وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نیویورك - باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا از عدم تعامل و ارتباط با مردم كشورش به عنوان بزرگترین اشتباه سیاسی خود در طول سه سال گذشته اعتراف كرد.

 

اوباما روز جمعه در مصاحبه با شبكه تلویزیونی سی بی اس اظهار داشت ' در چند سال نخست زمامداری فكر می كردم كار من اصلاح سیاستهاست كه به نوبه خود مهم هستند درحالی كه طبیعت این كار گفتن داستانهایی برای مردم است، بخصوص در روزهای سخت، به گونه ای كه انها حس اتحاد وخوش بینی بدهد.'

وی افزود : متاسفانه درطول سه سال ونیم گذشته نتوانستم ارتباط خوبی با مردم آمریكا برقرار كنم و این كوتاهی باید جبران شود.

میت رامنی نامزد جمهوریخواهان درانتخابات ریاست جمهوری آتی بلافاصه به اظهارات اوباما واكنش نشان داد و گفت : وظیفه رییس جمهور قصه گویی برای مردم نیست، بلكه او وظیفه دارد با اعمال سیاست های مدبرانه و هوشمندانه مردم كشورش را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت كند.

رامنی خاطر نشان كرد وظیفه اوباما هدایت مردم است كه او در این مسوولیت شكست خورده است و جای تعجب نیست كه مردم اعتمادشان را نسبت به اوباما از دست داده اند.

برخی ازتحلیلگران باراك اوباما را وكیلی سخنور و سیاستمداری با هوش می دانند اما او را در رهبری و مدیریت بحران ها فردی نالایق و ناموفق تلقی می كنند.

كارشناسان مسایل انتخاباتی بر این باورند اوباما با این ترفند قصد دارد میزان محبوبیت و مردمی بودن را در میان اقشار جامعه بیشتر كند.

مسئله بیكاری، تورم به ویژه افزایش حامل های انرژی و شكست های پی درپی در عرصه سیاست خارجی باعث شده است كه میزان نارضایتی از اوباما بشدت افزایش یابد.

میت رامنی نامزد تندرو جمهوریخواهان همواره از تورم و بیكاری به عنوان دو عامل مهم برای ناتوانی اوباما استفاده می كند و معتقد است اوباما صلاحیت رهبری مردم آمریكا را ندارد.

با نزدیك شدن انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در امریكا كه كمتر از چهار ماه دیگر برگذار خواهد شد مانورهای تبلیغاتی نامزدهای تكیه بر كرسی كاخ سفید هر روز شدید تر و پیچیده تر می شود.

به گفته كارشناسان درماه های اینده باید درانتظار برخودهای شدیدتر تبلیغاتی و همچنین افشاگری های بیشتری بین نامزدها باشیم.

توسطک سید مهدی رضوی ثانی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: ׀ تاریخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com