وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 
هرچند وی نامی از آیت الله مصباح یزدی نبرده است اما با تکرار تفکر "خطر استبداد عوام" که اول بار از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شد با طرح این نکته که "عامیان بی عقل و شعور مربوط به اردوگاه عوامی استبداد عوامی است که پذیرای حق و حقانیت نیست" می نویسد: در سال های اخیر و در مقطع التهاب سیاسی پیش آمده در کشور به وسیله سرحلقه های جریان تحجر و مخالفان تفکر امام خمینی بازسازی و به جریان افتاد؛ نفوذ فرهنگی آنان در حوزه و مراکز فرهنگی حساس دیگر، بسط پیدا نمود و طرح مطالبات دینی در شکل افراطی، التهابات اخیر را سبب شد.
 
گفتنی است این یادداشت تنها بخشی از پرونده تفصیلی روزنامه مذکور است که تحت عنوان "احیای خوارج" منتشر شده است.
 
جالب اینکه این نشریه نوظهور در پرونده خود به دفاع از ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی و حتی فائزه هاشمی پرداخته و منتقدان آنان را تلویحا خوارجی دانسته که احیا شده اند.
 
عسگری که به نوعی از نزدیکان هاشمی رفسنجانی نیز محسوب می شود و هم اکنون به عنوان مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال فعالیت است در وبلاگ خود مطالب بسیاری در مدح هاشمی نوشته است و در این مطلب نیز از وی با عنوان یار دیرین امام و همسنگر رهبری یاد می کند.
 
این اهانت آنجایی آشکارتر می شود که وی متذکر می شود: نوع رفتار و شکل موضع گیری حضرات انقلابی نما که خود را صاحب بصیرت دینی دائمی می دانند، ثابت کننده این مطلب است که آنها حسرت ولایت دوران شاه را در سر می پروانند!!
 
تیمورعلی عسگری در انتها می نویسد: [اینان] روزی احمدی نژاد را برای ایجاد التهاب و تخریب، مائده آسمانی معرفی می کنند و جهت پیروزی قهری و کامل او توصیه به دعا و روزه و نذری می کنند ... و روزی او را در دام جریان انحرافی دیده و اسیر سحر ساحران می دانند...
 
در بخشی دیگر از این یادداشت نویسنده حتی به مردم نیز تاخته و با یک خط کشی سیاسی که خود و جریان آقای هاشمی را جزو نخبگان فکری که مردم حرف آنها را بر نمی تابند بسیاری از آحاد مردم را استبداد زده افکار پوپولیستی خوانده و می گوید: مشکل اصلی نخبگان فکری(!) به ویژه در بین ملت های مذهبی این است که اندیشه عامه مردم عمق یافته و برخوردار از علم و آگاهی نیست و بسیاری از آحاد مردم به همین دلیل آماده پذیرش افکار سطحی، شعاری و پوپولیستی هستند و استدلال علمی را بر نمی تابد.
 
هتاکی به آیت الله مصباح یزدی در حالی صورت می‌گیرد که در زمان دوم خرداد و حاکمیت عناصر لیبرال بر جامعه نیز وی آماج توهین‌های اینچنینی از جانب رسانه‌های وابسته به سعید حجاریان بود. 
 
دفاع جانانه آیت الله مصباح از چارچوب نظری انقلاب اسلامی در مقابل موج گسترده شبهات و حملات نظری به حریم انقلاب در دوره حاکمیت اصلاحات موجب شد رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان "مطهری زمان" یاد کرده و از مجاهدت نظری ایشان در عرصه دفاع از حریم نظری گفتمان انقلاب اسلامی تجلیل کنند. 
کد خبر:135495 -

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com