وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی ادامه داد: برخی ساختارهایی که از قبل نیز تعریف شده بود، مثل خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه ایران، ساختارشان در دوران احمدی‌نژاد به شدت لطمه دید، حضور تعداد زیادی از نیروهایی که با این فضا آشنا نبودند و به خاطر پایبندی عاطفی به دولت و یا به خاطر انگیزه‌های اقتصادی در این رسانه‌ها مستقر شدند دسترسی دولت را برای استفاده از این رسانه‌ها دچار مشکل کرده است.

حق‌شناس با بیان اینکه ارتباط دولت با بدنه اجتماعی ضعیف است، گفت: در حال حاضر فضای ارتباطی کشور در انحصار یک عده محدود است، این انحصار حتی دولت را از دسترسی مناسب به وسایل ارتباطی محروم کرده است، وسایل ارتباط جمعی مثل صدا و سیما که طبق آنچه تاکنون قاعده بود، می‌بایست در اختیار دولت قرار می‌گرفت از دسترس دولت خارج شده است.

دولت فیلترینگ را قبول ندارد اما نمی‌تواند آن را رفع کند
این عضو حزب اعتمادملی افزود: از طرف دیگر حوزه مجازی از دسترس دولت خارج شده است، علیرغم اینکه فضایی مثل مخابرات سرمایه‌اش را از پول تک‌تک مشترکین جمع کرده است، اما با یک روش ابهام آمیز تحت عنوان خصوصی‌سازی در اختیار سازمان‌هایی قرار گرفته که به هیچ وجه ماموریت‌شان ربطی به مخابرات ندارد، حتی امروز وزیر مربوطه هم برای رفع فیلترینگ و اجرای سیاست‌های خاص دولت در زمینه ارتباطات با مشکلات جدی در این حوزه مواجه‌ است.

مطبوعات اصلاح‌طلب مورد بی‌مهری دولت قرار گرفتند

حق‌شناس تصریح کرد: این مسائل در کنار عدم استفاده دولت از نیروهایی که او را قبول دارند و برای روی کارآمدنش هزینه داده‌اند موجب ضعف بیش از حد دولت در زمینه اطلاع‌رسانی شده است، بخش قابل توجهی از نیروهای مطبوعات که با مشی اصلاح‌طلبی برای روی کار آمدن دولت تلاش کردند، امروزه توسط بخش‌های مربوطه در همین دولت با بی‌مهری مواجه شده‌اند و فضای مناسبی در اختیار آنها قرار داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین دولت خود را از همه فضاها محروم ساخته و این لطمه زیادی به جایگاه ارتباطی‌اش با مردم زده است. حجم انبوهی از رسانه های مخالف دولت فعالانه در جستجوی یک نقیصه و مشکل در کار دولت هستند و سعی می‌کنند مشکلات و اشتباهات دولت را بزرگ کنند و دستاویز تبلیغ علیه دولت قرار دهند، این خطری جدی است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com