان منافقین در اعمال ترویستی، یادآور شد: بنا بر اعتراف سیاستمداران و مقامات امنیتی آمریکا، به اعضای سازمان، آموزش نظامی داده شده تا برای چنین مواقعی از پتانسیل‌ آنها استفاده شود.


هاشمی‌نژاد یادآور شد: اخیراً یکی از کسانیکه ۳۰ سال با سازمان منافقین مرتبط بوده و در جریان سرّی‌ترین موضوعات سازمان به عنوان رابط و مترجم سرکرده منافقین بوده است، مستنداً اعلام کرده که سازمان ۲ گردان به تعداد ۴۰۰ نفر را به موضوع سوریه اختصاص داده است.


وی ادامه داد: حتی عکس‌هایی که از رئیس جمهور سوریه و برخی از مقامات ایران به اغتشاش گران در سوریه داده شده که آتش بزنند نیز در اشرف فتوشاپ شده و عکس‌ها به سوریه ارسال شده تا عده‌ای به صورت سفارشی کار آتش زدن عکس‌ها را انجام دهند و فردی که این کارها را در اشرف انجام داده نیز شناسایی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com