وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی ادامه داد: به شهادت اقداماتی که صورت گرفت حتی در  ایام اجلاس غیرمتعهدها نیز کارهایی که نیازمند تایید من بود  به صورت روتین انجام می‌شد.

*  خوشحا‌ل‌ترین مسئول کشور هستم

وی درباره مسئولیت بعدی خود بعد از برکناری گفت: من برکنار نشدم. شما هم بگذارید مقداری این خوشحالی از کنار رفتن در من بماند. شاید من الان خوشحال‌ترین مسئول کشور باشم چرا که بار سنگینی از دوش من برداشته شد.

بهمن دری ادامه داد: امیدوارم کارهای خوبی که انجام می‌دادیم دوستان با همت مضاعفی پیش ببرند اگر نقاط ضعفی هم بوده رسیدگی بشود.

* کارنامه‌ام قابل قبول است

وی با توصیه به سرپرست جدید معاونت فرهنگی اضافه کرد: معتقدم کارهایی که انجام شده و دل بسیاری از بچه‌‌های حزب‌اللهی را شاد کرده و به آن امید بسته‌اند باید ادامه پیدا کند.

دری در پایان این گفت‌وگو که خبرنگار فارس از او خواست به خود نمره‌ای بدهد گفت: من که نمی‌توانم به خودم نمره بدهم اولین نمره را باید خدا بدهد. البته دیگران باید درباره کارنامه من قضاوت کنند ولی من عملکرد خودم را قابل قبول می‌دانم چرا که اگر این طور نبود لحظه‌ای در این سمت باقی نمی‌ماندم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com