وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شش نفر بر اثر حادثه تروریستی در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار زخمی شدند.
 یک عامل انتحاری دقایقی پیش قصد ورود به مصلای «امام حسین (ع)» که نمازجمعه چابهار در آن برگزار می شود را  را داشت که هنگام شناسایی از سوی نیروهای حفاظت ، با فرار به کوچه جنب مسجد خود را منفجر کرد.

 
به گزارش رجانیوز، ، فرد انتحاری که گفته می شود با پوشش لباس نظامی قصد ورود به مصلا را داشت از سوی مردم و نیروهای بسیجی و انتظامی شناسایی و اقدام به فرار می‌کند در فاصله 300 متری مسجد امام حسین (ع) مقابل درمانگاه سیدالشهدا شهرستان چابهار واقع در خیابان تعاون، خود را منفجر می‌کند.
 
در این انفجار دو نفر از نیروهای بسیج به نام های «مرتضی آسوده» و «حامد بزی» به شهادت رسیدند . «مرتضی آسوده» که در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و «حامد بزی» دیگر بسیجی این انفجار تروریستی پس از بروز جراحات سنگین دقایقی پیش در بیمارستان شهید شد.
براساس اطلاعات دریافتی، شهید مرتضی آسوده، دانش‌آموز دبیرستان نمونه دولتی و شهید حامد بزی دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد بوده که در این اقدام تروریستی به شهادت می‌رسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com